Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Ping – pong dla jednego gracza
2
Rysujemy duszka. Pamiętaj o przekształceniu rysunku w wektorowy i ustawienia środka duszka
Rysujemy tło
3
Współrzędne sceny -45 45 Kąty po których będzie odbijała się piłka -135 135
4
Rysujemy piłkę i ustawiamy pierwsze polecenia: startu i punktu początkowego piłki: ustaw współrzędne na x=0 y=0
5
Paletką będziemy sterować za pomocą klawiatury
6
Ustawiamy losowy lot piłki
7
To jest kod piłki. Sprawdź, czy algorytm działania piłki działa
8
Dopisujemy przy użyciu funkcji jeżeli kod odbicia od paletki
9
Wstawiamy punktację
10
A gdzie wstawisz tę komendę by działała prawidłowo?
12
Pora zaprogramować przegraną…
13
Dorysowujemy drugie tło, które pokaże nam się po zetknięciu piłki z czarnym polem
14
W celu zmiany tła zastosuj odpowiednie polecenia
15
Przetestuj grę. Jeśli udało Ci się ją wykonać to gratuluję
To oznacza, ze możesz przejść już do samodzielnego etapu programowania…
16
Spróbuj napisać z kolegą lub koleżanką grę ping-pong dla dwóch graczy
Spróbuj napisać z kolegą lub koleżanką grę ping-pong dla dwóch graczy. Sporządź raport z przygotowania projektu, w którym opiszesz poszczególne kroki jej powstawania w postaci prezentacji w MS Power Point z wykorzystaniem print screen’ów.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.