Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKinga Niemiec Został zmieniony 8 lat temu
1
Jak budować zespół ludzi w e-biznesie? Mateusz Romanowski ZadajPytanie.pl sp. z o.o. ul. Puławska 12 lok. 6 02-566 Warszawa www.zadajpytanie.plwww.zadajpytanie.pl, www.mojdoradca.pl, www.odpowiedz.plwww.mojdoradca.plwww.odpowiedz.pl Jak budować zespół ludzi w e-biznesie?
2
Marzenia i pomysły, czyli: “Mam wizję!” czy otwierasz swój umysł na nowe pomysły? czy je analizujesz i realizujesz? Jak budować zespół ludzi w e-biznesie?
3
Zacznij coś robić, czyli: “Właśnie to zbudowałem!” W czym jesteś ekspertem? Co Cię pasjonuje? Co Ciebie wkurza lub czego brakuje w Internecie? Wykorzystuj analogie, inspiruj się innymi, korzystaj z gotowych narzędzi Jak budować zespół ludzi w e-biznesie?
4
Budowanie zespołu, czyli: “Przyłącz się do mnie!” Idea: budujmy to wspólnie! Życie: będziesz mieć udział w zyskach lub dostaniesz wynagrodzenie Jak budować zespół ludzi w e-biznesie?
5
Aby praca była efektywna, czyli: “Określmy wspólne cele i jasne zasady!” Na czym nam najbardziej zależy? Jakie zasady pomogą w realizacji celów? Czy cele akceptują wszyscy? Jak budować zespół ludzi w e-biznesie?
6
Aby wszystko szło do przodu, czyli: “Uczmy (się) odpowiedzialności: wymagamy dużo” Ustalamy terminy – i ich dotrzymujemy Tworzymy cotygodniowe plany – i analizujemy ich wykonanie Przyjmujemy odpowiedzialną postawę Jak budować zespół ludzi w e-biznesie?
7
Zwiększanie tempa i zaangażowania: “Komunikujemy się codziennie” Wielostronna motywacja Zwiększona jakość prac Uczucie, że wszyscy są zaangażowani Coraz lepszy przepływ informacji Jak budować zespół ludzi w e-biznesie?
8
Wyższa jakość i bezpieczeństwo: “Otaczaj się profesjonalistami” Wzrost wiedzy Twojego zespołu Bezpieczeństwo fundamentów Wypełnienie luk Wyższa jakość produktów Jak budować zespół ludzi w e-biznesie?
9
Płatne porady i usługi Ekspertów Platforma usług ekspertów - deser, czy danie główne? Czyli: “czy da się z tego utrzymać?”
11
MójDoradca.pl w 3 wymiarach Punkt widzenia Eksperta Punkt widzenia Klienta Punkt widzenia Serwisu
12
Jesteś Ekspertem... Czyli jak zarobić na swojej wiedzy i wykształceniu? Utwórz swoją wizytówkę Ustal warunki płatnej porady Umieść ofertę pozostałych usług Korzyści: dodatkowy przychód, nowi klienci, wzmocnienie wizerunku
14
Jesteś Klientem... Jak skorzystać z porad doświadczonego eksperta na sensownych warunkach? Obejrzyj i porównaj oferty Ekspertów Wybierz najlepszą ofertę Skontaktuj się z Ekspertem Zrealizuj transakcję Wystaw komentarz Korzyści: szybciej, taniej lub wygodniej otrzymasz usługę
16
Jesteśmy operatorem :) Budujemy społeczność doświadczonych ekspertów, którzy chcą się dzielić swoją wiedzą. Cele: Szerokie tematycznie grono ekspertów Szeroki zakres cenowo-ofertowy Wysoka jakość ofert (+komentarze) Zawierane transakcje poprzez system
17
Teraz... zadaj pytanie! :-) Autor prezentacji: Mateusz Romanowski ZadajPytanie.pl sp. z o. o. mateusz.romanowski@zadajpytanie.pl tel. (22) 547-00-26, kom. 606-337-673 Jak budować zespół ludzi w e-biznesie? Chcesz dołączyć do naszego zespołu? Napisz na dolacz@zadajpytanie.pl lub praca@zadajpytanie.pl i wyślij CV + list motywacyjny, lub opisz siebie, swoje projekty i/lub pomysły. dolacz@zadajpytanie.plpraca@zadajpytanie.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.