Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

DZIAŁANIA ANIMACYJNE.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "DZIAŁANIA ANIMACYJNE."— Zapis prezentacji:

1 DZIAŁANIA ANIMACYJNE

2 Konkurs „Aktywne Sołectwo”
w 2017 r. została przeprowadzona II edycja konkursu (I edycja miała miejsce w 2014 r.) odbiorcami projektu są sołectwa z obszaru działania LGD dofinansowanie z KSOW w wysokości zł (przeznaczone na nagrody) – po raz pierwszy w konkursie nagrodzono 9 laureatów (6 sołectw z gminy Wejherowo, 3 sołectwa z gminy Gniewino)

3 Konkurs „Aktywne Sołectwo”
Realizacja Konkursu „Aktywne Sołectwo” ma na celu: pobudzenie aktywności lokalnego społeczeństwa do działania na rzecz sołectwa zwiększenie identyfikowalności mieszkańców z sołectwem pobudzenie sołtysów oraz lokalnych liderów do zwiększenia pomysłowości w kwestii aktywizacji społeczeństwa lokalnego zachęcenie sołtysów i lokalnych liderów do aplikowania w przyszłości o większe środki z innych źródeł zachęcenie mieszkańców sołectw do tworzenia partnerstw na rzecz realizacji projektów

4 Konkurs „Aktywne Sołectwo”
W ramach konkursu zostały zorganizowane: spotkanie informacyjne z przedstawicielami sołectw w Sali Kinowej w Gniewinie (28 czerwca 2017 r.) Gala Rozstrzygnięcia Konkursu w Domu Sołeckim w Rybnie (8 sierpnia 2017 r.)

5 Zostało wypełnionych 14 ankiet.
Działania aktywizacyjne - ANKIETA Podczas spotkań przedstawiciele sołectw zostali poproszeni o wypełnienie ankiet dotyczących działań aktywizacyjnych podejmowanych przez Stowarzyszenie Bursztynowy Pasaż. Zostało wypełnionych 14 ankiet.

6 ANKIETA 1. Jaka forma aktywizacji mieszkańców sołectw na terenie LGD powinna być realizowana przez Stowarzyszenie Bursztynowy Pasaż?

7 ANKIETA 2. Co według Ciebie jest ważniejsze w lokalnej aktywizacji społeczności obszaru działania Stowarzyszenia Bursztynowy Pasaż?

8 ANKIETA 3. Jakie formy reklamy powinno stosować Stowarzyszenie w celu promocji swojego obszaru działania?

9 ANKIETA 4. Czy słyszałeś / słyszałaś o Stowarzyszeniu Bursztynowy Pasaż przed otrzymaniem zaproszenia na dzisiejsze spotkanie?

10 ANKIETA … TAK (napisz skąd dowiedziałeś się o funkcjonowaniu LGD):

11 Zostało wypełnionych 14 ankiet.
Ocena spotkań informacyjnych- ANKIETA 1 Podczas spotkania dot. rozwoju działalności gospodarczej w Gniewino, potencjalni beneficjenci zostali poproszeni o wypełnienie ankiet oceniającej jakość przygotowania i przeprowadzenia spotkania. Zostało wypełnionych 14 ankiet.

12 ANKIETA 1 Formy powiadomienia o spotkaniu informacyjnym:
reklama na łamach tygodnika „Gryf Wejherowski” ogłoszenia na stronach internetowych oraz na funpage’u na Facebook’u maile wysłane do osób deklarujących zainteresowanie projektem,

13 ANKIETA 1 1 osoba – raczej nie, 1 osoba – nie wiem, 3 osoby – tak, 8 osób – zdecydowanie tak

14 ANKIETA 1 1 osoba – tak, 12 osób – zdecydowanie tak

15 Zostały wypełnione 23 ankiety.
Ocena spotkań informacyjnych- ANKIETA 2 Podczas spotkania dot. Podejmowania działalności gospodarczej w Bolszewie, potencjalni beneficjenci zostali poproszeni o wypełnienie ankiet oceniającej jakość przygotowania i przeprowadzenia spotkania. Zostały wypełnione 23 ankiety.

16 ANKIETA 2 Formy powiadomienia o spotkaniu informacyjnym:
reklama na łamach tygodnika „Gryf Wejherowski” ogłoszenia na stronach internetowych oraz na funpage’u na Facebook’u maile wysłane do osób deklarujących zainteresowanie projektem współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Wejherowie, Gminnymi Ośrodkami Pomocy Społecznej, Lokalnym Punktem Informacyjnym Funduszy Europejskich w Wejherowie, Związkiem Pracodawców: Powiatowy Cech Rzemiosł Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Wejherowie druk plakatów promocyjnych i dystrybucja na obszarze działania LGD druk ogłoszenia w biuletynach gminnych gmin Gniewino i Wejherowo wywiady w telewizji ttm i na antenie radia Norda Fm

17 ANKIETA 2 1 osoba – raczej nie, 2 osoby – nie wiem, 4osoby – tak, 16 osób – zdecydowanie tak

18 ANKIETA 2 1 osoba – nie wiem, 3 osoby – tak, 19 osób – zdecydowanie tak

19 EFEKTY 14 30 14 (na 20) 18 (na 11) SPOTKANIA INFORMACYJNE
Gniewino Bolszewo rozwój działalności gospodarczej podjęcie działalności gospodarczej Ilość uczestników spotkania 14 30 Ilość wniosków 14 (na 20) 18 (na 11)

20 Promocja LGD INTERNET artykuły na i artykuły na portalach oraz na funpage’ach tych portali na Facebook’u

21 Promocja LGD MEDIA LOKALNE artykuły sponsorowane w Gryfie Wejherowskim artykuły na łamach biuletynów gminnych wywiady na antenie Radia NordaFM i Telewizji TTM

22 Promocja LGD MATERIAŁY PROMOCYJNE kubki i gry planszowe długopisy i teczki reklamowe (edycja 2017) plakaty reklamowe

23 Promocja LGD WSPÓŁPRACA Z INNYMI ORGANIZACJAMI Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie Gminne Ośrodki Pomocy Społecznej Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Wejherowie Związek Pracodawców: Powiatowy Cech Rzemiosł Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Wejherowie

24 Skuteczność działań informacyjno - promocyjnych
Na podstawie informacji z ANKIET 2. Skąd dowiedziałeś się o naborze wniosków w LGD?

25 Skuteczność działań informacyjno - promocyjnych
Na podstawie informacji z ANKIET 12. Czy słyszałeś/aś o Stowarzyszeniu przed przystąpieniem do naboru?

26 Skuteczność działań informacyjno - promocyjnych
Na podstawie informacji z ANKIET … TAK (pytanie otwarte)

27 Największe zainteresowanie w 2017 r.: 1. Strona główna – odsłon wygenerowanych przez unikalnych użytkowników wyjścia ze strony – 6,37%

28 Największe zainteresowanie w 2017 r.: 2. Harmonogram planowanych naborów – 865 odsłon wygenerowanych przez 490 unikalnych użytkowników 3. Wzory wniosków – 593 odsłon wygenerowanych przez 291 unikalnych użytkowników

29 Największe zainteresowanie w 2017 r.: 4. Lokalna strategia rozwoju – 582 odsłon wygenerowanych przez 376 unikalnych użytkowników 5. Nabór 1/2017 – 507 odsłon wygenerowanych przez 362 unikalnych użytkowników

30 Największe zainteresowanie w 2017 r.: 6. Lokalne kryteria wyboru – 449 odsłon wygenerowanych przez 280 unikalnych użytkowników 7. Rozwój mikro i małych firm – 397 odsłon wygenerowanych przez 296 unikalnych użytkowników

31 Największe zainteresowanie w 2017 r.: 8. Nabór 4/2017 – 392 odsłon wygenerowanych przez 280 unikalnych użytkowników 9. Środki na podjęcia działalności gosp. – 371 odsłon wygenerowanych przez 248 unikalnych użytkowników

32 Największe zainteresowanie w 2017 r.: 10. Kontakt – 362 odsłon wygenerowanych przez 301 unikalnych użytkowników

33 www.bursztynowypasaz.pl Konieczność wprowadzenia zmian:
Wg nowych wytycznych Księgi wizualizacji znaku PROW 2014 – 2020 obowiązującej od 1 września 2017 r. strony internetowe LGD-ów powinny być oznaczone sloganem i znakami Unii Europejskiej, przy czym „informacje te powinny zajmować przynajmniej 25% powierzchni strony (widocznej na ekranie bezpośrednio po wejściu użytkownika na stronę / podstronę bez konieczności przewijania w dół)”.

34 www.facebook.com/bursztynowypasaz/ kontakt z odbiorcami indywidualnymi
promocja produktów skierowanych do sektora mikro i małych firm oraz osób indywidualnych, zainteresowanych ewentualnym podjęciem działalności gospodarczej (spotkania informacyjne dla potencjalnych beneficjentów, konkursy 1/2017 i 4/2017, ważne wydarzenia i fakty związane z realizacją projektów i funkcjonowaniem Stowarzyszenia) promocja projektów aktywizujących lokalne społeczeństwo (Konkurs „Aktywne Sołectwo”) nie promujemy naborów skierowanych do Jednostek Samorządu Terytorialnego

35 Próba nawiązania interakcji z odbiorcą poprzez zaproszenie do zabawy. Zasięg posta: 180 osób Udział w zabawie: 0 osób

36 Próba nawiązania interakcji z odbiorcą poprzez zaproszenie do zabawy. Zasięg posta: 204 osób Udział w zabawie: 2 osób Wskazano: - warsztaty - imprezy plenerowe

37 KOSZTY SPOTKANIA INFORMACYJNE
W planie działania do 2018 r. – 7 500,00 zł Zrealizowano / wydano w 2017 r.– 1 897,50 zł (koszt obejmuje catering, druk zogłoszenia w Gryfie Wejherowskim, druk plakatów informacyjnych, nie obejmuje wynajmu sal konferencyjnych, cateringu i wynajmu sal na realizację projektu „Aktywne Sołectwo”) PROMOCJA Zrealizowano / wydano w 2017 r. – 1 499,98 (koszt obejmuje ogłoszenia w Gryfie Wejherowskim, nie obejmuje: promocji w internecie i biuletynach gminnych)

38 KOSZTY 2017 AKTYWIZACJA W planie działania do 2018 r. – 6 000,00 zł
Zrealizowano / wydano w 2017 r. z budżetu LGD – 2 011,40 zł (koszt obejmuje catering i wynajem sal na realizację projektu „Aktywne Sołectwo”, nie obejmuje nagród w konkursie)

39 Justyna Wiszniewska Specjalista ds. promocji i współpracy
Dziękuję za uwagę ;-) Justyna Wiszniewska Specjalista ds. promocji i współpracy


Pobierz ppt "DZIAŁANIA ANIMACYJNE."

Podobne prezentacje


Reklamy Google