Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałŁucja Magdalena Kowalik Został zmieniony 8 lat temu
1
Przedszkole Miejskie Nr 32 im. Króla Maciusia I przedszkolem na miarę XXI wieku Gorzów Wielkopolski ul. Stilonowa 20
2
Przedszkole znajduje się na osiedlu Dolinki w Gorzowie Wielkopolskim, w budynku całkowicie dostosowanym do potrzeb dziecka. Wnętrze przedszkola prezentuje standard odpowiednio dostosowany do potrzeb dzieci, sale są jasne, kolorowe, przestronne, wyposażone w zabawki, pomoce i mebelki dla dzieci. Dzieci mają też do dyspozycji piękny, bezpieczny i dobrze wyposażony ogródek przedszkolny.
3
Tak spaliśmy… Tacy byliśmy…
4
Nasze zabawy Mikołajki
5
Tak wyglądały nasze wycieczki Nasi rodzice też sprzątali świat
6
40 Lat minęło…
7
Nasze przedszkole jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach: od 6 00 do 17 00 REALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ 8 00 -13 00
8
Wykwalifikowana i doświadczona kadra pedagogiczna gotowa do pracy z dziećmi: Stanowisko dyrektora przedszkola pełni: Pani mgr Izabela Kutereba Pani mgr Regina Smolak pełni funkcję nauczyciela zastępującego dyrektora podczas jego nieobecności W przedszkolu zatrudnionych jest 9 nauczycielek wychowania przedszkolnego oraz logopeda i nauczycielka religii.
9
Wykwalifikowana i doświadczona kadra pedagogiczna gotowa do pracy z dziećmi: Dyrektor: mgr Izabela Kutereba Nauczycielki: Małgorzata Bratkowska mgr Anna Fliszta mgr Renata Gerlach mgr Ewa Gromacka mgr Aneta Kąkolewska mgr Krystyna Kubiaczyk mgr Henryka Leszko mgr Marta Sidorowicz mgr Regina Smolak mgr Aleksandra Krukowska - logopeda mgr Wioletta Rąblewska - naucz. religii
10
Oferta edukacyjna: Praca wychowawczo – dydaktyczna i opiekuńcza w naszym przedszkolu prowadzona jest m.in. w oparciu o: nową podstawę programową wychowania przedszkolnego roczny plan pracy plany miesięczne
13
Zapewniamy: Wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę pedagogiczną otwartą na potrzeby dzieci, Nowoczesne metody i sprawdzone formy pracy z dziećmi, Opiekę specjalistyczną, Życzliwą i miłą atmosferę, Zaangażowany w swoją pracę personel.
14
Zajęcia dodatkowe dostosowane do wieku dzieci: ZAJĘCIA DODATKOWE – PŁATNE Warsztaty Sztuki „KARUZELA” dla 6 – latków Sztuko(s)twory – twórcze zabawy ze sztuką Zajęcia w Muzeum Lubuskim im. Jana Dekerta Zajęcia z Dogoterapii ZAJĘCIA DODATKOWE - BEZPŁATNE Kółko plastyczne Kółko teatralne „Maciusiowy Teatrzyk” Zespół taneczny- POMPONETKI WARCABY - Sowa Mądra Głowa Zespół taneczny z elementami folkloru „Biedronki” „Mały Badacz” - zajęcia i doświadczenia badawcze „Przedszkolak Turystą” Teatralne ABC Przedszkolaka Język angielski Zajęcia logopedyczne Religia
15
Warsztaty Sztuki KARUZELA Pozwalają dziecku: kształtować koordynację ruchową, wyczucie rytmu pobudzać wyobraźnię, sprzyjać swobodnej ekspresji rozwijać zdolności manualne
16
Kółko Plastyczne Pozwala dziecku: rozwijać wyobraźnię i kreatywność pobudzać poczucie estetyki i wrażliwość na otaczający świat rozwijać zdolności manualne
17
Kółko Teatralne Pozwala dziecku: obcować ze sztuką teatralną uczyć interpretacji odbioru sztuki teatralnej
18
Zespół Taneczny POMPONETKI Pozwala dziecku: rozwinąć sprawność ruchową i poczucie rytmu zrelaksować się i pozbyć nieśmiałości nawiązać dobre relacje z rówieśnikami wyzwolić aktywność ruchową poprzez tańce
20
Zajęcia Logopedyczne Pozwalają dziecku: pozbyć się wad wymowy przygotować się do nauki czytania i pisania wyćwiczyć zdolności zapamiętywania i skojarzeń poprawić zdolności komunikacyjne wzbogacić słownictwo
21
WARCABY – Sowa Mądra Głowa Pomagają dziecku: zdobywać umiejętności gry w warcaby ćwiczyć pamięć, logiczne myślenie ćwiczyć koncentrację uwagi, cierpliwość rozwijać pozytywne cechy charakteru
23
DZIECIOM ZAPEWNIAMY: Bogato wyposażone sale zabaw, duży i bezpieczny ogród, Smaczne posiłki zgodne z zasadami zdrowego żywienia, Interesujące i różnorodne zajęcia edukacyjne i zabawy, Liczne imprezy i uroczystości przedszkolne, Dobre i solidne przygotowanie dzieci do nauki w szkole, Możliwość udziału w spotkaniach i zabawach integracyjnych dla nowych przedszkolaków i ich rodziców.
36
RODZICOM ZAPEWNIAMY: Możliwość współdecydowania o sprawach przedszkola oraz podejmowania różnorodnych działań na rzecz dzieci i placówki, Bieżącą wymianę spostrzeżeń na temat rozwoju dziecka, Zajęcia i zabawy integracyjne z udziałem dzieci i rodziców.
41
To jest dla nas ważne: Dbamy o odpowiednie warunki dla harmonijnego rozwoju uczuć, myślenia, umiejętności społecznych, Rozwijamy fantazję i wyobraźnię dziecięcą, Rozwijamy dbałość o własne zdrowie i higienę osobistą, Wdrażamy do samodzielności, dbania o ład i porządek, Dbamy o bezpieczeństwo dzieci wpajając im zasady i przestrzegając ich, Wyrabiamy zwinność i sprawność ruchową, Rozwijamy umiejętność zgodnego współżycia i współdziałania w grupie, Dostarczamy doświadczeń do nabywania umiejętności rozumienia, słuchania i mówienia, Kształtujemy umiejętności logicznego myślenia i zdobywania orientacji w zakresie podstawowych pojęć matematycznych, Kształtujemy wrażliwość muzyczną i plastyczną, Ukazujemy piękno przyrody i uczymy dostrzegania, odkrywania, odbierania i przeżywania wrażeń estetycznych, Kształtujemy u dzieci poczucie przynależności społecznej do rodziny, grupy rówieśniczej i wspólnoty narodowej, Tworzymy warunki do osiągnięcia pełnej gotowości szkolnej.
42
DPS
43
Formy pracy W przedszkolu organizowane są następujące formy pracy z dziećmi: -zajęcia obowiązkowe z całą grupą z zakresu: mowy, pojęć matematycznych, umuzykalnienia, gimnastyki, plastyki połączonej z techniką, -zajęcia indywidualne oraz w małych zespołach mające na celu kształtowanie określonych umiejętności, rozwój zainteresowań oraz bieżącą pracę indywidualną z dzieckiem, -zajęcia dowolne, dodatkowe i inne formy zajęć oraz ćwiczeń z zakresu wychowania przedszkolnego.
44
Współpraca z rodzicami Nasze przedszkole dąży do realizowania podstawowych zadań wynikających ze współpracy z rodzicami: rozszerzenie i pogłębienie wiedzy rodziców o dziecku i ustalenie wspólnie z nimi jednolitych form oddziaływania wychowawczego w stosunku do poszczególnych wychowanków z uwrażliwieniem na potrzeby i możliwości dziecka podnoszenie kultury pedagogicznej rodziny, włączanie rodziców do rozwiązywania wychowawczych i organizacyjnych problemów placówki przedszkolnej,informowanie na bieżąco o postępach dziecka ze wskazaniem na osiągnięcia, powodzenie, podejmowane próby działania i ewentualne deficyty
45
W naszej pracy dążymy do stworzenia jak najlepszych warunków dla dzieci przebywających w przedszkolu. Pragniemy im jak najwięcej pomóc w stymulacji ich rozwoju, w likwidowaniu deficytów, osiągnięciu przez dzieci pełnej dojrzałości szkolnej. Każda możliwość pomocy, dobre wyniki i osiągnięcia to dla całego grona pedagogicznego wielka radość i sukces.
46
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.