Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Internetowa Obsługa Klienta
Prezentacja e-konta
2
Czym Jest Internetowa Obsługa Klienta ?
IOK jest indywidualną kartoteką Lokatora. Dzięki integracji systemu z działającym w firmie oprogramowaniem daje możliwość Użytkownikowi: Sprawdzenie stanu kartoteki finansowej, Uzyskania informacji o rozliczeniu okresowych mediów, odczytach liczników, Śledzenia dokonanych wpłat, Wglądu do historii zmian właściwości umowy zajmowanego lokalu mieszkalnego. Czym Jest Internetowa Obsługa Klienta ?
3
Zalety Internetowej Obsługi Klienta ?
Prostota obsługi, Dostępność – aplikacja jest dostępna dla każdego kto wypełni formularz rejestracyjny dostępny na naszej stronie internetowej Niewielkie wymagania sprzętowe – do obsługi aplikacji wystarczy tylko przeglądarka internetowa Bezpieczeństwo – dostęp do aplikacji mają tylko osoby upoważnione (każdy Użytkownik ma stworzony profil opatrzony własnym niepowtarzalnym loginem i hasłem, które po pierwszym logowaniu może samodzielnie zmienić) Wygoda – pozyskanie informacji na temat swojego rozrachunku możliwe jest z dowolnego miejsca i o każdej porze – 24 godziny na dobę. Dostęp do systemu jest bezpłatny. Zalety Internetowej Obsługi Klienta ?
4
Jak uzyskać dostęp do indywidualnej kartoteki ?
Jak uzyskać dostęp do indywidualnej kartoteki ? Wchodzimy na stronę Następnie klikamy zarejestruj się.
5
Wypełniamy wszystkie pola i na końcu klikamy na ZAREJESTRUJ SIĘ.
Jeżeli poprawnie wszystko wypełnimy pojawi się potwierdzenie rejestracji. Potwierdzenie zostanie wysłane również na adres poczty podany w formularzu. Wypełniamy wszystkie pola i na końcu klikamy na ZAREJESTRUJ SIĘ. Jan Kowalski Stokrotek 1/1
6
Wybierz tytuł prawny do lokalu
NAJEMCA Wybierz tytuł prawny do lokalu WŁAŚCICIEL
7
Logowanie do IOK 123456 ∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙
8
Poniżej prezentowane są właściwości danego lokalu oraz właściwości umowy takie jak liczba osób zameldowanych w przedmiotowym lokalu mieszkalnym, piętro, na którym znajduje się lokal, powierzchnia grzewcza, powierzchnia piwnicy, powierzchnia użytkowa itp.. Kartoteka odzwierciedla wszystkie zdarzenia księgowe jakie miały miejsce w danym dniu/ miesiącu/ roku kalendarzowym. Kartoteka zawiera pięć kolumn: Datę, Naliczenie, Korekty, Wpłaty, Saldo. Klikając na interesujący nas miesiąc np ukażą się nam obroty miesiąca kwietnia 2013r.
9
Widzimy tu różnego rodzaju rejestry, które są składnikami wysokości naszej opłaty czynszowej.
Kwota w kolumnie saldo oznaczona kolorem zielonym (+) oznacza nadpłatę, zaś kolorem czerwonym (-) niedopłatę.
10
Klikając na poszczególne naliczenia przechodzimy do składnika opłaty danego naliczenia. Czyli możemy sprawdzić ile za co płacimy
11
Jest to spowodowane różnymi porami księgowań w danym banku.
Każda wpłata dokonana za pośrednictwem poczty lub banku nie jest od razu widoczna na naszym koncie rozrachunkowym. Jest to spowodowane różnymi porami księgowań w danym banku. Pieniądze są widoczne po upływie 1-3 dni roboczych. Pod każdym naliczeniem są podane nasze wpłaty wraz z datą zaksięgowania kwoty na naszym rachunku.
12
Odczyty Liczników wody
Klikając w bocznym menu na Odczyty liczników mamy możliwość sprawdzenia daty instalacji wodomierza. Odczyty Liczników wody Oraz sprawdzenie dokonywanych i wprowadzonych do systemu odczytów. Informacja ta ma na celu ułatwienie każdemu Użytkownikowi samokontroli w zakresie zużycia wody w stosunku do wnoszonych na jej poczet zaliczek.
13
Zmiana hasła dostępu do IOK
Po pierwszym zalogowaniu istnieje możliwość zmiany hasła nadanego przez pracownika MPGM Sp. z o.o. Hasło możemy zmieniać dowolną ilość razy. Zmiana hasła dostępu do IOK ∙∙∙∙∙∙∙∙ ∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙ ∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙
14
Co zrobić jeżeli zapomnimy hasło do IOK
Wchodzimy na stronę Następnie klikamy przypominanie hasła Co zrobić jeżeli zapomnimy hasło do IOK
15
Uzupełniamy wszystkie pola i na końcu klikamy PRZYPOMNIJ HASŁO.
Jeżeli nie pamiętamy identyfikatora logowania to w okienku „Opis problemu” wpisujemy prośbę o jego przypomnienie. Jan Kowalski Stokrotek 1/1 123456
16
Logowanie do IOK 123456 ∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙
17
Poniżej prezentowane są właściwości danego lokalu oraz właściwości umowy takie jak liczba osób zameldowanych w przedmiotowym lokalu mieszkalnym, piętro, na którym znajduje się lokal, powierzchnia grzewcza, powierzchnia piwnicy, powierzchnia użytkowa itp.. Kartoteka odzwierciedla wszystkie zdarzenia księgowe jakie miały miejsce w danym dniu/ miesiącu/ roku kalendarzowym. Kartoteka zawiera pięć kolumn: Datę, Naliczenie, Korekty, Wpłaty, Saldo. Klikając na interesujący nas miesiąc np ukażą się nam obroty miesiąca kwietnia 2013r.
18
Widzimy tu różnego rodzaju rejestry, które są składnikami wysokości naszej opłaty czynszowej.
Kwota w kolumnie saldo oznaczona kolorem zielonym (+) oznacza nadpłatę, zaś kolorem czerwonym (-) niedopłatę.
19
Klikając na poszczególne naliczenia przechodzimy do składnika opłaty danego naliczenia. Czyli możemy sprawdzić ile za co płacimy
20
Jest to spowodowane różnymi porami księgowań w danym banku.
Każda wpłata dokonana za pośrednictwem poczty lub banku nie jest od razu widoczna na naszym koncie rozrachunkowym. Jest to spowodowane różnymi porami księgowań w danym banku. Pieniądze są widoczne po upływie 1-3 dni roboczych. Natomiast wpłaty dokonywane w Naszym punkcie kasowym przy ul. 1 – go Maja 218, są od razu widoczne na koncie rozrachunkowym w Internetowej Obsłudze Klienta. Pod każdym naliczeniem są podane nasze wpłaty wraz z datą zaksięgowania kwoty na naszym rachunku.
21
Odczyty Liczników wody
Klikając w bocznym menu na Odczyty liczników mamy możliwość sprawdzenia daty instalacji wodomierza. Odczyty Liczników wody Oraz sprawdzenie dokonywanych i wprowadzonych do systemu odczytów. Informacja ta ma na celu ułatwienie każdemu Użytkownikowi samokontroli w zakresie zużycia wody w stosunku do wnoszonych na jej poczet zaliczek.
22
Zmiana hasła dostępu do IOK
Po pierwszym zalogowaniu istnieje możliwość zmiany hasła nadanego przez pracownika MPGM Sp. z o.o. Hasło możemy zmieniać dowolną ilość razy. Zmiana hasła dostępu do IOK ∙∙∙∙∙∙∙∙ ∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙ ∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙
23
Wybierz co chcesz zrobić
POWRÓT ZAKOŃCZ Wybierz co chcesz zrobić
24
Zapraszamy do rejestracji do Internetowej Obsługi Klienta
Dziękujemy za uwagę Zapraszamy do rejestracji do Internetowej Obsługi Klienta
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.