Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Jak promujemy Łódzkie z Influencerami
Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
2
Centrów Innowacji Biznesowej
Stworzenie systemu komunikacji i doradztwa dla przedsiębiorców poprzez uruchomienie Centrów Innowacji Biznesowej Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
3
Nazwa Projektu Zadanie Dofinansowanie
Promocja gospodarcza Województwa Łódzkiego poprzez organizację i udział w Europejskim Forum Gospodarczym, Międzynarodowym Kongresie Biogospodarki, Lodzkie Innovation Days, szkoleniach oraz stworzenie systemu komunikacji i doradztwa dla przedsiębiorców. Zadanie Stworzenie systemu komunikacji i doradztwa dla przedsiębiorstw poprzez uruchomienie Centrów Innowacji Biznesowej. Dofinansowanie Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego, Oś priorytetowa II. Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka, II.2 internacjonalizacja przedsiębiorstw, II.2.2 Promocja gospodarcza regionu. Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
4
Myśl przewodnia „Jeśli chcesz iść szybko idź sam.
Jeśli chcesz dojść daleko idźcie razem” Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
5
7 lokalizacji Sieradz Kutno Zduńska Wola Łódź Zgierz Radomsko
Bełchatów Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
6
7 lokalizacji Radomsko radomszczański, pajęczański, opoczyński
Kutno kutnowski, łowicki, skierniewicki, rawski Sieradz sieradzki, wieruszowski, wieluński Zduńska Wola zduńskowolski, łęczycki, poddębicki Łódź pabianicki, tomaszowski, m. Łódź, łódzki wschodni Zgierz zgierski, brzeziński Bełchatów bełchatowski, piotrkowski, łaski Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
7
Partnerzy Agencja Rozwoju Regionu Kutnowskiego S.A. w Kutnie
Łódzka Izba Przemysłowo-Handlowa w Zgierzu Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Łodzi Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A w Zduńskiej Woli Regionalna Izba Gospodarcza w Sieradzu Bełchatowsko Kleszczowski Park Przemysłowo Technologiczny Sp. z o.o. w Bełchatowie Regionalna Izba Przemysłowo Handlowa w Radomsku Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
8
Skąd pomysł? Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
9
Skąd pomysł? Dobre praktyki funkcjonowania Skandynawskich IOB
Regionalna Strategia Innowacji WŁ LORIS 2030 Pilotaż projektu realizowanego przez Toruńską Agencją Rozwoju Regionalnego SA Przedsiębiorcy Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
10
Pierwsze kroki Analiza dokonań Analiza studiów przypadku
Dobre praktyki Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
11
Spotkania PARP Instytuty Naukowo Badawcze IOB w województwie łódzkim
Przedsiębiorcy Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
12
Cel Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
13
Oczekiwane rezultaty Usprawnienie kontaktu na linii Biznes – IOB – Nauka – Samorządy Integracja środowiska otoczenia biznesu Promocja innowacji na rynkach międzynarodowych Proces Przedsiębiorczego Odkrywania w tym zaangażowanie regionalnych aktorów w kreowaniu polityki regionu Upowszechnienie narzędzi jakimi dysponuje UMWŁ, IOB w regionie Budowa partnerstwa regionalnego Zwiększenie liczby patentów Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
14
Schemat organizacyjny
Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
15
Doradca biznesu Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
16
Ścieżka pracy doradcy / Metodologia
Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
17
Doradca biznesu Jest osobą dobrze zorientowaną w:
środowisku gospodarczym regionu działaniach wspierających rozwój innowacyjności podejmowanych przez region usługach dostępnych w regionie oferowanych przez krajowe instytucje otoczenia biznesu usługach oferowanych przez regionalne instytucje otoczenia biznesu Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
18
Narzędzia pracy Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
19
Baza wiedzy Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
20
Efekty spotkań Analiza potrzeb przedsiębiorców, w tym określenie potrzeb przedsiębiorstw zakresie innowacji i internacjonalizacji Nawiązanie relacji pomiędzy przedsiębiorstwami, ośrodkami naukowymi, samorządami, organizacjami pozarządowymi IOB Pozyskiwanie partnerów do współpracy w zakresie innowacji i internacjonalizacji Jak promujemy Łódzkie z Influencerami? Przeanalizujmy przykłady naszych działań. Zacznijmy od mechaniki kampanii
21
Dziękuję za uwagę Ewa Florczyk Dyrektor Departamentu ds. Przedsiębiorczości Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego ul. Tuwima 22/26, Łódź tel , 21
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.