Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Zgłoszenie do konkursu

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Zgłoszenie do konkursu"— Zapis prezentacji:

1 Zgłoszenie do konkursu
Doskonała komunikacja z klientami

2 Zasady zgłaszania prac do konkursu
Zgłaszający musi spełnić wszystkie wymagania dot. zgłoszenia prac do Konkursu zgodnie z punktem 4 Regulaminu. W przypadku projektu, w który zaangażowany jest klient lub partner Zgłaszającego konieczna jest akceptacja zgłoszenia przez klienta/partnera. Opis projektu musi być zwięzły i zgodny z szablonem prezentacji. W zgłoszeniu musi być wskazana osoba odpowiedzialna za projekt, która w przypadku zakwalifikowania projektu do III etapu konkursu przeprowadzi prezentację projektu przed Jury.

3 Opis kategorii i kryteria oceny
Kategoria: Doskonała komunikacja z klientami projekty z zakresu bezpośredniej komunikacji z klientami (marketingowej lub obsługowej; b2c lub b2b), przy realizacji których jako główny kanał komunikacji używany jest telefon lub inny kanał zdalnej komunikacji (np. , chat, wideorozmowa, itp.). Kryteria oceny Skala i zakres projektu (np. ilość interakcji, zakres wykorzystywanych kanałów komunikacji) Innowacyjność zastosowanych rozwiązań (np. rozwiązań technologicznych, przebiegu procesów, narzędzi kontroli) Zastosowane najlepsze praktyki zarządzania cc oraz standardy komunikacji i obsługi klientów KPI i rezultaty operacyjne projektu (efektywność, skuteczność, jakość, w tym informacje zwrotne od klientów) Wyniki finansowe i biznesowe projektu (np. rentowność, wskaźniki przychodowe, ROI)

4 Identyfikacja projektu
Kategoria: Doskonała komunikacja z klientami Tytuł projektu: Nazwa projektu Zgłaszający: Nazwa lub brand firmy Klient (jeśli dot.): Nazwa lub brand firmy Manager: Imię nazwisko, stanowisko

5 Kontekst, założenia projektu
Opis założeń projektu: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Istotne informacje na temat założeń wstępnych projektu, w tym np. opis sytuacji wejściowej, uzasadnienie decyzji o realizacji i formie realizacji projektu.

6 Termin realizacji i cele projektu
Czas trwania projektu: Zgłoszony projekt musiał być realizowany w okresie od roku do roku. W przypadkach, gdy Projekt cc był realizowany również poza okresem wskazanym w punkcie 4.1. Regulaminu minimum 50% czasu jego trwania musiało być realizowane w tym okresie lub projekt był realizowany przez cały ten okres. Cele projektu:

7 Realizacja projektu Opis realizacji projektu:
Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 3 Istotne informacje na temat sposobu, w jaki projekt został zrealizowany, np. zastosowane narzędzia, etapy realizacji, napotkane trudności i sposoby ich pokonania, elementy innowacyjne.

8 Zarządzanie projektem
Opis sposobu zarządzania projektem: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Istotne informacje na temat sposobu zarządzania projektem, w szczególności w zakresie zarządzania zakresem projektu, jego budżetem i harmonogramem oraz głównymi interesariuszami (w tym zespołem projektowym).

9 Efekty projektu Opis uzyskanych efektów projektu:
Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Istotne informacje na temat efektów uzyskanych w wyniku realizacji projektu, preferowane wyniki w formie liczbowej (KPI) w porównaniu do przyjętych założeń. W szczególności, jeśli istnieją, dane nt. informacji zwrotnych od klientów.

10 Efekty projektu Obrona projektu: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt
Uzasadnienie, dlaczego uważa się, że cel został osiągnięty, lub jeśli nie, to dlaczego ocenia się, że projekt zakończył się sukcesem.

11 Informacje dodatkowe Informacje dodatkowe zgłoszenia:
Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Inne informacje istotne z punktu widzenia oceny zgłoszenia, które chce przedstawić Zgłaszający.


Pobierz ppt "Zgłoszenie do konkursu"

Podobne prezentacje


Reklamy Google