Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałEugeniusz Brzeziński Został zmieniony 8 lat temu
1
WYDZIAŁ DZIENNIKARSTWA, INFORMACJI I BIBLIOLOGII Janusz Włodzimierz Adamowski Program wyborczy: kadencja 2016-2020
2
SPRAWY PRACOWNICZE I SOCJALNE uporządkowanie struktury płac na Wydziale, w połączeniu z regulacją wynagrodzeń, sfinansowanie kosztów systemu dodatkowych ubezpieczeń zdrowotnych, wspieranie doskonalenia zawodowego pracowników administracji w formie studiów podyplomowych i kursów, stworzenie czytelnego systemu premiowania pracowników za ich aktywność zawodową, z równoczesnym egzekwowaniem obowiązków pracowniczych,
3
SPRAWY PRACOWNICZE I SOCJALNE budowa nowych obiektów i modernizacja już istniejących, w tym wzniesienie nowego budynku naukowo- dydaktycznego przy ul. Bednarskiej, wspieranie rozwoju młodej kadry naukowej, m.in. poprzez stworzenie funduszu stypendialnego, umożliwiającego uczestnictwo w kongresach i sympozjach rangi światowej, a także jej dalszego awansu naukowego.
4
SPRAWY STUDENCKIE I DOKTORANCKIE materialne wsparcie dla ważnych działań Samorządu Studenckiego (uroczyste promocje absolwentów, święta środowiskowe społeczności akademickiej – np. Juwenalia, akcje prowadzące do integracji środowiska), stypendia dla doktorantów wyróżniających się swoją aktywnością naukową, wsparcie organizacyjne, merytoryczne i materialne dla studenckiego ruchu naukowego,
5
SPRAWY STUDENCKIE I DOKTORANCKIE prowadzenie wspólnie z Samorządem Studenckim akcji promujących etyczne zachowania zawodowe oraz działań związanych z promocją Wydziału, aktywne wspieranie idei partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) na rzecz budowy przez UW tanich domów akademickich, rozbudowa systemu studenckich praktyk zawodowych poprzez rozbudowę sieci instytucji partnerskich.
6
DZIAŁALNOŚĆ NAUKOWO-BADAWCZA uzyskanie kategorii A (lub wyższej), powołanie nowych i modernizacja już istniejących jednostek badawczych (laboratoriów i pracowni – jak np. Pracownia Badań nad Celebrytami), umocnienie pozycji naukowej obecnie istniejących (4) czasopism wydziałowych,
7
DZIAŁALNOŚĆ NAUKOWO-BADAWCZA szersze „umiędzynarodowienie” Wydziału w zakresie działalności naukowo-badawczej (intensyfikacja działań w zakresie wymiany kadr, udział w grantach i konsorcjach międzynarodowych), współpraca o charakterze konsorcjalnym (centra badawcze) z innymi uniwersyteckimi wydziałami i placówkami PAN,
8
DZIAŁALNOŚĆ NAUKOWO-BADAWCZA ustanowienie Nagrody Naukowej Wydziału, przyznawanej raz w roku (2 osoby – po jednej z grona wyróżniających się samodzielnych i niesamodzielnych pracowników naukowo- dydaktycznych), komercjalizacja rezultatów działalności naukowo-badawczej (sprzedaż raportów, digitalizacja zbiorów na zamówienie itp.).
9
DZIAŁALNOŚĆ DYDAKTYCZNA uzyskanie oceny wyróżniającej PKA dla prowadzonych przez Wydział kierunków studiów, uruchomienie nowych (także interdyscyplinarnych) i „rewitalizacja” istniejących kierunków studiów (np. zarządzanie instytucją medialną),
10
DZIAŁALNOŚĆ DYDAKTYCZNA przemyślana „internacjonalizacja” Wydziału poprzez zwiększenie liczby studentów – obcokrajowców, rozbudowa systemu wykładów „gościnnych” z udziałem zagranicznych profesorów wizytujących,
11
DZIAŁALNOŚĆ DYDAKTYCZNA nowe studia podyplomowe i kursy doskonalące, także zamawiane przez jednostki zewnętrzne, dbałość o wysoką jakość kształcenia, aktywizacja współpracy Wydziału ze szkołami średnimi Warszawy i Mazowsza (system klas patronackich).
12
PROMOCJA WYDZIAŁU akcje promujące Wydział (olimpiady przedmiotowe, święta uczelniane i wydziałowe: 19.11 – dzień UW i 21.01 – dzień WDIiB), utrzymywanie stałych więzi z otoczeniem zewnętrznym (w tym z absolwentami oraz instytucjami „siostrzanymi”/pokrewnymi) – celem zbudowania pozytywnego wizerunku w środowisku mediów, bibliotek oraz ośrodków informacji naukowej,
13
PROMOCJA WYDZIAŁU organizacja/współorganizacja ważnych przedsięwzięć środowiskowych (kongresy, sympozja, seminaria, pikniki naukowe – także we współpracy z innymi podmiotami) budujących prestiż Wydziału, podejmowanie inicjatyw mających na celu umocnienie wizerunku Wydziału jako ważnego podmiotu w strukturze UW,
14
PROMOCJA WYDZIAŁU publikacje w mediach, podjęcie produkcji własnej programów radiowych i telewizyjnych, rewitalizacja telewizji wydziałowej jako ważnego narzędzia promocji oraz miejsca doskonalenia zawodowego, budowa nowoczesnej wielofunkcyjnej strony internetowej.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.