Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałLeokadia Mościński Został zmieniony 10 lat temu
1
Kampania Jestem mamą. Nie rehabilitantką. Jestem tatą. Nie terapeutą.
Piotr Pawłowski Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego Warszawa, Patronat honorowy:
2
O projekcie Projekt Kampania Dobre praktyki Punkt informacyjny
Kampania informacyjna jest częścią projektu „Równe szanse rodziców dzieci niepełnosprawnych w powrocie na rynek pracy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizują w Partnerstwie Fundacja Imago i Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego Projekt trwa do czerwca 2015 r. Projekt Kampania Dobre praktyki Punkt informacyjny
3
Marzec-Czerwiec Sierpień-Listopad Marzec - Czerwiec 3 etapy
Związane z cyklem edukacyjnym
4
Kampania informacyjna
5
Kampania informacyjna
Plakaty w 8 miastach: Kraków, GOP, Wrocław, Poznań, Łódź, Warszawa, Trójmiasto, Szczecin w otoczeniu najczęściej odwiedzanych placówek przez rodziców Materiały drukowane wysłane do 2 tysięcy placówek w całej Polsce Kampania bannerowa w Internecie Dzisiejsza konferencja prasowa
6
Dobre praktyki 3 konkursy: dla samorządów, pracodawców i rodziców dzieci z niepełnosprawnościami Dla rodziców przewidziane są nagrody 3 konferencje merytoryczne z udziałem rodziców, decydentów, przedstawicieli urzędów, ngo’sów, uczelni wyższych z transmisją na żywo do Internetu Pierwsza konferencja 2 kwietnia w Warszawie w Golden Floor Plaza na al. Jerozolimskich 123A, pt. "Równe szanse – nierówne możliwości – rodzice dzieci z niepełnosprawnościami a rynek pracy”
7
Punkt informacyjny Bezpłatna infolinia: od pon. – pt Strona Informator i wzory pism, newsletter, faq Forum, Facebook, YouTube, mail 15 spotkań z rodzicami w 5 miastach
8
Piotr Pawłowski Mail: piotr.pawlowski@firr.org.pl Tel.: 663 000 033
Dziękuję za uwagę Piotr Pawłowski Mail: Tel.:
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.