Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

GDZIE JESTEŚMY? DOKĄD ZMIERZAMY?

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "GDZIE JESTEŚMY? DOKĄD ZMIERZAMY?"— Zapis prezentacji:

1 GDZIE JESTEŚMY? DOKĄD ZMIERZAMY?
MOJA DROGA DO… GDZIE JESTEŚMY? DOKĄD ZMIERZAMY?

2 LICZBA UCZESTNIKÓW POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ
Zadanie 1 – 43 osoby, Zadanie 2 – 36 osób, Zadanie 3 – 27 osób, Zadanie 4 – 15 osób Zadanie 5 – 9 osób, Zadanie 6 – 11 osób, Zadanie osób.

3 LICZBA OSÓB W PROJEKCIE NA DZIEŃ 30.09.2016
KOBIET – 104 MĘŻCZYZN- 39 OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - 40

4 LICZBA OSÓB W PROJEKCIE
ZERWAŁY KONTRAKT/UMOWĘ – 22 OSOBY, ZAKOŃCZYŁY ŚCIEŻKĘ REINTEGRACJI – 28 OSÓB KONTYNUUJE UDZIAŁ – 93 OSOBY

5 WIEK UCZESTNIKÓW 19-25 LAT = 7 OSÓB, 26-35 LAT = 27 OSÓB,
56-65 LAT = 34 OSOBY 66 -69LAT = 3 OSOBY = 3 OSOBY

6 ROZWINIĘTE KOMPETENCJE SPOŁECZNE
KOMUNIKACJA Zwiększyła się z 24% do 54% liczba osób deklarujących postawę otwartości, umiejętności komunikowania na poziomie dobrym i bardzo dobrym (oceny 4 i 5). Zmniejszyła się liczba osób - z 24% do 7%- deklarujących bardzo niskie lub niskie (oceny 1 i 2) kompetencje w tym zakresie. Wśród zachowań, postaw które składają się na kompetencję „komunikacja” najwyższe wskazania (4,4) otrzymały twierdzenia: dobre relacje z ludźmi są wartością, prawo do informacji jest podstawowym prawem człowieka, a twierdzenie „warto prosić ludzi o przysługi i pomoc ( 4,3). Dalszego doskonalenia wymaga umiejętność stawiania pytań przed odpowiedziami (2,8).

7 ROZWINIĘTE KOMPETENCJE SPOŁECZNE
BUDOWANIE ZAUFANIA Zwiększyła się z 32% do 53% liczba osób deklarujących umiejętność budowania zaufania na poziomie dobrym i bardzo dobrym ( oceny 4 i 5). Zmniejszyła się liczba osób - z 21% do 13%- deklarujących bardzo niskie lub niskie (oceny 1 i 2) kompetencje w tym zakresie. Wśród zachowań, postaw które składają się na kompetencję budowania zaufania najwyższe wskazania (4,6) otrzymały: dotrzymuję obietnic, dbam o dobrą atmosferę, jestem szczery. Dalszego doskonalenia wymagają: nazywanie reguł postępowania, utrzymywanie kontaktu wzrokowego w trakcie rozmowy ( oceny 3,4).

8 ROZWINIĘTE KOMPETENCJE SPOŁECZNE
TOLERANCJA Zwiększyła się z 41% do 60% liczba osób deklarujących postawę tolerancji na poziomie dobrym i bardzo dobrym ( oceny 4 i 5). Zmniejszyła się liczba osób - z 9% do 7%- deklarujących bardzo niskie lub niskie (oceny 1 i 2) kompetencje w tym zakresie. Wśród zachowań, postaw które składają się na kompetencję „tolerancja” najwyższe wskazania (4,7) otrzymały twierdzenia: każdy człowiek jest tak samo ważny; każdy ma prawo decydowania o swoim życiu. Twierdzenie” każdy ma mówić to co myśli, czuje” otrzymało wskazanie 4,6. Dalszego doskonalenia wymaga „akceptacja ludzi o odmiennych orientacjach seksualnych ( oceny 3,5).

9 ROZWINIĘTE KOMPETENCJE SPOŁECZNE
KONSTRUKTYWNE REAGOWANIE NA FRUSTRACJĘ Zwiększyła się z 24% do 40% liczba osób deklarujących umiejętność konstruktywnego reagowania na frustracje (oceny 4 i 5). Zmniejszyła się liczba osób - z 44% do 20%- deklarujących bardzo niskie lub niskie (oceny 1 i 2) kompetencje w tym zakresie. Wśród zachowań, postaw które składają się na kompetencję „konstruktywne reagowanie na frustrację” najwyższe wskazania (4,1) otrzymały twierdzenia: jasno informuję otoczenie o tym jak chce być traktowany i nazwanie problemu jest kluczem do rozwiązania konfliktu. Dalszego doskonalenia wymaga umiejętność informowania innych o tym, że coś w ich zachowaniu nam przeszkadza (3,5).

10 ROZWINIĘTE KOMPETENCJE SPOŁECZNE
ROZDZIELANIE ŻYCIA OSOBISTEGO I ZAWODOWEGO Zwiększyła się z 33% do 47% liczba osób deklarujących umiejętność rozdzielania obszaru osobistego od zawodowego (oceny 4 i 5). Zmniejszyła się liczba osób - z 29 % do 13%- deklarujących bardzo niskie lub niskie (oceny 1 i 2) kompetencje w tym zakresie. Wśród zachowań, postaw które składają się na kompetencję „rozdzielanie obszaru osobistego i zawodowego” najwyższe wskazania otrzymały twierdzenia: warto spędzać czas z bliskimi sobie osobami (4,7), jestem świadom swoich praw ( 4,3), potrafię odpoczywać (4,2). Dalszego doskonalenia wymaga umiejętność „odmówienia wykonania czegoś co przekracza moje możliwości” ( 3,5).

11 WNIOSKI PO PIERWSZYM ROKU REALIZACJI PROJEKTU
UCZESTNICY WYSOKO OCENAIJĄ POSZCZEGÓLNE FORMY WSPARCIA W JAKICH UCZESTNICZYLI PRZYROSTY KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH WSKAŹNIKI ILOŚCIOWE ZGODNIE Z PLANEM JEDNAK WARTOŚCI WYDATKÓW ZBYT NISKIE – OK.30 – 40 % PROBLEMY DO ROZWIĄZANIA: ZMOTYWOWANIE DO UDZIAŁU W PROJEKCIE!

12 WNIOSKI PO PIERWSZYM ROKU REALIZACJI PROJEKTU
POMYSŁY ROZWIĄZANIA PROBLEMU INTEGRACJA DZIAŁAŃ DLA RPW – WYJAZD SZKOLENIOWY NOWA OFERTA ROZWOJU KOMPETNCJI RZ ATRAKCYJNE FORMY REALIZACJI DZIAŁAŃ – WYJAZDY, KUPONY… KURSY KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH - KOMU? JAKIE?... INNE, JAKIE? …


Pobierz ppt "GDZIE JESTEŚMY? DOKĄD ZMIERZAMY?"

Podobne prezentacje


Reklamy Google