Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałPaweł Cichoń Został zmieniony 6 lat temu
1
Adventure Works Propozycje sprzedaży na rok 2008
Joanna Rybka Starszy wiceprezes Sprzedaż na świecie 24 marca 2008 Logo firmy
2
Podsumowanie Koncepcja Możliwości Potencjał
Sprzedaż detaliczna „dokładnie na czas” Zredukowane koszty ogólne Zwiększone zadowolenie klientów Logo firmy
3
Tematy na dziś Przegląd aktualnie oferowanych produktów firmy i zysków
Badania sprzedaży w roku 2007 Propozycje nowych produktów Przewidywane koszty i zwroty z inwestycji Postanowienia i warunki Strategia i harmonogram Wymagania działu sprzedaży i marketingu Pytania i odpowiedzi Logo firmy
4
Nasze bieżące produkty
Sprzęt campingowy Torby materiałowe Torby podręczne Rodzinne namioty biwakowe Materace piankowe Plecaki z ramą wewnętrzną Osprzęt kuchenny Pojemniki na żywność suszoną Sprzęt wspinaczkowy Uprzęże Buty do wspinaczki Kaski Rękawice do wspinaczki Torby na liny Karabińczyki Ochraniacze Logo firmy
5
Zyski w zeszłym roku (w milionach)
2005 2006 2007 Zyski 10.1 27.7 50.0 Koszty towarów 1.8 3.1 4.6 Zysk brutto 8.3 24.6 45.4 Suma wydatków 3.3 8.1 15.3 Zysk przed opodatkowaniem 5.27 16.5 30.1 Zysk przed opodatkowaniem jako procent przychodu 64.6% 59.6% 60.2% Logo firmy
6
Badania sprzedaży w roku 2008
Klienci Według prognozy firma zdobędzie w 2008 roku nowych klientów 27% nowych klientów stanie się stałymi klientami Transakcje Średnia wartość transakcji sprzedaży = 52,17 PLN 75% klientów kupiło co najmniej jeden przedmiot oferowany poza wyprzedażą oprócz przedmiotu oferowanego na wyprzedaży Logo firmy
7
Prezentowanie nowych produktów
Sprzęt turystyczny Odzież sportowa Odzież do sportów zimowych Rowery terenowe Sprzęt i przybory wędkarskie Kajaki i lekkie łodzie wyścigowe Logo firmy
8
Przewidywane koszty i zwroty z inwestycji
Logo firmy
9
Postanowienia i warunki
Postanowienia i warunki nr 1 Postanowienia i warunki nr 2 Postanowienia i warunki nr 3 Postanowienia i warunki nr 4 Postanowienia i warunki nr 5 Logo firmy
10
Strategia Strategia Taktyka nr 1 Taktyka nr 2 Taktyka nr 3 Logo firmy
11
Przyjęcie planu — III kwartał 2008
Harmonogram Przyjęcie planu — III kwartał 2008 Wdrożenie — IV kwartał 2008 Ocena — III kwartał 2009 Korekta — IV kwartał 2009 Logo firmy
12
Wymagania działu sprzedaży i marketingu
Szybsza realizacja sprzedaży Szybkie i jasne prezentowanie złożonych koncepcji Wykorzystanie informacji z bazy danych (liczby transakcji sprzedaży, lokalizacje klientów itp.) Logo firmy
13
Szybsza realizacja sprzedaży
Potrzeba i rozwiązanie nr 1 Potrzeba i rozwiązanie nr 2 Potrzeba i rozwiązanie nr 3 Potrzeba i rozwiązanie nr 4 Potrzeba i rozwiązanie nr 5 Logo firmy
14
Szybkie i jasne prezentowanie złożonych koncepcji
Potrzeba i rozwiązanie nr 1 Potrzeba i rozwiązanie nr 2 Potrzeba i rozwiązanie nr 3 Potrzeba i rozwiązanie nr 4 Potrzeba i rozwiązanie nr 5 Logo firmy
15
Wykorzystanie informacji z bazy danych
Potrzeba i rozwiązanie nr 1 Potrzeba i rozwiązanie nr 2 Potrzeba i rozwiązanie nr 3 Potrzeba i rozwiązanie nr 4 Potrzeba i rozwiązanie nr 5 Logo firmy
16
Pytania i odpowiedzi Logo firmy
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.