Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDaria Sikora Został zmieniony 8 lat temu
1
© PAYU 2015/1 © PayU 2015 /1 Płatności online w eBOK
2
© PAYU 2015/2 /2 Agenda O nas - co nas wyróżnia na rynku? Nasza oferta Wartości dodane 1 2 3
3
© PAYU 2015/3 © PayU 2015 /3 O nas - co nas wyróżnia na rynku?
4
© PAYU 2015/4 Classifieds Online Comparison Shopping E-Payment Online Services Market- places Etail Listed E-commerce Płatna TV Media Drukowan e Jesteśmy częścią grupy Naspers, globalnego holdingu medialnego, notowanego na giełdach w Londynie oraz Johannesburgu.
5
© PAYU 2015/5 Cały świat +250 metod płatności +100.000 klientówBiura w 16 krajach Miliardy transakcji rocznie Argentina - Brazil - Chile - Colombia - Mexico - Panama - Peru - Hungary - India - Nigeria Poland - Czech Republic - Romania - Russia - South Africa - Turkey
6
© PAYU 2015/6 Nasi Klienci
7
© PAYU 2015/7 Nasza oferta
8
© PAYU 2015/8 Płatności telefoniczne To rodzina usług umożliwiających realizację płatności jednym kliknięciem, w mniej niż 0,5 sekundy - przelewem lub kartą, bez każdorazowego logowania do banku i przepisywania haseł SMS, czy podawania danych karty. Płatności cykliczne Usługa pozwala na cykliczne obciążanie kart płatniczych – tym samym eliminuje potrzebę podawania numeru karty przy każdej płatności. Ta usługa najlepiej sprawdza się w przypadku usług abonamentowych oraz subskrypcyjnych. Klient jedynie za pierwszym razem podaje niezbędne dane, potem wpłaty pobierane są automatycznie. © PAYU 2015/8 Płatności online Program Ochrony Kupujących Umożliwia wykonanie płatności jednym dotknięciem na telefonie. Realizacja płatności jest możliwa z wykorzystaniem środków z karty płatniczej lub z rachunku bankowego. Masowe przyjmowanie płatności Usługa przeznaczona jest dla masowych wystawców faktur. Umożliwia konsumentowi dokonanie szybkiej wpłaty na indywidualne subkonto prowadzone w eSerwisie. Polecana szczególnie firmom telekomunikacyjnym, operatorom telewizji kablowych, dostawcom energii elektrycznej oraz przedsiębiorstwom leasingowym i ubezpieczeniowym.
9
© PAYU 2015/9 Bezpieczeństwo naszej platformy Bezpieczeństwo oraz wsparcie niezbędne przy obsłudze płatności Certyfikat PCI-DSS Zapewnia bezpieczeństwo danych osobowych posiadacza karty oraz informacji dotyczących transakcji. Moduł Anti-Fraud Transakcje są monitorowane automatycznie. Ręczna weryfikacja transakcji, jak również procedury postweryfikacyjne, są przeprowadzane przez doświadczonych analityków. Certyfikat wydany przez VISA i MasterCard Nasze wysokie standardy bezpieczeństwa są certyfikowane przez organizacje VISA i MasterCard Protokół EV SSL oraz system 3D Secure Protokół EV SSL oraz system 3D Secure zapewniają najwyższy standard identyfikacji transakcji. PayU Anti-Fraud Process Rozbudowany proces KYC
10
© PAYU 2015/10 © PayU 2015 /10 Wartości dodane dla klienta
11
© PAYU 2015/11 Pakiet Marketingowy wspólne przeprowadzanie kampanii marketingowo-promocyjnych: - kampanie mailingowe - kampanie online i w mediach społecznościowych - promocje kuponowe i rabatowe zasady kampanii ustalane indywidualnie dla każdego klienta Wartości dodane dla klienta
12
© PAYU 2015/12 Dziękuję za uwagę Marcin Pawlicki Tel. +48 516 935 526 Email: marcin.pawlicki@payu.pl PayU S.A.Tel. +48 61 630 60 05Biuro Handlowe ul. Grunwaldzka 182Email: pomoc@payu.plul. Mokotowska 1pomoc@payu.pl 60-166 Poznańwww.payu.pl00-640 Warszawawww.payu.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.