Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Ponad pół miliona graczy na świecie 27 000 uczestników w Polsce 34 kraje uczestniczące Symulacja biznesowa numer 1. w Polsce i na świecie! 15 krajowa edycja.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Ponad pół miliona graczy na świecie 27 000 uczestników w Polsce 34 kraje uczestniczące Symulacja biznesowa numer 1. w Polsce i na świecie! 15 krajowa edycja."— Zapis prezentacji:

1 Ponad pół miliona graczy na świecie 27 000 uczestników w Polsce 34 kraje uczestniczące Symulacja biznesowa numer 1. w Polsce i na świecie! 15 krajowa edycja www.gmcpoland.pl

2 GMC to największy międzynarodowy konkurs z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem oparty na zaawansowanej symulacji biznesowej (komputerowej). - ponad 30 lat historii na świecie - pół miliona uczestników - 34 zaangażowane kraje - prestiżowy Certyfikat CEL (Certificate for teChnology-Enhanced Learning) ww.efmd.orgww.efmd.org - 14 edycji konkursu w Polsce - ponad 25 tysięcy uczestników - 80 uczelni wyższych, ponad 200 firm rejestrujących zespoły - patronat honorowy Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie - finały krajowe na Sali Notowań GPW - prestiżowe firmy i sponsorzy: Bank Zachodni WBK, KMPG, Orange Polska, PGNIG, Avon, P4, Grupa PZU i dziesiątki innych - sukcesy Polaków na Finałach Światowych (studenci z UW wicemistrzami GMC 2012! Pracownicy Orange Polska wicemistrzami GMC 2011) Od 2013 roku na całym świecie w konkursie wykorzystywany jest nowy rozbudowany symulator!  Wśród nowych decyzji są m.in. dotyczące jakości użytych surowców, szkolenia pracowników, zlecania produkcji podwykonawcom.  Rewolucyjna zmiana kryterium oceny w konkursie: Drużyny i ich osiągnięcia na wirtualnych rynkach będą mierzone przez wynik inwestycyjny ('investment performance‚), a nie jak dotychczas ceną akcji. Zobacz film! SYMULACJA BIZNESOWA NUMER 1. NA ŚWIECIE W POLSCE

3 Zadaniem uczestników jest opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju dla przedsiębiorstwa, na podstawie otrzymanej historii (raportów dot. firmy z poprzedzających 5 kwartałów finansowych). Występując w roli menedżerów zarządzających, uczestnicy w każdym cyklu decyzyjnym podejmują blisko 70 kluczowych dla ich firmy decyzji dotyczących m.in.: produkcji, badań i rozwoju, sprzedaży, rekrutacji, marketingu, inwestycji, kredytów, jak również wypłaty dywidendy, emisji czy skupu akcji (spółka jest notowana na wirtualnej giełdzie). Zespoły rywalizują w podgrupach, zarządzając konkurującymi ze sobą spółkami. Są to międzynarodowe firmy produkcyjno- handlowe, których działalność obejmuje rynki UE oraz NAFTA (plus e-commerce). The World’s Largest Strategy and Management Competition ZASADY KONKURSU ZESPOŁY 3-5 OSOBOWE ! każdy zespół ma swojego kierownika ! możliwość łączenia w zespole studentów różnych wydziałów, roczników oraz uczelni ! uczestnicy zarządzają wirtualnym przedsiębiorstwem występując w roli zarządu ! zespoły analizują scenariusz rynkowy, podejmują decyzje w bardzo zmiennym i konkurencyjnym środowisku (symulacja jest interaktywna) i rywalizują z innymi zespołami.

4 AGENDA KONKURSU Analiza 5 cykli decyzyjnych Podejmowanie decyzji Raport Proces Historia /Scenariusz Po każdym cyklu zespoły otrzymują raporty z wynikami swoich decyzji i opisem bieżącej sytuacji rynkowej, która jest efektem ich działań oraz decyzji konkurencji. Zespoły muszą szybko odpowiadać na zachodzące zmiany i pojawiające się sytuacje. Kolejne etapy konkursu prowadzone są on-line. Finał krajowy to jednodniowa sesja w Warszawie. Uczestnicy mają tydzień czasu na jeden cykl decyzyjny, co oznacza, że mogą sami decydować o czasie poświęconym na analizę i grę w GMC. Zwycięzcy edycji reprezentują Polskę na Finałach Światowych GMC. Kwiecień – październik 2014Kampania promocyjna Październik 2014Program treningowy Listopad – grudzień 2014I etap on-line Styczeń – luty 2015II etap on-line Marzec 2015Finał krajowy Kwiecień 2015Finał światowy The World’s Largest Strategy and Management Competition Ramowa agenda konkursu GMC Poland 2014

5  nawiązanie kontaktu z potencjalnymi pracodawcami  praktyczny trening zarządzania na rynku międzynarodowym  spojrzenie na cały system funkcjonowania firmy, powiązania między działalnością poszczególnych departamentów a wynikami firmy  rozwój umiejętności: pracy w zespole, planowania strategicznego, podejmowania decyzji w średnim i długim okresie, myślenia analitycznego  rywalizacja z praktykami biznesu przedstawicielami firm oraz studentami uczelni wyższych z całej Polski  Innowacyjne praktyki w podejmowaniu kompleksowych decyzji menedżerskich  zwycięska drużyna reprezentuje Polskę na Finałach Światowych  Dodatkowe nagrody: studia podyplomowe, zaproszenia na seminarium, zaproszenie do klubu GMC Alumni KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW Przeczytaj co mówią o konkursie uczestnicy! 91% uczestników GMC deklaruje, iż w stopniu dużym lub bardzo dużym rozwinęło podczas konkursu swoje umiejętności analityczne, 80% uważa że w dużym lub bardzo dużym stopniu nauczyło się jak lepiej planować i wdrażać strategię, 73% uważa że nauczyło się lepiej pracować w grupie, aż 81% ankietowanych deklaruje chęć ponownego udziału w konkursie! Trening analizy finansowej Rozwój wiedzy o zarządzaniu strategicznym Współpraca w zespole Nauka odpowiedzialnoś ci za decyzje The World’s Largest Strategy and Management Competition

6 Rejestracja zespołów studenckich do konkursu potrwa do 20 października 2014 roku. Dzięki wsparciu sponsorów, studenci mogą startować bezpłatnie. Rejestracja jest dostępna na stronie www.gmcpoland.pl Rejestracja KONTAKT info@gmcpoland.pl Tel. (22) 646 94 94


Pobierz ppt "Ponad pół miliona graczy na świecie 27 000 uczestników w Polsce 34 kraje uczestniczące Symulacja biznesowa numer 1. w Polsce i na świecie! 15 krajowa edycja."

Podobne prezentacje


Reklamy Google