Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałIwona Serkowski Został zmieniony 10 lat temu
1
Mroki Laboratorium Studium przypadku Phm. Michał Maciąg
Hufiec Warszawa-Żoliborz
2
Kurs trzeba przeżyć, a nie odbębnić.
NAJWAŻNIEJSZA ZASADA Kurs trzeba przeżyć, a nie odbębnić.
3
Osnowa kursu Określenie celów kursu
Zbudowanie obrzędowości (pośredniość) Dobranie elementów metodyki harcerskiej
4
Czy można zrobić kurs bez obrzędowości?
Wszystko można… Ale ja osobiście wolałbym nie próbować!
5
Instrumenty metodyczne wykorzystywane podczas kursu
Sprawności Stopnie Dłuższy kurs
6
Sprawności Dopasowane do obrzędowości
Współtworzone przez prowadzących zajęcia Realizowalne na kursie Szeroka gama Zwizualizowane
7
Harcerskie formy pracy wykorzystywane podczas kursu
Gry Obrzędy Kominki Symulacja – Rady Drużyny
8
GRA Gra na rozpoczęcie (obrzędowo-integracyjna)
Większość zajęć w formie gier Elementy zajęć jako gry Gra trwająca przez cały kurs Gra podsumowująca na zakończenie kursu (obrzędowa)
9
Chętnie odpowiem na wszystkie pytania
Dziękuję! Chętnie odpowiem na wszystkie pytania
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.