Rok szkolny 2015/16. 1. Razem raźniej! 2. Kradzież nie popłaca! 3. Stop plagiatom! 4. Dorośli z nami! 5. Korzystamy z TIK! 6. Uwaga – obcy w sieci!

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Brodach
Advertisements

Kodeks propozycja Kółko dziennikarskie. K jak KREATYWNOŚĆ Nauczyciele i uczniowie naszej szkoły używają TIK w czasie zajęć jako efektywne narzędzie.
7 punktów Kodeksu 2.0.
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
Zbiorem zasad korzystania z technologii komunikacyjno informacyjnych w naszej szkole ma odpowiadać na prawdziwe potrzeby uczniów i nauczycieli bardzo.
KODEKS 2.0 ZESPOŁU SZKÓŁ W RZEPEDZI
KODEKS 2.0.
Kodeks 2.0 Szkoła Podstawowa nr 3 im. M. Konopnickiej Krosno r. szk. 2012/2013.
Cel programu: lepsze wykorzystanie w uczeniu i komunikowaniu się technologii informacyjno- komunikacyjnych.
KORZYSTANIE Z TIK. KORZYSTAMY Z TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH NA PRZERWACH MIĘDZYLEKCYJNYCH.
Szkoła z klasą 2.0 III edycja rok szkolny 2012/2013.
Kodeks 2.0 Prezentację wykonała : Roksana Druszcz
Kodeks 2.0 Zespół Szkół im. Aleksandra Fredry w Odrzykoniu.
KLASOWY KODEKS 2.0 KLASA V e ROK SZKOLNY 2013/2014
Debata szkolna W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MYŚLISZEWICACH
Szkole Podstawowej w Licheniu Starym
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
W Szkole Podstawowej w Gostkowie Rok szkolny 2013/2014.
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
Udział szkoły w programie Szkoła z klasą 2.0, prowadzonym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą pod honorowym patronatem Ministra Edukacji.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Debata szkolna nad Kodeksem 2.0 I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza w Świebodzinie 11 grudnia 2013.
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
KODEKS 2.0 Szkoły Podstawowej w Licheniu Starym
TARGI
Szkoła z klasą 2.0.
Kodeks 2.0 Komputery pod ręką: tablety i smartfony na lekcji,
Szkolny Kodeks 2.0.
Kodeks 2.0 Wersja robocza. Punkt 1 Nauczyciele i uczniowie częściej urozmaicają lekcje grami, filmami, prezentacjami edukacyjnymi i on- line. TAK:NIE:
KODEKS 2.0.
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
KODEKS 2.0 OBOWIĄZUJĄCY W ZESPOLE SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W JASIONCE.
mgr Justyna Dziubak - Sobiechowska
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
KODEKS 2.0 DEBATA SZKOLNA 64 – 500 Szamotuły, ul. Kapłańska 18, tel./fax
KORZYSTANIE Z TIK. 1.Korzystamy z telefonów komórkowych na przerwach międzylekcyjnych.
 Uczniowie przygotowują materiały na wybrane lekcje wykorzystując różne programy komputerowe, np. Power Point, Paint, Microsoft Word, Microsoft Excel,
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
W Szkole Podstawowej w Gostkowie Rok szkolny 2013/2014.
1.Jesteśmy twórczy, a nie odtwórczy. 2.Jesteśmy uczciwi. 3.Jesteśmy bezpieczni 4.Uczymy bezpieczeństwa. 5.Przestrzegamy netykiety. 6.Używamy nowych technologii.
Kodeks szkolny 2.0 Szkoły Podstawowej im. majora Henryka Sucharskiego w Drawsku Pomorskim.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
Debata klasowa Klasa 4 KODEKS 2.0. Zestaw zasad wypracowanych przez ekspertów i rozwiniętych przez nauczycieli i uczniów. Główne punkty kodeksu: bezpieczeństwo.
Dlaczego mówi się o bezpieczeństwie w sieci ??? W naszej szkole każdy uczeń ma dostęp do komputera. Mimo to że komputer może być źródłem wielu pożytecznych.
U CZ I UCZ SIĘ Z TIK!!. 1. Z INFORMACJI KORZYSTAJ SAMODZIELNIE I KRYTYCZNIE. korzystamy z zasobów Internetu „z głową”: otwieramy tylko wiarygodne strony,
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
Główne zagadnienia KODEKSU Ucz i ucz się z TIK. Jak prowadzić lekcje w sieci – online i offline? Jak korzystać z Internetu, gdy lekcja nie odbywa.
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
LOGO SZKOŁA PODSTAWOWA nr 11 SZKOLNY KODEKS 2.0. Click to edit Master text styles LOGO 1. Ucz i ucz się z TIK. KODEKS 2.0 Wykorzystujemy komputery na.
DEBATA SZKOLNA WITAMY SERDECZNIE!!! CHCEMY STAĆ SIĘ SZKOŁĄ Z KLASĄ.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Program „SZKOŁA Z KLASĄ 2.0” w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie II II edycja rok szkolny 2012/2013.
Szkolny Kodeks 2.0. Publiczne Gimnazjum w Męcinie Oto poszczególne jego punkty:
SZKOLNY KODEKS 2.0 GIMNAZJUM IM. KS. KAN. M. LIPSKIEGO 2013/2014.
DEBATA SZKOLNA.  Korzystamy z komputera pod opieką rodziców lub nauczycieli.  Zgłaszamy dorosłym wszystko, co wydaje nam się podejrzane lub złe.  Korzystamy.
Jak stworzyć kodeks 2.0? Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Szkoła z klasą 2.0. Co to Szkoła z klasą 2.0? Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej.
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Dobre praktyki w Internecie. Ucz i ucz się z TIK:  korzystaj ze sprawdzonych źródeł;  korzystaj z multimedialnej bazy dydaktycznej szkoły na zajęciach.
Zasada 1 Ucz i ucz się z TIK. Jak sensownie wykorzystać TIK w szkole i w domu dla uczenia się?
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Kodeks 2.0 Klasa VI c. Kodeks 2.0 Nauczyciele i uczniowie korzystają ze sprzętu multimedialnego w czasie lekcji i kół zainteresowań.
Kodeks szkolny 2.0 Szkoły Podstawowej im. majora Henryka Sucharskiego w Drawsku Pomorskim Rok szkolny 2013/2014.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Sopocka Akademia Tenisowa
Zapis prezentacji:

Rok szkolny 2015/16

1. Razem raźniej! 2. Kradzież nie popłaca! 3. Stop plagiatom! 4. Dorośli z nami! 5. Korzystamy z TIK! 6. Uwaga – obcy w sieci!

U:  współpracujemy, bezpiecznie kontaktujemy się za pomocą e- maili, skype, gg  zwracamy się kulturalnie  nosimy pendive, do zapisu własnych prac  nie podajemy danych osobowych, nie obrażamy nikogo na stronach internetowych, nie wysyłamy obraźliwych sms, i  korzystamy z bezpłatnych aplikacji  korzystamy z e – podręczników, e – learningu, e - dziennika  korzystamy odpowiedzialnie z portali społecznościowych N:  uświadamiamy uczniom, co to jest netykieta  wszyscy nauczyciele korzystają z TIK na zajęciach  kontaktujemy się z uczniami za pomocą i  korzystamy z tablicy interaktywnej i e- podręczników K:  pomoc w rozwiązywaniu problemów D:  dbałość o dobry sprzęt i dostęp do internetu

U:  nie wchodzimy na cudze konta i profile  nie podajemy nikomu swoich haseł i loginów, danych osobowych  podpisujemy udostępnione dokumenty  zgłaszamy przykłady naruszenia nauczycielom  skrupulatnie piszemy źródła z których korzystamy: adresy stron z których wykorzystujemy informacje i datę dostępu N:  pogadanki z uczniami  szkolenie e-learningowe z wykorzystaniem platformy K:  przygotowanie szkoleń dla uczniów, rodziców i nauczycieli  udostępnienie informacji na szkolnej stronie www D:  umożliwienie szkoleń rodzicom i nauczycielom

U:  przy korzystaniu z materiałów z internetu - podajemy żródło, autora, datę dostępu  wybieramy wiarygodne źródło, nie kopiujemy "bezmyślnie" z internetu  reagujemy na oszustwa innych  udział w szkoleniu o prawach autorskich i jak podpisywać prace N:  karanie za plagiaty – uczeń wykonuje nową samodzielnie wykonaną pracę  wymaganie podawania źródeł informacji (bibliografii)  udział w szkoleniu o prawach autorskich i jak podpisywać prace  sprawdzać źródła danych w pracach uczniów K:  uczulić uczniów na korzystanie z zasobów internetu: szkolenia e- learningowe  przygotowanie wykazu stron z darmową grafiką  pomoc w rozwiązywaniu problemów D:  umożliwia przeprowadzenie szkoleń dla rodziców i nauczycieli

U:  tubylcy i nowicjusze - szkolenia dla rodziców  prowadzimy zajęcia dla rodziców i dziadków z zakresu TIK  zapraszamy do współpracy dorosłych; np.: zakładamy konta , uczymy korzystać z internetu  konkursy dla dzieci i rodziców N:  wykorzystanie TIK podczas zebrań z rodzicami  zadania dla uczniów i rodziców z wykorzystaniem TIK K:  przygotowanie szkoleń i ciekawych stron dla uczniów i rodziców D:  umożliwia przeprowadzenie szkoleń dla rodziców i nauczycieli

U:  wykorzystujemy zasoby komputera i internetu zarówno do zajęć jak i do rozrywki, nauki, komunikacji, sprawdzianów, prac domowych - , e-booki, informacji, przekazywania informacji nieobecnym  korzystanie z własnych, telefonów, tabletów i sieci wi-fi dotyczące lekcji  korzystamy z e-dziennika (IV – VI) N:  wprowadzają zadania na strony www do rozwiązań  kontaktowanie się z uczniami za pomocą i - prace domowe, informacje dla nieobecnych uczniów  umożliwienie dostępu do komputerów na przerwach  prace domowe z wykorzystaniem zasobów internetu, e- podręczników, korzystanie na zajęciach z różnych urządzeń TIK  samokształcenie nauczycieli, wymiana doświadczeń K:  przygotowanie oprogramowania i wykazu ciekawych stron www dla uczniów  pomoc w rozwiązywaniu problemów D:  dbanie o sprawny sprzęt i stały dostęp do internetu

U:  wiemy jak się zachować w kontaktach z nieznajomymi w sieci, nie podajemy danych osobowych  uczestniczymy w zajęciach związanych z bezpieczeństwem w sieci  nie wchodzimy na niebezpieczne strony  nie otwieramy podejrzanych stron i i, nie „klikamy” w reklamy  zgłaszamy, gdy coś jest „nie tak” N:  pogadanki dla uczniów i rodziców  kontrola stron www z których korzystają uczniowie podczas zajęć K:  przygotowanie szkoleń dla uczniów i rodziców D:  umożliwia przeprowadzenie szkoleń dla rodziców i nauczycieli