Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Program
2
CELE PROGRAMU Poprawa jakości życia: rodzin wielodzietnych
rodzin zastępczych podopiecznych ośrodka usług opiekuńczo-wychowawczych zwiększenie uczestnictwa w życiu kulturalnym i sportowym wspieranie i kształtowanie pozytywnego wizerunku rodzin wielodzietnych
3
BENEFICJENCI PROGRAMU
4
BENEFICJENCI PROGRAMU
Rok 2009 2010 2011 wrzesień Użytkownicy kart 3399 3470 3113 Liczba rodzin 667 700 w tym 213 nowych 612 w tym 160 nowych Liczba dzieci 2163 2206 1995
5
INSTYTUCJE I FIRMY BIORĄCE UDZIAŁ W PROGRAMIE
6
INSTYTUCJE I FIRMY BIORĄCE UDZIAŁ W PROGRAMIE
5 instytucji miejskich - 50% rabatu na basen, teatr, lodowisko, sprzęt pływający na OW Paprocany , mecze tyskiej drużyny piłkarskiej, ulgowy bilet na mecze hokeja, bezpłatne zwiedzanie muzeum miejskiego 60 przedsiębiorstw prywatnych - rabaty od 5 do 50% na leki, kosmetyki i zabiegi kosmetyczne, masaże, siłownię, pizzę, książki, art. szkolne, ubrania, bieliznę, usługi jubilerskie, okulary, zabawki, kwiaty, naukę jazdy i języków obcych, założenie firmy, sprzęt komputerowy, zdjęcia i sesje, dostęp do internetu, bilety do kina, seanse w grocie solnej, kursy w szkole walki i samoobrony, szkołę tańca, zajęcia w Centrum Rozwoju Rodziny, na ubezpieczenia, usługi ksero, usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami Uczestnictwo Przedsiębiorstwa Budowlanego KOMBUD- pomoc przy zakupie mieszkania z oferty firmy w postaci zakupu drobnego sprzętu AGD lub pokrycie kosztów notarialnych.
7
PROMOCJA PROGRAMU
8
PROMOCJA PROGRAMU List Prezydenta wysłany do tyskich rodzin wielodzietnych. Uroczyste otwarcie Programu ( r.) , gdzie karty odebrały pierwsze rodziny. Prowadzenie stoiska „3+ liczna rodzina” – wydawanie kart, kontakt z firmami, logo, ulotki, wnioski, porady . Utworzenie i stałe aktualizowanie strony internetowej Stały kontakt z beneficjentami poprzez korespondencję i usługę natychmiastowy sms (informowanie o odbiorze kart, uczestnictwie firm a także wydarzeniach kulturalno-sportowych, imprezach miejskich.) Rozdysponowanie materiałów promocyjnych (ulotki, plakaty, bilownice, stojaki) współpracującym instytucjom, firmom i szkołom. Informacja w mediach - artykuły w prasie lokalnej i ogólnopolskiej, logo na stronach internetowych, reportaże radiowe i telewizyjne.
9
PROMOCJA PROGRAMU
10
PROMOCJA PROGRAMU
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.