Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Adventure Works Propozycje sprzedaży na rok 2008

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Adventure Works Propozycje sprzedaży na rok 2008"— Zapis prezentacji:

1 Adventure Works Propozycje sprzedaży na rok 2008
Joanna Rybka Starszy wiceprezes Sprzedaż na świecie 24 marca 2008 Logo firmy

2 Podsumowanie Koncepcja Możliwości Potencjał
Sprzedaż detaliczna „dokładnie na czas” Zredukowane koszty ogólne Zwiększone zadowolenie klientów Logo firmy

3 Tematy na dziś Przegląd aktualnie oferowanych produktów firmy i zysków
Badania sprzedaży w roku 2007 Propozycje nowych produktów Przewidywane koszty i zwroty z inwestycji Postanowienia i warunki Strategia i harmonogram Wymagania działu sprzedaży i marketingu Pytania i odpowiedzi Logo firmy

4 Nasze bieżące produkty
Sprzęt campingowy Torby materiałowe Torby podręczne Rodzinne namioty biwakowe Materace piankowe Plecaki z ramą wewnętrzną Osprzęt kuchenny Pojemniki na żywność suszoną Sprzęt wspinaczkowy Uprzęże Buty do wspinaczki Kaski Rękawice do wspinaczki Torby na liny Karabińczyki Ochraniacze Logo firmy

5 Zyski w zeszłym roku (w milionach)
2005 2006 2007 Zyski 10.1 27.7 50.0 Koszty towarów 1.8 3.1 4.6 Zysk brutto 8.3 24.6 45.4 Suma wydatków 3.3 8.1 15.3 Zysk przed opodatkowaniem 5.27 16.5 30.1 Zysk przed opodatkowaniem jako procent przychodu 64.6% 59.6% 60.2% Logo firmy

6 Badania sprzedaży w roku 2008
Klienci Według prognozy firma zdobędzie w 2008 roku nowych klientów 27% nowych klientów stanie się stałymi klientami Transakcje Średnia wartość transakcji sprzedaży = 52,17 PLN 75% klientów kupiło co najmniej jeden przedmiot oferowany poza wyprzedażą oprócz przedmiotu oferowanego na wyprzedaży Logo firmy

7 Prezentowanie nowych produktów
Sprzęt turystyczny Odzież sportowa Odzież do sportów zimowych Rowery terenowe Sprzęt i przybory wędkarskie Kajaki i lekkie łodzie wyścigowe Logo firmy

8 Przewidywane koszty i zwroty z inwestycji
Logo firmy

9 Postanowienia i warunki
Postanowienia i warunki nr 1 Postanowienia i warunki nr 2 Postanowienia i warunki nr 3 Postanowienia i warunki nr 4 Postanowienia i warunki nr 5 Logo firmy

10 Strategia Strategia Taktyka nr 1 Taktyka nr 2 Taktyka nr 3 Logo firmy

11 Przyjęcie planu — III kwartał 2008
Harmonogram Przyjęcie planu — III kwartał 2008 Wdrożenie — IV kwartał 2008 Ocena — III kwartał 2009 Korekta — IV kwartał 2009 Logo firmy

12 Wymagania działu sprzedaży i marketingu
Szybsza realizacja sprzedaży Szybkie i jasne prezentowanie złożonych koncepcji Wykorzystanie informacji z bazy danych (liczby transakcji sprzedaży, lokalizacje klientów itp.) Logo firmy

13 Szybsza realizacja sprzedaży
Potrzeba i rozwiązanie nr 1 Potrzeba i rozwiązanie nr 2 Potrzeba i rozwiązanie nr 3 Potrzeba i rozwiązanie nr 4 Potrzeba i rozwiązanie nr 5 Logo firmy

14 Szybkie i jasne prezentowanie złożonych koncepcji
Potrzeba i rozwiązanie nr 1 Potrzeba i rozwiązanie nr 2 Potrzeba i rozwiązanie nr 3 Potrzeba i rozwiązanie nr 4 Potrzeba i rozwiązanie nr 5 Logo firmy

15 Wykorzystanie informacji z bazy danych
Potrzeba i rozwiązanie nr 1 Potrzeba i rozwiązanie nr 2 Potrzeba i rozwiązanie nr 3 Potrzeba i rozwiązanie nr 4 Potrzeba i rozwiązanie nr 5 Logo firmy

16 Pytania i odpowiedzi Logo firmy


Pobierz ppt "Adventure Works Propozycje sprzedaży na rok 2008"

Podobne prezentacje


Reklamy Google