Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałZofia Ostrowska Został zmieniony 8 lat temu
1
Zespół Szkół nr 10 im. prof. Stefana Banacha w Toruniu Rada Pedagogiczna 30 sierpnia 2016 roku
2
Nowi nauczyciele Michał Dąbkowski- dyrektor Daria Pieńkowska-informatyka
3
Awanse nauczycieli Aleksandra Lenartowicz-nauczyciel dyplomowany Jolanta Zdanowicz-nauczyciel dyplomowany Magda Podsiadło-Stępień-nauczyciel mianowany Marcin Spryszyński-nauczyciel mianowany Ks. Łukasz Grzelak-nauczyciel kontraktowy
4
Opiekunowie stażystów i nauczycieli kontraktowych OPIEKUNNAUCZYCIEL KONTRAKTOWY Aleksandra IdzikowskaWróblewska Weronika
5
Nowi wychowawcy X LO Zuzanna Niedzielska- I a matfizinf Justyna Sawicka- I b dwujęzyczna matgeofiz Agnieszka Malinowska- I c biolchem Jolanta Serocka- I d społecznoprawna Maciej Doksa-I e sportowa Marcin Spryszyński- I f matbiol
6
Nowi wychowawcy G 11 Anna Toruńska - I a matematycznoinformatyczna Łukasz Kłobukowski- I b dwujęzyczna Katarzyna Fiderewicz- I c dwujęzyczna Jolanta Zdanowicz- I d przyrodnicza Anna Makacewicz- I e humanistyczna
7
Zespoły międzyprzedmiotowe Polonistyczny – przewodnicząca Katarzyna Terek Językowy – przewodnicząca Elżbieta Drgas Społeczny – przewodnicząca Zbigniew Milkiewicz Matematyczny – przewodnicząca Maria Binkowska Przyrodniczy – przewodnicząca Elżbieta Smolińska Sportowy – przewodniczący Mariusz Tesznar Rada Internatu – kierownik Aldona Koczan
8
Zespoły problemowe Zespół ds. oceniania - E. Sosna Zespół wychowawczy - K. Gross-Szumańska Zespół ds. WDN-u - T. Masłowski Zespół ds. reklamy - M. Empel Zespół ds. planu lekcji - J. Żółkiewski, A. Kowalczyk, A.Toruńska Zespół ds. e-dziennika - M. Spryszyński, A. Broniszewska, A. Karaszewska Zespół ds. statutu szkoły - J. Sawicka Zespół ds. rekrutacji do X LO - A. Kowalczyk (B.Sobczuk, J.Zółkiewski, J. Michalak) Zespół ds. rekrutacji do G 11 - J. Zelek, B.Kot Zespół ds. klas dwujęzycznych - E. Drgas Zespół ds. koncepcji szkoły - A. Wierzba Zespół ds. EWD- E. Sosna, A. Lelewska, A. Smolar Zespół ds. egzaminu gimnaz. - K. Terek, A.Piluś, A. Toruńska Zespół ds. egzaminu matural. - T. Masłowski Zespół ds. projektów unijnych- Z. Milkiewicz
9
Inne funkcje Opiekun Senatu X LO - M. Empel Opiekun Samorządu G nr 11 - P. Biegalski Kronika Samorządu G nr 11- I. Skrzypczyk Opiekun konkursów w X LO - Z. Niedzielska Komisja Socjalna - M. Kołpacka Klub „UNESCO” - M. Karłowska, A.Lenartowicz Elektroniczny nabór (G 11)- A. Broniszewska, Ł.Kłobukowski Elektroniczny nabór (X LO)- A. Kowalczyk, B. Sobczuk, J. Michalak, J. Żółkiewski Plan dyżurów- E. Sosna, A. Rumińska-Wojtacka,A. Malinowska Zestaw prog. i podręczników - A. Smolar, T.Masłowski
10
Inne funkcje Strony www- B. Kuźmińska, Platforma moodle- B. Kuźmińska Protokolanci Rady Pedagogicznej - A. Lelewska Społeczny Inspektor Pracy - G. Filipowicz Instruktor BHP - Marciszewski Harmonogram wycieczek- M. Urbańska Drukowanie świadectw- B. Kuźmińska, B. Brudka-Gniadkowska Galeria szkolna- T. Mielcarek, K.Rohn-Kiełpińska
11
Kalendarium szkolne 1 września 2016 - Rozpoczęcie roku szkolnego Grudzień 2016- Próbne egzaminy maturalne i gimnazjalne 23 - 31 grudnia - Zimowa przerwa świąteczna 13 stycznia 2017 - Koniec I semestru 30 sty. – 12 luty- Ferie zimowe Marzec- Festiwal projektów gimnazjalnych Marzec-kwiecień- Rekolekcje Wielkopostne 13 - 18 kwietnia- Wiosenna przerwa świąteczna Kwiecień- Egzaminy gimnazjalne 28 kwietnia - Koniec nauki dla klas trzecich X LO 4-26 maja- Egzaminy maturalne Czerwiec- Czas wycieczek szkolnych 22, 23 czerwca - Zakończenie nauki 1 lipca - 31 sierpnia - Ferie letnie 28-31 sierpnia- Egzaminy poprawkowe
12
Uroczystości szkolne część 1 1 września 2016- Rozpoczęcie roku szkolnego (M. Wiśniewska, T.Mielcarek) 2-17 września - Obozy integracyjne G 11 (A. Pierzgalska), X LO (K. Gross- Szumańska) 21 września- Otrzęsiny uczniów G 11 (M. Wiśniewska) 28 września- Otrzęsiny uczniów X LO (A. Kowalczyk) 13 października- Ślubowanie klas I G 11 (A. Terek) 13 października - Dzień Edukacji Narodowej (K. Terek, D. Krzyżaniak, O. Godlewska) 10 listopada - Apel z okazji Święta Niepodległości (A. Makacewicz, I. Skrzypczyk) - Bieg o Puchar Dyrektora (nauczyciele WF) 9-11 grudnia- Rajd Wigilijny (P. Biegalski, P. Karepin, B. Sobczuk) Grudzień- Akcja „Serce dla nadziei” – T.Mielcarek, B. Szefler 22 grudnia- Koncert kolęd, jasełka (ks. Grzelak, D. Krzyżaniak) 22 grudnia - Wigilie klasowe i szkolne (ks. Grzelak, katecheci, wychowawcy)
13
Uroczystości szkolne część 2 29 stycznia 2017 - Studniówka (wychowawcy klas III) styczeń, luty- Obozy matematyczne (A. Kowalczyk, B. Kot, B. Sobczuk A.Toruńska) 21 marca- Dzień Projektów Edukacyjnych (A. Toruńska) 30 marca- Finał konkursu wiedzy o patronie (Z. Milkiewicz, A. Toruńska) 31marca -1 kwietnia- Wojewódzki Konkurs Matematyczny (matematycy) 8 kwietnia - Drzwi otwarte (I. Bald, E. Marzec, J. Garsztka, M. Empel) 28 kwietnia - wręczenie świadectw uczniom i „StefanówIII klas X LO (K.Rohn-Kiełpińska, A. Lenartowicz) czerwiec- Muzyczny przystanek (D.Krzyżaniak, A. Rzymyszkiewicz) czerwiec- „Anioły w Bieszczadach” – P. Biegalski, P. Karepin, B. Sobczuk czerwiec - bal gimnazjalny (A.Piluś, K. Żegalska) czerwiec- obóz językowy G 11 (Ł.Kłobukowski, M.Werner-Baran) czerwiec- wycieczki szkolne, plan (p.Urbańska) 21 czerwca- Dzień Sportu (nauczyciel WF) 22 czerwca- zakończenie roku dla klas III G 11 (M.Urbańska) 23 czerwca- zakończenie roku dla klas I i II G 11 (M.Wiśniewska) 23 czerwca- zakończenie roku dla klas I i II X LO (G.Klugiewicz) Lipiec- wręczenie świadectw maturalnych (wych.klas III LO) 1 września - rozpoczęcie roku szkolnego 2017/2018 (A.Makacewicz, J. Serocka)
14
Rady Pedagogiczne 30-31 sierpnia 2016- Inauguracyjne Rada Pedagogiczna 14 września- Rada Pedagogiczna 14-16 października - Szkoleniowa RP (wyjazdowa) 7 grudnia- Rada Pedagogiczna 9 stycznia 2017 - Klasyfikacyjna Rada Pedagogiczna 11 stycznia - Podsumowująca Rada Pedagogiczna Kwiecień- Szkoleniowe Rady Pedagogiczne 26 kwietnia - Klasyfikacyjna RP (dla klas III X LO) 19 czerwca- Klasyfikacyjna Rada Pedagogiczna 21 czerwca - Podsumowująca Rada Pedagogiczna 26 czerwca - Raport Dyrektora Zespołu Szkół nr 10
15
Spotkania z rodzicami 14 września 2016- Organizacyjne 7 grudnia - Informacyjnie 11 stycznia 2017- Podsumowanie I semestru 23 marca - Informacyjne, planowane oceny klas III LO 5 kwietnia - Rodzice kandydatów do X LO i G 11 31 maja- Planowane oceny końcoworoczne początek lipca - Rodzice uczniów przyjętych do LO
16
Sale lekcyjne G 11 s.105 - A. Rzymyszkiewicz s.106 - A. Makacewicz s.107 - J. Piluś s.108 - M. Urbańska s.109 - P. Biegalski s.110 - B. Brudka s.112 - K. Fiderewicz s.113- W. Żegalska s. plast. - E. Marzec s.202 - M. Łęgowska s.204 - I. Skrzypczyk s.205 - B. Kot s.206 - A. Toruńska s.207 - J. Gawrońska s.208 - K. Terek s.209 - K. Żegalska s.211 - A. Rumińska-Wojtacka s.302 - J. Garsztka s.304 - J. Garsztka s.305 - M. Wiśniewska s.306 - M. Werner-Baran świetlica - D. Krzyżaniak
17
Sale lekcyjne X LO część 1 s.023 – P. Karepin s.11 – A.Filar s.12 – J. Sawicka s.12a – E. Drgas s.14 – J. Solska s.15 – A. Lelewska s.16 – T. Mielcarek s.17 – O. Godlewska s.18, s.20 – G.Klugiewicz s.21 – J. Żółkiewski s.23 – Z. Niedzielska s.24 – M. Doksa s.27 – M. Karłowska s.103 – Z. Milkiewicz s.107 – J. Stachowiak s.109 – M. Binkowska s.110 – B. Szefler
18
Sale lekcyjne w X LO część 2 s.111 - J. Zelek s.112 - A. Kowalczyk s.113 - M. Spryszyński s.117 - A. Malinowska s.118 - E. Smolińska s.119 - A. Serocka s.120 - K. Rohn-Kiełpińska s.121 - M. Empel s.123 - A. Lenartowicz s.202 - B. Sobczuk s.204 - B. Kuźmińska s.205 - J. Michalak s.206 - M. Lajstet
19
Dni wolne od nauki Data X LOG nr 11 31 października (poniedziałek)11 19-21 kwietnia (egzaminy gimnazjalne) (środa-piątek)03 2 maja (wtorek)11 4, 5, 8 (czwartek - poniedziałek) matury pisemne30 16 czerwca (piątek)11 22 czerwca (czwartek)11 77
20
Kierunki rozwoju polityki oświatowej MEN Upowszechnianie czytelnictwa, rozwijanie kompetencji czytelniczych wśród dzieci i młodzieży. Rozwijanie kompetencji informatycznych dzieci i młodzieży w szkołach i placówkach. Kształtowanie postaw. Wychowanie do wartości. Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych poprzez angażowanie pracodawców w proces dostosowania kształcenia zawodowego do potrzeb rynku pracy.
21
w zakresie kontroli: „Prawidłowość organizacji i funkcjonowania biblioteki szkolnej.” w zakresie ewaluacji: „Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne”; „Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów, z uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji”. W roku szkolnym 2016/2017 monitorowanie będzie obejmowało: „Sposób realizacji zadań z zakresu upowszechniania czytelnictwa, rozwijania kompetencji czytelniczych wśród dzieci i młodzieży w szkole podstawowej i gimnazjum”. „Organizację pracy świetlicy w szkołach podstawowych i gimnazjach, w tym specjalnych”. Kierunki nadzoru wykonywanego przez MEN
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.