Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałGrzegorz Zieliński Został zmieniony 8 lat temu
1
REKLAMA
2
Reklama jest wszechobecna w naszym życiu. Gdy opiera się na rzetelnej informacji, jest użyteczna i potrzebna. Pomaga dokonać wyboru. Często jednak głównym celem reklamy jest zachęcanie do kupna towaru, wywarcie wpływu na decyzje odbiorców – konsumentów.
3
Reklamy umieszczane są: na witrynach sklepowych, murach domów, bilbordach, w Internecie, prasie codziennej i telewizji.
4
„Winiary dobre pomysły, lepszy smak” Reklama powinna w rzetelny i atrakcyjny sposób informować o cechach danego produktu lub usługi. Jej celem jest wzbudzenie zainteresowanie i zachęcenie do zakupu danego towaru lub usługi. Hasło reklamowe powinno być proste, zwięzłe, zrozumiałe, czyli łatwe do zapamiętania.
5
Reklama telewizyjna Reklamy telewizyjne mają bardzo dużą siłę oddziaływania dzięki dużej częstotliwości przekazu, szerokiego odbioru. Zaletą reklamy telewizyjnej jest możliwość połączenia przekazu słownego z obrazem, ruchem i dźwiękiem. Duża siła ekspresji oraz wielka liczba odbiorców, zwłaszcza w porach największej oglądalności, pozwalają na stworzenie ogromnego rynku dla reklamowanych produktów. słowo z obrazem, ruchem i dźwiękiem
6
Reklama jest wszechobecna w naszym życiu. Gdy opiera się na rzetelnej informacji, jest użyteczna i potrzebna. Pomaga dokonać wyboru. Ukazanie niezadowolenia z istniejącego stanu rzeczy Wskazanie kierunku do zmiany – zakup reklamowanego produktu Wiele reklam, zwłaszcza telewizyjnych, opiera się na schemacie: Rozbudzanie nowych potrzeb Wskazanie kierunku do zmiany – zakup reklamowanego produktu
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.