Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
“PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA”
OPRACOWAŁA: ANNA SYREK-KOSOWSKA
2
© A.SYREK-KOSOWSKA
3
© A.SYREK-KOSOWSKA
4
CELE SZKOLENIA NABYCIE PRAKTYCZNYCH UMIEJĘTNOŚCI PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA NABYCIE UMIEJĘTNOŚCI PROWADZENIA ROZMÓW HANDLOWYCH USPRAWNIENIE KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ POZNANIE SPOSOBÓW POKONYWANIA STRESU W PRACY Z KLIENTEM TRUDNYM © A.SYREK-KOSOWSKA
5
III MODUŁY SZKOLENIOWE
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA II MODUŁ ROZMOWA HANDLOWA III MODUŁ STRES W PRACY Z KLIENTEM © A.SYREK-KOSOWSKA
6
MODUŁ I KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
SYSTEMY REPREZENTACJI ŚWIATA © A.SYREK-KOSOWSKA
7
MODUŁ II ROZMOWA HANDLOWA
ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ BADANIE POTRZEB KLIENTA OBIEKCJE-ARGUMENTY TRUDNY KLIENT © A.SYREK-KOSOWSKA
8
STRES W PRACY Z KLIENTEM
MODUŁ III STRES W PRACY Z KLIENTEM STYLE RADZENIA SOBIE ZE STRESEM © A.SYREK-KOSOWSKA
9
ZAGADNIENIA
10
MODUŁ I Psychologiczne prawidłowości spostrzegania ludzi
Efekt I-ego wrażenia Wzbudzanie zaufania Kanały reprezentacji świata Zasady rozpoznawania preferowanego kanału Własny preferowany kanał reprezentacji Wzbudzanie sympatii klienta-dopasowywanie kanałów © A.SYREK-KOSOWSKA
11
Parafrazowanie-zwroty, zasady Pamięć, koncentracja uwagi Rodzaje pytań
6 poziomów słuchania Aktywne słuchanie Parafrazowanie-zwroty, zasady Pamięć, koncentracja uwagi Rodzaje pytań Model twierdzenie/pytanie Błędy w stawianiu pytań Otwieranie, zamykanie rozmowy „Mowa ciała” © A.SYREK-KOSOWSKA
12
MODUŁ II Struktura rozmowy handlowej Etapy rozmowy handlowej
Badanie potrzeb klienta Język korzyści Pokonywanie obiekcji klienta Rodzaje argumentów Sygnały zakupu Finalizacja sprzedaży Klient trudny-typologia Profile psychologiczne klientów trudnych np.: agresor, lepiej wiedzący, nieprzyjazny itp. Asertywne radzenie sobie z klientem trudnym © A.SYREK-KOSOWSKA
13
MODUŁ III Psychologia emocji
Powody, skutki, sposoby pokonywania lęku przed odrzuceniem Napięcie-nuda–emocje sprzedawcy Źródła stresu Style radzenia sobie ze stresem Pozytywne odreagowywanie negatywnych emocji © A.SYREK-KOSOWSKA
14
TECHNIKI SZKOLENIOWE PRACA INDYWIDUALNA I GRUPOWA (CASE STUDY)
DYSKUSJA SCENKI – WARSZTATY PRAKTYCZNE SYMULACJE TESTY MATERIAŁY AUDIOWIZUALNE KAMERA VIDEO © A.SYREK-KOSOWSKA
15
PODSUMOWANIE SZKOLENIA
POWTÓRZENIE NAJWAŻNIEJSZYCH TREŚCI PYTANIA - DYSKUSJA ZEBRANIE INFORMACJI ZWROTNYCH O PRZEPROWADZONYM SZKOLENIU © A.SYREK-KOSOWSKA
16
KONIEC © PROGRAM SZKOLENIA JEST PROGRAMEM AUTORSKIM ANNY SYREK-KOSOWSKIEJ JAKIEKOLWIEK JEGO WYKORZYSTANIE I ROZPOWSZECHNIANIE BEZ ZGODY AUTORA JEST ZABRONIONE KONTAKT:
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.