Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałSeweryn Murawski Został zmieniony 8 lat temu
1
eFaktury Organizacje. Księgowość. Usprawnienie. Obieg faktur. Opis. Rozliczanie. Weryfikacja. Zatwierdzanie.
2
W skrócie Efaktury to rozwiązanie informatyczne z wbudowanym obiegiem dokumentów przeznaczone do: rejestrowania, opisywania, zatwierdzania i archiwizowania faktur kosztowych przez uprawnionych pracowników, zgodnie ze strukturą organizacyjną i wartością faktur. eFaktury
3
Dzięki opcji OCR dokumenty zakupu i zaliczkowe są skanowane i automatycznie wczytywane do systemu, z możliwością ręcznej korekty w miarę potrzeby. Pozwala to szybko powiązać faktury i przekazać odpowiednie decyzje do systemu ERP, skąd mogą być opłacone. Istotna zaleta rozwiązania jest możliwość szybkiego dostosowywania obiegu spraw do zmian organizacyjnych i wgląd w ścieżki decyzyjne oraz obszerne funkcje przygotowywania aportów i analiz. System automatycznie reaguje na nieobecność pracowników i brak wymaganej aktywności z nich strony. Decyzje o akceptacji są podpisywane elektronicznie co uniemożliwia fałszowanie decyzji. Poprzez elastyczna szynę danych eFaktury można zintegrować z innymi systemami informatycznymi, jak np. SAP, Dynamics AX. Jak to działa?
4
eFaktury eFaktury umożliwia rejestracja dokumentu na poziomie np. sekretariatu. Faktura może być już w pierwszym kroku powiązana ze spodziewanym kodem projektu. Dane są pobierane z systemu klasy ERP np. Microsoft Dynamics, SAP i innych. Logika podejmowania decyzji w zależności od kwoty może być ustawione wg wymagań i polityki danej organizacji. Wiarygodnym zabezpieczeniem na poszczególnych etapach księgowania jest elektroniczny podpis zapewniający uwierzytelnienie osoby podejmującej decyzje. Jak to działa?
5
Znaczne skrócenie czasu obsługi poszczególnych faktur Szybkie wprowadzanie dokumentów dzięki skanowaniu i automatycznemu rozpoznawaniu znaków OCR Znakowane dokumentów kodem kreskowym Optymalizacja procesu obiegu i akceptacji faktur Usprawniona rejestracja i logistyka faktur w organizacji Monitoring terminowości poszczególnych etapów obiegu Alerty i automatyczne przypominanie o terminach Egzekwowanie procedur akceptacji kosztów i dekretacji dokumentów w organizacji eFaktury Korzyści biznesowe:
6
eFaktury Możliwość rozbudowy o obiegi innych dokumentów i spraw Dostęp w czasie rzeczywistym do aktualnego stanu faktur Scentralizowana obsługa faktur w księgowości Większa produktywność obsługi procesów zakupowych Automatyzacja akceptacji dokumentów zakupu Dotrzymywanie terminów regulowania zobowiązań Korzyści biznesowe:
7
eFaktury Raporty i analizy procesów zobowiązań Elektroniczna archiwizacja faktur Różne poziomy praw dostępu i uprawnień w zależności od roli i odpowiedzialności uczestnika pracy zespołowej Automatyczne przenoszenie danych do systemu finansowo – księgowego Przyjazna i intuicyjna obsługa aplikacji Skuteczna komunikacja w grupie Korzyści biznesowe:
8
eFaktury Przyjedź Al. Jerozolimskie 174 02-486 Warszawa Porozmawiaj 22 571 67 82 Napisz sales@iscg.pl sprzedaż@iscg.pl Kontakt
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.