Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Zgłoszenie do konkursu
Najlepszy Team Manager Contact Center
2
Zasady zgłaszania prac do konkursu
Zgłaszający musi spełnić wszystkie wymagania dot. zgłoszenia prac do Konkursu zgodnie z punktem 4 Regulaminu. W przypadku Uczestnika, w którego pracę zaangażowany jest bezpośrednio klient lub partner Zgłaszającego konieczna jest akceptacja zgłoszenia przez klienta/partnera. Prezentacja Uczestnika musi być zwięzła i zgodna z szablonem prezentacji. W przypadku zakwalifikowania Uczestnika do 3 etapu Konkursu Uczestnik zobowiązany jest do przeprowadzenia prezentacji przed Jury.
3
Opis kategorii i kryteria oceny
Kategoria: Najlepszy Team Manager Contact Center manager liniowy w jednostkach call/contact center odpowiedzialny za zarzadzanie zespołem, grupą konsultantów lub manager odpowiedzialny za zarządzanie zespołem specjalistów realizujących zadania wpierające w jednostkach call/contact center. Kryteria oceny Kwalifikacje i przygotowanie do pełnienia funkcji managera Przywództwo i postawa managerska Sposób organizacji pracy własnej i podległego zespołu Osiągane efekty i realizowane cele
4
Identyfikacja Uczestnika
Kategoria: Najlepszy Team Manager Contact Center Imię i nazwisko: Imię nazwisko, stanowisko Zgłaszający: Nazwa lub brand firmy Przełożony: Imię nazwisko, stanowisko
5
Kontekst i otoczenie pracy
Opis sytuacji zawodowej, w której działa Uczestnik Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Istotne informacje na temat uwarunkowań ogólnych pracy Uczestnika, np. umiejscowienie w strukturze organizacyjnej (w tym np. udział w grupach roboczych i projektach), szczególne warunki funkcjonowania w ramach firmy lub całej organizacji na rynku.
6
Odpowiedzialność i cele
Zakres odpowiedzialności Uczestnika Cele wyznaczone Uczestnikowi
7
Zasoby Opis zasobów, którymi Uczestnik zarządza w bieżącej pracy
Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Informacje na temat zespołu, którym kieruje Uczestnik, a także innych zasobów, za które jest odpowiedzialny.
8
Narzędzia i techniki pracy
Opis sposobu zarządzania zasobami oraz realizacji zadań Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 3 Istotne informacje na temat sposobu pracy i narzędzi, które Uczestnik wykorzystuje do realizacji postawionych celów (zarówno narzędzi firmowych, jak i osobistych; np. technologie, koncepcje, urządzenia, itd.). Wszystkie informacje, które pozwolą ocenić „warsztat pracy” Uczestnika.
9
Kompetencje i umiejętności
Opis wiedzy, umiejętności Uczestnika oraz postawy managerskiej Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 3 Informacje na temat kompetencji i umiejętności Uczestnika istotnych z punktu widzenia realizowanych zadań i celów, które osiąga. Zarówno elementów zawodowych, jak i osobistych. W szczególności opis modelu komunikacji i współpracy z innymi osobami w organizacji.
10
Efekty pracy Opis efektów pracy Uczestnika i zrealizowanych celów
Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Istotne informacje na temat efektów uzyskanych przez Uczestnika, preferowane wyniki w formie liczbowej (KPI) w porównaniu do przyjętych założeń.
11
Informacje dodatkowe Informacje dodatkowe zgłoszenia:
Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Inne informacje istotne z punktu widzenia oceny zgłoszenia, które chce przedstawić Uczestnik i/lub Zgłaszający. W szczególności informacje o wyjątkowych osiągnięciach Uczestnika. Uzasadnienie, dlaczego uważa się, że Uczestnik zasługuje na tytuł „Najlepszy Team Manager Contact Center”.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.