Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

EFaktury Organizacje. Księgowość. Usprawnienie. Obieg faktur. Opis. Rozliczanie. Weryfikacja. Zatwierdzanie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "EFaktury Organizacje. Księgowość. Usprawnienie. Obieg faktur. Opis. Rozliczanie. Weryfikacja. Zatwierdzanie."— Zapis prezentacji:

1 eFaktury Organizacje. Księgowość. Usprawnienie. Obieg faktur. Opis. Rozliczanie. Weryfikacja. Zatwierdzanie.

2 W skrócie Efaktury to rozwiązanie informatyczne z wbudowanym obiegiem dokumentów przeznaczone do:  rejestrowania,  opisywania,  zatwierdzania i  archiwizowania faktur kosztowych przez uprawnionych pracowników, zgodnie ze strukturą organizacyjną i wartością faktur. eFaktury

3 Dzięki opcji OCR dokumenty zakupu i zaliczkowe są skanowane i automatycznie wczytywane do systemu, z możliwością ręcznej korekty w miarę potrzeby. Pozwala to szybko powiązać faktury i przekazać odpowiednie decyzje do systemu ERP, skąd mogą być opłacone. Istotna zaleta rozwiązania jest możliwość szybkiego dostosowywania obiegu spraw do zmian organizacyjnych i wgląd w ścieżki decyzyjne oraz obszerne funkcje przygotowywania aportów i analiz. System automatycznie reaguje na nieobecność pracowników i brak wymaganej aktywności z nich strony. Decyzje o akceptacji są podpisywane elektronicznie co uniemożliwia fałszowanie decyzji. Poprzez elastyczna szynę danych eFaktury można zintegrować z innymi systemami informatycznymi, jak np. SAP, Dynamics AX. Jak to działa?

4 eFaktury eFaktury umożliwia rejestracja dokumentu na poziomie np. sekretariatu. Faktura może być już w pierwszym kroku powiązana ze spodziewanym kodem projektu. Dane są pobierane z systemu klasy ERP np. Microsoft Dynamics, SAP i innych. Logika podejmowania decyzji w zależności od kwoty może być ustawione wg wymagań i polityki danej organizacji. Wiarygodnym zabezpieczeniem na poszczególnych etapach księgowania jest elektroniczny podpis zapewniający uwierzytelnienie osoby podejmującej decyzje. Jak to działa?

5  Znaczne skrócenie czasu obsługi poszczególnych faktur  Szybkie wprowadzanie dokumentów dzięki skanowaniu i automatycznemu rozpoznawaniu znaków OCR  Znakowane dokumentów kodem kreskowym  Optymalizacja procesu obiegu i akceptacji faktur  Usprawniona rejestracja i logistyka faktur w organizacji  Monitoring terminowości poszczególnych etapów obiegu  Alerty i automatyczne przypominanie o terminach  Egzekwowanie procedur akceptacji kosztów i dekretacji dokumentów w organizacji eFaktury Korzyści biznesowe:

6 eFaktury  Możliwość rozbudowy o obiegi innych dokumentów i spraw  Dostęp w czasie rzeczywistym do aktualnego stanu faktur  Scentralizowana obsługa faktur w księgowości  Większa produktywność obsługi procesów zakupowych  Automatyzacja akceptacji dokumentów zakupu  Dotrzymywanie terminów regulowania zobowiązań Korzyści biznesowe:

7 eFaktury  Raporty i analizy procesów zobowiązań  Elektroniczna archiwizacja faktur  Różne poziomy praw dostępu i uprawnień w zależności od roli i odpowiedzialności uczestnika pracy zespołowej  Automatyczne przenoszenie danych do systemu finansowo – księgowego  Przyjazna i intuicyjna obsługa aplikacji  Skuteczna komunikacja w grupie Korzyści biznesowe:

8 eFaktury  Przyjedź Al. Jerozolimskie 174 02-486 Warszawa  Porozmawiaj 22 571 67 82  Napisz sales@iscg.pl sprzedaż@iscg.pl Kontakt


Pobierz ppt "EFaktury Organizacje. Księgowość. Usprawnienie. Obieg faktur. Opis. Rozliczanie. Weryfikacja. Zatwierdzanie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google