Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

WYNIKI SPRZEDAŻY W 2018 ROKU

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "WYNIKI SPRZEDAŻY W 2018 ROKU"— Zapis prezentacji:

1 WYNIKI SPRZEDAŻY W 2018 ROKU
Warszawa, dn. 31 stycznia 2019 roku

2 Szanowni Państwo, Oddajemy w Wasze ręce podsumowanie wyników sprzedaży, jakie w pierwszym roku swojej działalności osiągnęło PCU Polska Sp. z o.o. A że rok 2018 był pierwszym rokiem kalendarzowym, w którym zaistnieliśmy na polskim rynku multiagencyjnym, poniżej kilka słów wprowadzenia z naszej historii. PCU Polska Sp. z o.o. powstało w wyniku decyzji zarządzających Grupą Allianz Polska o zmianie koncepcji rozwoju własnej sieci sprzedaży. Proces przekształceń rozpoczęto w listopadzie 2017 roku i zakończono w marcu 2018 roku. W jego efekcie zlikwidowano tzw. Agencje Allianz, stanowiące do tej pory jednostki terenowe sieci wyłącznej Allianz, zarządzane przez wyznaczonych agentów, będących jednocześnie właścicielami tych Agencji. Spółka PCU Polska Sp. z o.o. w dzisiejszej strukturze właścicielskiej to blisko 40 byłych właścicieli Agencji Allianz. Swoją działalność rozpoczęła od kwietnia 2018 roku, równolegle budując strukturę sprzedaży oraz prowadząc proces nawiązywania współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi. Joanna Socha Prezes Zarządu PCU Polska Sp. z o.o. Okres do czerwca 2018 roku to czas wspomnianej intensywnej budowy struktur PCU Polska Sp. z o.o., ustalania warunków współpracy oraz rejestracji współpracowników w KNF. Natomiast okres od czerwca 2018 traktujemy jako początek naszej sprzedażowej działalności operacyjnej. Na dzień 31 grudnia 2018 roku spółka miała podpisane umowy agencyjne ze wszystkimi wiodącymi towarzystwami ubezpieczeniowymi. Liczba osób współpracujących z PCU Polska Sp. z o.o. zbliża się do 300. Są to sprzedawcy o długim stażu pracy oraz doświadczeniu na rynku ubezpieczeniowym, posiadający znaczące i zróżnicowane pod względem ryzyk ubezpieczeniowych portfele umów. Równocześnie są to osoby posiadające duży potencjał rozwojowy tak w zakresie detalicznych ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych oraz ryzyk korporacyjnych, jak i grupowych i indywidualnych ubezpieczeń na życie. W dalszej części raportu znajdziecie Państwo bardziej szczegółowe dane liczbowe o naszych dokonaniach w 2018 roku. Chciałam w tym miejscu podziękować wszystkim naszym współpracownikom za zaufanie, lojalność oraz przyczynienie się do tak znakomitych wyników sprzedaży PCU Polska Sp. z o.o. Nasze osiągnięcia pozwalają z optymizmem patrzeć na rok kolejny oraz z entuzjazmem budować istotne miejsce PCU Polska na rynku multiagencji ogólnopolskich. Równolegle chciałam bardzo podziękować wszystkim osobom z towarzystw ubezpieczeniowych, które okazały nam realne wsparcie w pierwszych miesiącach budowania naszej organizacji - bez tej pomocy nie byłoby możliwe osiągnięcie takiego wyniku w tak krótkim czasie.

3 GDZIE JESTEŚMY ? DLACZEGO PCU POLSKA ?
PCU Polska posiada swoje biura terenowe na terenie całej Polski. W chwili obecnej funkcjonujemy w ponad 30 lokalizacjach. Nasz model biznesowy zakłada zdecentralizowany sposób działalności. Każdy menedżer zarządzający naszym biurem terenowym to osoba z bogatym i długoletnim doświadczeniem na rynku ubezpieczeniowym, z wysokimi kompetencjami w zakresie produktowym i sprzedażowym. To także osoba, która  potrafi efektywnie zarządzać dużymi strukturami sprzedażowymi. Nasi współpracownicy w początkowym okresie stanowili w zdecydowanej większości grupę byłych agentów Grupy Allianz. Aktualnie otwieramy się na współpracę z podmiotami funkcjonującymi przed dłuższy czas na rynku multiagencyjnym. Szczegółowe informacje kontaktowe naszych biur terenowych, w tym tele-adresowe, znajdziecie Państwo na naszej stronie  DLACZEGO PCU POLSKA ? PCU Polska promuje partnerski model współpracy. PCU Polska bezwzględnie szanuje prawo wyłączności Partnera do pozyskanych przez niego klientów i portfela polis. PCU Polska zapewnia szeroką ofertę produktową wiodących Towarzystw Ubezpieczeniowych. W ramach PCU Polska Partner może liczyć na merytoryczne wsparcie produktowe, a także wsparcie w procesie sprzedaży. PCU Polska dba o negocjacje z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi najkorzystniejszych stawek prowizyjnych oraz systemów wsparcia sprzedaży. Zmiany w tym zakresie znajdują automatyczne odzwierciedlenie w warunkach współpracy proponowanych Partnerowi. PCU Polska zapewnia Partnerowi prosty, konkurencyjny i uczciwy system wynagradzania.

4 WYNIKI SPRZEDAŻOWE W 2018 roku łączna wartość pozyskanej składki przypisanej i urocznionej w PCU Polska przekroczyła 20 milionów złotych. Udział  pozyskanej składki z ubezpieczeń na życie w całym portfelu PCU Polska stanowi około 20%. Struktura portfela ubezpieczeń osobowych i majątkowych PCU Polska jest zróżnicowana i poza ubezpieczeniami komunikacyjnymi zawiera znaczący udział innych ryzyk takich, jak ubezpieczenia mieszkań i budynków, małego i średniego biznesu oraz ubezpieczeń korporacyjnych oraz zdrowotnych. W zakresie ubezpieczeń na życie znaczący udział w portfelu stanowią umowy grupowe na życie, w ramach których duży udział mają grupy otwarte. W dalszej perspektywie wzrastać powinien udział składki z umów indywidualnych na życie. 3,9 mln 16,3 mln W 2018 roku naszymi najważniejszymi partnerami biznesowymi w ramach ubezpieczeń majątkowych były w kolejności wolumenu pozyskanej składki:  Warta (6,9 mln), Hestia (5,7 mln), Generali (1,4 mln) oraz PZU (0,9 mln). Wartość sprzedaży wykazuje w ostatnim okresie stałą dynamikę wzrostową o ok. 7-12% m/m. PCU Polska systematycznie zwiększa miesięczny przypis składki w ubezpieczeniach majątkowych i osobowych, który pod koniec roku przekroczył 2 miliony zł., a na koniec pierwszego kwartału 2019 – 3 miliony zł.  W oparciu o szacowaną dynamikę sprzedaży, naszą ambicją jest zbliżyć się do poziomu 40 milionów złotych składki przypisanej liczonej narastająco za cały 2019 rok.


Pobierz ppt "WYNIKI SPRZEDAŻY W 2018 ROKU"

Podobne prezentacje


Reklamy Google