Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki."— Zapis prezentacji:

1 Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki II roku Uniwersytetu w Białymstoku, specjalności: Język Francuski, z angielskim - profil tłumaczeniowy Filologia francuska opieka merytoryczna metodyk dr Barbara Głowacka UCZESTNICY: uczniowie klas IV-V-VI

2 III kółko języka francuskiego 18 marca 2016 Cele: - psychopedagogiczny: poznanie nowych prowadzących; integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, zeszyt, uśmiech, współpraca z nauczycielkami) - komunikacyjny: powitanie/ pożegnanie koleżanki, kolegi, Pani; przedstawienie się; zapoznanie się z głównymi poleceniami podawanymi przez nauczycielki -językowy: elementy języka: 1,2,3,4,5,6,7,8,9 – ustnie, przy piosence; powrót do je m’appelle, tu t’appelles, il s’appelle, elle s’appelle; alfabet -kulturowy: odwołanie się do wiedzy ogólnej ucznia (zabytki) Środki ekspresji: mimika, gesty, ruch Techniki: jeu de Kim, puzzle, obraz-słowo W oparciu o: -H.Denisot, C.Macquart-Martin, SUPERMAX1, Hachette FLE, Warszawa 2014 -Heike Baum, Odkrywamy na nowo zabawy z czasów naszych babć, JEDNOŚĆ, Kielce 2002

3 Dzieci z chęcią pokazały nam pierwsze strony swoich kółkowych zeszytów. Znalazło się na nich mnóstwo skojarzeń z Francją. Oto niektóre z nich:

4 Kolejny zabytek Paryża – L'arc de triomphe Przeprowadziłyśmy konkurs na układanie puzzli w parach. Wszystkie grupki dostały niewielkie nagrody w formie naklejek.

5 Uczymy się poleceń Dzięki zabawnym obrazkom dzieci szybciej zapamiętały czynności po francusku. Po powtórzeniu poleceń razem z Pauliną, wyszliśmy na środek sali i ćwiczyliśmy je w rytm muzyki.

6 Były to nasze ostatnie zajęcia przed Wielkanocą, więc pojawił się na nich również akcent świąteczny Dzieci dekorowały styropianowe jajka. Chętnie rysowały na nich poznane dzisiaj litery alfabetu; cyfry, które już znają (1-9); swoje imiona oraz skojarzenia z Francją.

7 Dzisiaj dzieci dodały do niej następujące słowa: piórnik kredki klasa karta biblioteczna Wieża Eiffla oraz polecenia tj: wstańcie usiądźcie zaśpiewajcie spójrzcie posłuchajcie Nasza wieża Eiffla z nowo poznanymi słowami rośnie

8 KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO – 18 marca 2016. Prowadzenie 1 godziny : Paulina Wyrzykowska, Paulina Gierałtowska Prowadzenie 2 godziny : Klaudia Leszczyńska, Ewelina Hubkowska PLAN KÓŁKA (wersja skrócona) – patrz notatki poniżej.


Pobierz ppt "Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki."

Podobne prezentacje


Reklamy Google