Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałHenrieta Szkutnik Został zmieniony 11 lat temu
1
Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
Plan działań na rok 2009 Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna
2
Rynki strategiczne W oparciu o „ Marketingową Strategię Polski w sektorze turystyki w 2009 roku priorytetowa działalność w zakresie promocji jest na rynku brytyjskim oraz rynkach niemieckim i japońskim. Głównym tematem wspólnej kampanii wizerunkowej będzie „ atmosfera miast”- turystyka w miastach Komplementarnym produktem turystycznym lubuskiego „ Wielka Ucieczka”, „ Zielona kraina zabawy i wina”…………………….. Obszarem docelowym rynek brytyjski, niemiecki,……… Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna
3
Rynki strategiczne Ważnymi rynkami dla promocji turystycznej będą nadal rynki: ukraiński i rosyjski, ze względu na rosnące zainteresowanie naszym krajem i województwem, turystów z tychże państw. Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna
4
Rynki strategiczne Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna
5
Działania Lubuskiej Organizacji Turystycznej
W 2009 roku region lubuski promuje się pod hasłem: „Kochaj LUBUSKIE” Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna
6
Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
W roku 2009 zostaną podjęte przez LOTUR następujące działania: Certyfikacja turystyczna produktów regionalnych Regionalny Konkurs na najlepszy produkt turystyczny Konkurs na „ Najlepszą Europejską destynację- EDEN” „Turystyczna Pamiątka z Regionu” Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna
7
Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
Upowszechnianie dobrych praktyk w zakresie rozwoju i zarządzania produktem turystycznym- szkolenia Promocja i wdrażanie zasad kategoryzacji punktów informacji turystycznej na poziomie regionalnym i lokalnym Przeprowadzenie szkoleń i tworzenie baz danych na poziomie regionalnym z zakresu ogólnopolskiego systemu informacji turystycznej Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna
8
Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
Działania w zakresie promocji produktów, takich jak: Produkty z certyfikatem POT; Ścieżki rowerowe; Agroturystyka i ekoturystyka; Tworzenie i kreowanie nowych produktów turystycznych Pomoc w utworzeniu nowych Lokalnych Organizacji Turystycznych Pomoc przy tworzeniu nowych punktów Informacji Turystycznej Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna
9
Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
Kontynuacja współpracy z regionalnymi organizacjami turystycznymi w ramach Forum Regionów i Forum Miast Działania związane z wdrażaniem „Strategii Rozwoju Turystyki Województwa Lubuskiego”; Przeprowadzanie podczas targów badań marketingowych dotyczących ziemi lubuskiej; Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna
10
Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
Redagowanie newsletter’a o działaniach produktowo- promocyjnych Cykliczne redagowanie i dystrybuowanie z wyprzedzeniem miesięcznym kalendarza bieżących imprez turystyczno- kulturalno- sportowych oraz imprez priorytetowych dla wspólnej promocji regionu z wyprzedzeniem 8- miesięcznym Uzupełnianie treści merytorycznych narodowego portalu Pozyskiwanie do współpracy podmiotów regionalnych redagowanie treści w ramach portalu Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna
11
Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
Współrealizacja podróży studyjnych touroperatorów i dziennikarzy zagranicznych w ramach promocji regionu jako destynacji turystycznej Prowadzenie działań wspierających na rzecz promocji, rozwoju i bieżącego utrzymania oznakowania turystycznego dróg Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna
12
Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
Organizacja szkoleń dla przedstawicieli branży turystycznej; Organizacja Study-Tour po Ziemi Lubuskiej dla dziennikarzy z kraju i zagranicy; Wydanie materiałów promujących walory turystyczne województwa lubuskiego: Informator turystyczny Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna
13
Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
Podpisanie porozumień pomiędzy POT i LOTUR, poszukiwanie nowych członków; Pozyskiwanie środków finansowych z zewnątrz; Wnioskowanie o dotację przedsięwzięć LOTUR; Kontynuacja współpracy ze Stowarzyszeniami Dolnych Łużyc, Spreewaldu, oraz DPE z Cottbus Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna
14
Działania Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
W ROKU 2009 LUBUSKA REGIONALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA UCZESTNICZYĆ BĘDZIE W NASTĘPUJĄCYCH TARGACH TURYSTYCZNYCH: Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna
15
UDZIAŁ W TARGACH TURYSTYCZNYCH
Międzynarodowe Targi Turystyczne Caravan Motor Touristik Stuttgart Międzynarodowe Targi Turystyczne Salzburg Międzynarodowe Targi Turystyczne „SALON DES VACANCES” – Bruksela, Międzynarodowe Targi Turystyczne „Reisen” Hamburg Międzynarodowe Targi Turystyczne UTAZAS Budapeszt Międzynarodowe Targi Turystyczne „ITB 2009” – Berlin, Międzynarodowe Targi Turystyczne „MITT 2009” – Moskwa, Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsav Warszawa wrzesień 2009 Międzynarodowe Targi Turystyczne Touristik& Caravaning Lipsk Międzynarodowe Targi Turystyczne „WTM” – Londyn, listopad Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna
16
LOKALNE ORGANIZACJE TURYSTYCZNE
LOT Skwierzyna LOT Lubrza LOT Wschowa LOT Łuk Mużakowa Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna
17
BUDŻET LUBUSKIEJ REGIONALNEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
Planowany budżet LOTur na 2009 rok wynosi ok tys. PLN Głównym źródłem przychodów LOTUR są składki członkowskie, Lubuska REGIONALNA Organizacja Turystyczna
18
Dziękuję za uwagę www.lotur.eu
Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.