Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

G r o w t h f r o m K n o w l e d g e GfK Custom Research

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "G r o w t h f r o m K n o w l e d g e GfK Custom Research"— Zapis prezentacji:

1 G r o w t h f r o m K n o w l e d g e GfK Custom Research
The knowledge you need to make successful business decisions G r o w t h f r o m K n o w l e d g e

2 Znajomość instytucji rządowych i organizacji chroniących interesy konsumentów Podstawa: N=1000
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów Federacja Konsumentów Inspekcja Handlowa Stowarzyszenie Konsumentów Polskich Rzecznik Powiatowy Rzecznik Ubezpieczonych Konsumencki Instytut Jakości Arbiter Bankowy Inne Żadne z wymienionych

3 Znajomość organizacji rozpatrujących indywidualne skargi konsumenckie Podstawa: N=1000
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów Federacja Konsumentów Inspekcja Handlowa Stowarzyszenie Konsumentów Polskich Rzecznik Powiatowy Rzecznik Ubezpieczonych Konsumencki Instytut Jakości Arbiter Bankowy Inne Żadne z wymienionych

4 Znajomość zmienionych przepisów dotyczących warunków sprzedaży towarów i usług. Podstawa: N=1000

5 Wpływ zmian w przepisach na ochronę praw konsumenckich Podstawa: dot
Wpływ zmian w przepisach na ochronę praw konsumenckich Podstawa: dot. osób, które wiedzą, że od 1 stycznia 2003 roku zmieniły się przepisy dotyczące sprzedaży towarów i usług, N=365

6 Znajomość zagadnień dotyczących przepisów związanych z warunkami sprzedaży towarów i usług Podstawa: N=1000 gwarancji uprawnień kupującego reklamy obowiązków i odpowiedzialności sprzedawców terminów i trybu dochodzenia roszczeń uprawnień sprzedawcy (roszczenia zwrotne) nie znam żadnego z powyższych

7 Znajomość publikacji lub audycji poruszających tematykę praw konsumenta Podstawa: N=1000
Miejsce zetknięcia się z publikacjami lub audycjami poruszających tematykę praw konsumenta Podstawa: dot. osób, które zetknęły się z publikacjami lub audycjami poruszającymi tematykę praw konsumenta, N=344 w telewizji w prasie w radiu w Internecie nie wiem

8 Potrzeba wydawania czasopisma poświęconego prawom, ochronie i edukacji konsumenta Podstawa: N=1000
Kto powinien być wydawcą czasopisma poświęconego prawom, ochronie i edukacji konsumenta? Podstawa: N=1000

9 Czytanie … Podstawa: N=1000

10 Thank you for your attention!


Pobierz ppt "G r o w t h f r o m K n o w l e d g e GfK Custom Research"

Podobne prezentacje


Reklamy Google