Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
inna nisza ten sam szablon te same pytania oczywiście – inne odpowiedzi :)
2
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Udzieliłem też kilku odpowiedzi na pytania dotyczące zupełnie innej niszy Chcę byś widział, że prezentowana przeze mnie metoda jest uniwersalna a jej dopasowanie do innego produktu i innego klienta, to sprawa bardzo prosta 1) Kim jest Twój klient? - pora na stworzenie avatara idealnego klienta Mężczyzna, 30+, pracujący w firmie, niezadowolony ze swoich osiągnięć, szukający możliwości zdobycia pracy, która da mu satysfakcję i pieniądze, aktywny, ciekawy świata, żonaty, dwoje dzieci, właśnie przygotował swój produkt, który chce wprowadzić na rynek
3
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
1) Kim jest Twój klient? - pora na stworzenie avatara idealnego klienta Mężczyzna, 30+, pracujący w firmie, niezadowolony ze swoich osiągnięć, szukający możliwości zdobycia pracy, która da mu satysfakcję i pieniądze, aktywny, ciekawy świata, żonaty, dwoje dzieci, właśnie przygotował swój produkt, który chce wprowadzić na rynek 1A) Opisz szczegółowo problem(-y), z którym zwraca się do Ciebie Twój klient Aby wprowadzić produkt na rynek, potrzebuje tekstów sprzedażowych, ale nie wie, czy teksty, które pisze są skuteczne. Nie wie jak ułożyć cały tekst, aby zachęcić klientów do zakupu. Jest w stresie, bo przeczytał wiele materiałów na temat copywritingu i tylko pogłębił swoje wątpliwości.
4
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
1) Kim jest Twój klient? - pora na stworzenie avatara idealnego klienta Mężczyzna, 30+, pracujący w firmie, niezadowolony ze swoich osiągnięć, szukający możliwości zdobycia pracy, która da mu satysfakcję i pieniądze, aktywny, ciekawy świata, żonaty, dwoje dzieci, właśnie przygotował swój produkt, który chce wprowadzić na rynek 1A) Opisz szczegółowo problem(-y), z którym zwraca się do Ciebie Twój klient Aby wprowadzić produkt na rynek, potrzebuje tekstów sprzedażowych, ale nie wie, czy teksty, które pisze są skuteczne. Nie wie jak ułożyć cały tekst, aby zachęcić klientów do zakupu. Jest w stresie, bo przeczytał wiele materiałów na temat copywritingu i tylko pogłębił swoje wątpliwości. 1B) Jaki jest główny cel, który zrealizuje klient poprzez skorzystanie z Twojej oferty? Napisze skuteczny tekst sprzedażowy do swojego własnego produktu.
5
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
1) Kim jest Twój klient? - pora na stworzenie avatara idealnego klienta Mężczyzna, 30+, pracujący w firmie, niezadowolony ze swoich osiągnięć, szukający możliwości zdobycia pracy, która da mu satysfakcję i pieniądze, aktywny, ciekawy świata, żonaty, dwoje dzieci, właśnie przygotował swój produkt, który chce wprowadzić na rynek 1A) Opisz szczegółowo problem(-y), z którym zwraca się do Ciebie Twój klient Aby wprowadzić produkt na rynek, potrzebuje tekstów sprzedażowych, ale nie wie, czy teksty, które pisze są skuteczne. Nie wie jak ułożyć cały tekst, aby zachęcić klientów do zakupu. Jest w stresie, bo przeczytał wiele materiałów na temat copywritingu i tylko pogłębił swoje wątpliwości. 1B) Jaki jest główny cel, który zrealizuje klient poprzez skorzystanie z Twojej oferty? Napisze skuteczny tekst sprzedażowy do swojego własnego produktu. 1C) Jaka niedogodność towarzyszy sposobowi, w który dotąd osiągała ten cel? Kupował tekst u copywritera płacąc za niego kilka tysięcy złotych.
6
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
1D) Jaki jest ból klienta? Opisz możliwie dokładnie wszystko, co jest związane z problemem. Nie opisuj wszystkich problemów, które naprawiasz Ty lub Twój produkt. Jeśli takie są - opisz je w innej ofercie. Jest sfrustrowany. Od pewnego czasu próbuje nauczyć się pisać teksty sprzedażowe, ale ma z tym problem – nigdy nie był mistrzem pisania. Denerwuje się, bo wie, że to jest ważne i boi się, że jeśli zrobi to źle, jego produkt nie sprzeda się i jego praca pójdzie na marne.
7
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
1D) Jaki jest ból klienta? Opisz możliwie dokładnie wszystko, co jest związane z problemem. Nie opisuj wszystkich problemów, które naprawiasz Ty lub Twój produkt. Jeśli takie są - opisz je w innej ofercie. Jest sfrustrowany. Od pewnego czasu próbuje nauczyć się pisać teksty sprzedażowe, ale ma z tym problem – nigdy nie był mistrzem pisania. Denerwuje się, bo wie, że to jest ważne i boi się, że jeśli zrobi to źle, jego produkt nie sprzeda się i jego praca pójdzie na marne. 1E) Jaki efekt klient uzyska dzięki Twojej ofercie? Jaka transformacja dokona się w Twoim kliencie? Zdobędzie umiejętność szybkiego tworzenia skutecznej oferty sprzedażowej dzięki umiejętności zadawania właściwych pytań, udzielaniu właściwych odpowiedzi i wstawianiu zdobytych w ten sposób informacji do szablonu stworzonego przez mistrza copywritingu.
8
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
1F) Wymień często stosowane „alternatywne sposoby” radzenia sobie z problemem Ludzie, którzy mają podobny problem często podejmują próby samodzielnego stworzenia własnego tekstu. Robią to źle i pogłębiają swoją frustrację. Często później próbują skopiować znalezione gdzieś teksty podmieniając tylko fragmenty dotyczące konkretnego produktu widząc, że powstały twór jest mocno sztuczny. Zniechęceni i sfrustrowani kupują usługę napisania tekstu na allegro (bo tanio) i dostają coś niewiele lepszego niż ich tekst, bądź u profesjonalnego copywritera, który zdziera z nich skórę.
9
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
1F) Wymień często stosowane „alternatywne sposoby” radzenia sobie z problemem Ludzie, którzy mają podobny problem często podejmują próby samodzielnego stworzenia własnego tekstu. Robią to źle i pogłębiają swoją frustrację. Często później próbują skopiować znalezione gdzieś teksty podmieniając tylko fragmenty dotyczące konkretnego produktu widząc, że powstały twór jest mocno sztuczny. Zniechęceni i sfrustrowani kupują usługę napisania tekstu na allegro (bo tanio) i dostają coś niewiele lepszego niż ich tekst, bądź u profesjonalnego copywritera, który zdziera z nich skórę. 1G) Opisz możliwie realistycznie skutki nie podjęcia żadnej decyzji lub podjęcia złej decyzji Jeśli nie skorzystasz z mojego rozwiązania lub nie podejmiesz żadnego działania, skutki będą opłakane. Twój produkt albo w ogóle nie trafi do sprzedaży, albo będzie się sprzedawał źle, a Ty stracisz wiarę w siebie i prawdopodobnie zrezygnujesz z czegoś, co może dać Ci prawdziwą satysfakcję i wolność finansową.
10
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Na koniec modułu drugiego Wstawię te odpowiedzi Do szablonu Zapraszam na dalszą część pytań I odpowiedzi z głównej niszy
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.