Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Juan Pablo Concari Anzuola
PREZENTACJA METODOLOGII WDRAŻANIA CERTYFIKATÓW I ROZWIĄZAŃ STOSOWANYCH W RAMACH CSR I EFR W HISZPAŃSKICH FIRMACH I INSTYTUCJACH Juan Pablo Concari Anzuola
2
PODSTAWOWE ZASADY SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU (CSR)
Spis ogólny PODSTAWOWE ZASADY SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU (CSR) STANDARDY WDROŻENIA CSR SYSTEMY ZARZĄDZANIA SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ STANDARD IQNet SR 10 MODEL EFR . ZARZĄDZANIE ZGODNOŚCIĄ I RÓWNOŚCIĄ PRZYKŁADY ZASTOSOWANIA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU
3
DEFINICJA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU
Spis DEFINICJA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU INTERESARIUSZE I OBSZAR DZIAŁANIA CSR
4
Definicja społecznej odpowiedzialności biznesu
“ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA FIRM, OPRÓCZ ŚCISŁEJ ZGODNOŚCI Z ZOBOWIĄZANIAMI PRAWNYMI, JEST DOBROWOLNYM WDROŻENIEM PRZEZ ZARZĄD DO STRATEGII ZARZĄDZANIA POLITYKI I PROCEDUR PRZECIWDZIAŁAJĄCYCH POWSTAWANIU PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH, ZATRUDNIENIA, ŚRODOWISKA NATURALNEGO ORAZ NIEPOSZANOWANIA PRAW CZŁOWIEKA, KTÓRE POJAWIAJĄ SIĘ W RELACJI I TRANSPARENTNYM DIALOGU Z INTERESARIUSZAMI, BIORĄC W TEN SPOSÓB ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA REZULTATY WYNIKAJĄCE ZE SWOICH DZIAŁAŃ.” Forum ekspertów CSR
5
INTERESARIUSZ I OBSZAR DZIAŁANIA CSR
GŁÓWNI INTERESARIUSZE I OBSZARY DZIAŁANIA CSR INTERESARIUSZE OBSZARY ZARZĄDZANIA PRACOWNICY KLIENCI DOSTAWCY
6
INTERESARIUSZ I OBSZAR DZIAŁANIA CSR
GŁÓWNI INTERESARIUSZE I OBSZARY DZIAŁANIA CSR INTERESARIUSZE OBSZARY ZARZĄDZANIA REGION ADMINISTARCJA PUBLICZNA ŚRODOWISKO NATURALNE
7
STANDARDY STOSOWANE W TEMACIE SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU
GŁÓWNE STANDARDY STOSOWANE W TEMACIE SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU IQNet SR 10 MODEL EFR UNE-ISO 26000:2012 SGE 21:2008 GRI:G3 SA8000:2008 AA1000AS:2008
8
CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR 10
PODSTAWY SYSTEMU ZARZĄDZANIA SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - STANDARD IQNET SR 10 PODSTAWY RELACJI W SYSTEMIE ZARZĄDZANIA PODSTAWY ISO 26000
9
CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR 10
SYSTEM ZARZĄDZANIA SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - STANDARD IQNET SR 10 2. ZROBIĆ 1. PLANOWAĆ 3. SPRAWDZIĆ 4. DZIAŁAĆ
10
CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR 10
MODEL SYSTEMU ZARZĄDZANIA SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZILNOŚCIĄ. IQNet SR 10 PLANOWANIE POLITYKA SR CIĄGŁA POPRAWA PRZEGLĄD PRZEZ ZARZĄD WDROŻENIE I DZIAŁANIE SPRAWDZANIE I DZIAŁANIA KORYGUJĄCE
11
CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR 10
GŁÓWNE STANDARDY STOSOWANE W TEMACIE SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU 0. WPROWADZENIE MODEL IQNet SR 10 1. CEL I ZAKRES STOSOWANIA 2. OBSZAR DZIAŁANIA 3. SYSTEM ZARZĄDZANIA SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 4. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZARZĄDU 5. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI 6. WYMAGANIA W STOSUNKU DO INTERESARIUSZY 7. POMIAR, ANALIZA I DOSKONALENIE
12
CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR 10
4. SYSTEM ZARZĄDZANIA SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 4.1 WYMAGANIA OGÓLNE 4.2 WYMAGANIA DOKUMENTOWE
13
CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR 10
5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZARZĄDU 5.1 ZAANGAŻOWANIE ZARZĄDU 5.2 POLITYKA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI
14
CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR 10
5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZARZĄDU 5.3 PLANOWANIE 5.4 ODPOWIEDZIALNOŚĆ, UPRAWNIENIA I KOMUNIKACJA 5.5 WYMOGI PRAWNE I INNE 5.6 PRZEGLĄD SYSTEMU PRZEZ ZARZĄD
15
CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR 10
6. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI 6.1 ZASADY OGÓLNE 6.2 OBOWIĄZEK, SZKOLENIA I ŚWIADOMOŚĆ
16
CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR 10
7. WYMAGANIA W STOSUNKU DO INTERESARIUSZY 7.1 ZASADY OGÓLNE 7.2 PRAWA WŁAŚCICIELI 7.3 WYMAGANIA W STOSUNKU DO ZATRUDNIONYCH 7.4 WYMAGANIA W STOSUNKU DO KLIENTÓW, UŻYTKOWNIKÓW I KONSUMENTÓW
17
CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR 10
7. WYMAGANIA W STOSUNKU DO INTERESARIUSZY 7.5 WYMOGI W STOSUNKU DO DOSTAWCÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW 7.6 WYMOGI ODNOŚNIE SOJUSZY I WSPÓŁPRACY 7.7 WYMOGI W STOSUNKU DO KONKURENTÓW 7.8 WYMOGI ADMINISTRACYJNE
18
CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR 10
7. WYMAGANIA W STOSUNKU DO INTERESARIUSZY 7.9 WYMAGANIA DOTYCZĄCE REGIONU I SPOŁECZEŃSTWA 7.10 WYMOGI DOTYCZĄCE ŚRODOWISKA NATURALNEGO
19
CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA IQNet SR 10
8. POMIAR, ANALIZA I DOSKONALENIE 8.1 ZASADY OGÓLNE 8.2 MONITOROWANIE I POMIAR SYSTEMU 8.3 ANALIZA DANYCH 8.4 OCENA LEGALNOŚCI DZIAŁAŃ 8.5 OCZEKIWANIA INTERESARIUSZY 8.6 NIEZGODNOŚCI, DZIAŁANIA POPRAWIAJĄCE I ZAPOBIEGAWCZE 8.7 AUDYT WEWNĘTRZNY
20
1. CHARAKTERYSTYKA MODELU EFR
SPIS 1. CHARAKTERYSTYKA MODELU EFR 2. DOKUMENTY ZAWIERAJĄCE AKTY NORMATYWNE
21
CHARAKTERYSTYKA MODELU EFR
PROCES CIĄGŁEGO DOSKONALENIA MODELU EFR Przywództwo PLANOWANIE CIĄGŁA POPRAWA PRZEGLĄD PRZEZ ZARZĄD WDROŻENIE I DZIAŁANIE SPRAWDZANIE I DZIAŁANIA KORYGUJĄCE
22
CHARAKTERYSTYKA MODELU EFR
23
CHARAKTERYSTYKA MODELU EFR
24
CHARAKTERYSTYKA MODELU EFR
32
Charakterystyka systemu zarządzania IQNet SR 10
34
Charakterystyka systemu zarządzania IQNet SR 10
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.