Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

   Dwa obszary działania: Obszar MICE – cele strategiczne, operacyjny opis działań, wskaźniki, za pomocą których monitorowane będą działania oraz zasady.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "   Dwa obszary działania: Obszar MICE – cele strategiczne, operacyjny opis działań, wskaźniki, za pomocą których monitorowane będą działania oraz zasady."— Zapis prezentacji:

1

2    Dwa obszary działania: Obszar MICE – cele strategiczne, operacyjny opis działań, wskaźniki, za pomocą których monitorowane będą działania oraz zasady działania WCB opisane zostały w założeniach strategicznych. Obszar turystyki wypoczynkowej – realizacja projektów dedykowanych, kontynuacja rozpoczętych i poszukiwanie nowych, także w zakresie budowania nowych produktów, które poprawią konkurencyjność Warszawy jako celu podróży.

3 Przemysł spotkań: Założenia strategiczne działania działu Warsaw Convention Bureau 1. Wizja 2. Misja 3. Cele strategiczne 4. Cele operacyjne 5. Działania 6. Zasady działania

4 Zasady działania: prowadzenia wszystkich działań w ramach synergii i działania na korzyść członków organizacji transparentności i równego dostępu wszystkich interesariuszy WOT do wiedzy o prowadzonych i planowanych działaniach marketingowych poszanowania tajemnicy handlowej członków WOT i jej partnerów oraz zachowania zasad etyki biznesowej

5 Priorytety działania WOT:
rozwijanie branżowej współpracy dzielenie się wiedzą i informacją budowanie rozwiązań systemowych pozyskiwanie członków i dodatkowych źródeł finansowania

6 Rozwijanie branżowej współpracy:
1. Organizacja warsztatów tematycznych, 2. Spotkania networkingowe 3. Warsztaty opiniotwórcze

7 Dzielenie się wiedzą i informacją:
Stworzenie sekcji dla członków na stronie Organizacji materiały promocyjne wiedza 2. Pozyskiwanie informacji z zakresu przemysłu spotkań

8 Wsparcie systemowe: 1. Program wsparcia fam tripów
Program dofinansowania fam tripów dla zagranicznych organizatorów spotkań 2. Wydawnictwa Promocja członków WOT w wydawnictwach: Warsaw Meetings Guide, Warsaw Tours Guide, Warsaw – Find your hotel, Discover Warsaw Museums 3. Internet i social media Promocja członków WOT na stronach internetowych organizacji, w mailingach oraz na profilach Facebook 4. Program Ambasadora Kongresów Wsparcie członków przy pozyskiwaniu kongresów wspólnie z przedstawicielami lokalnej nauki i stowarzyszeń branżowych. Kryteria udzielania wsparcia: wpływ ekonomiczny i merytoryczny wydarzenia na lokalną gospodarkę, względy wizerunkowe i promocyjne dla miasta. 5. Miejskie Punkty Informacji Turystycznej Promocja ofert członków WOT w Punktach Informacji Turystycznej zarządzanych przez Stołeczne Biuro Turystyki

9 Benefity dla członków (pozyskiwanie nowych członków):
Przynależność do silnej i stabilnej organizacji turystycznej, która ma duże przełożenie w branży i Urzędzie Miasta. Wpływ na kierunek i sposób przeprowadzania zmian, jakie mają miejsce w naszym dynamicznie rozwijającym się mieście. Możliwość współpracy i networkingu z kluczowymi przedstawicielami branży oraz roboczy kontakt z władzami Warszawy. Możliwość rozwoju biznesowego poprzez synergię z ofertą innych członków WOT. Możliwość współpracy z partnerami z tego samego sektora w zespołach roboczych (np. współpraca hoteli i PCO w zespole roboczym MICE, współpraca instytucji kultury i concierge hotelowych w programie „Odwiedź muzeum po pracy” itp.).

10 Projekty specjalne: Warszawa kulinarna – WOT rozszerza zakres swojego działania o branżę gastronomiczną. Wydanie przewodnika „Warszawa kulinarna” Pozyskiwanie członków z tej branży Tworzenie wspólnych projektów promocyjnych przy wykorzystaniu synergii z pozostałymi członkami WOT, SBT i Biurem Marketingu Miasta

11 Projekty specjalne: Warszawa kulturalna – WOT rozszerzy zakres działania projektu „Odwiedź muzeum po pracy” Narzędzia: profil na Facebooku ulotka o muzeach wraz z rekomendacją emisja materiałów promujących placówki kultury na ekranach zamieszczonych w holu głównym PKiN

12 Projekty specjalne: Frigate - ukierunkowanie rozwoju oferty szkół i innych instytucji zajmujących się edukacją młodzieży i dorosłych, tak aby absolwenci szkół wyższych w jak największym stopniu spełniali oczekiwania warszawskich pracodawców – raport dostępny na stronie kolejne spotkania – 3 września 2018 r.

13 Projekty specjalne: Rewitalizacja Pragi i nowe produkty turystyczne
Partner: Biuro Architektury i Planowania Przestrzennego UM Warszawy Założenia: WOT będzie wspólnie z członkami przygotowywał nowe produkty turystyczne dla Pragi. Warsztaty produktowe wstępnie wyznaczone na 14 września 2018 r.

14 Projekty specjalne: Discover Warsaw on the Way
Partner: PLL LOT, w trakcie przygotowania spotkanie z PP „Porty lotnicze” Założenia: WOT opracuje koncepcję sprzedaży i promocji wycieczek po Warszawie na przerwę w podróży lotniczej

15 Projekty specjalne: Oferta organizatorów turystyki w członkowskich hotelach WOT – grupa robocza organizatorów atrakcji turystycznych WOT pracuje nad modelem współpracy z hotelami, aby oferta członków WOT była prezentowana w obiektach w sposób efektywny i w ramach współpracy systemowej. Spotkania z przedstawicielami hoteli: 13.09, 11.10, 15.11, 13.12

16 Projekty specjalne (inicjatywy członków):
pozyskanie konferencji ICCA CEC Summer Meeting 2019 festiwal Chopin i Jego Europa konferencja Lufthansa City Centre konferencja Tramex Days wsparcie świetlicy środowiskowej -

17 Działania interwencyjne:
wystąpienie do Urzędu m.st Warszawy z wnioskiem o uruchomienie nowej linii autobusowej łączącej lotnisko Chopina z aleją Krakowską. inicjatywa członka: Hotel Gordon, rekomendowana przez 10 hoteli z alei Krakowskiej.

18 Partnerzy, z którymi współpracujemy
Biuro Marketingu Miasta Stołeczne Biuro Turystyki Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna O/ Mazowiecki Polskiej Izby Turystyki Polska Organizacja Turystyczna -

19 Prace konsultacyjne: Ustawa o usługach hotelarskich Ustawa o promocji turystycznej

20 Wskaźniki: pozyskanie wydarzeń Warsaw CvB 33
łączna liczba noclegów z wydarzeń potwierdzonych szacowana wartość noclegów z wydarzeń potwierdzonych PLN liczba wizyt (studyjnych) odbytych (19/6) uczestnicy wszystkich wizyt odbytych (67/41) liczba wydarzeń targowych, na których WOT reprezentował Warszawę 3

21


Pobierz ppt "   Dwa obszary działania: Obszar MICE – cele strategiczne, operacyjny opis działań, wskaźniki, za pomocą których monitorowane będą działania oraz zasady."

Podobne prezentacje


Reklamy Google