Klasa humanistyczno- matematyczna – I B Historia czy matematyka? Profil humanistyczny czy ścisły – oto jest pytanie!
Klasa humanistyczno-matematyczna – I B Profil humanistyczno-matematyczny adresowany jest do uczniów o zainteresowaniach zarówno naukami ścisłymi, jak i humanistycznymi. Profil humanistyczno-matematyczny adresowany jest do uczniów o zainteresowaniach zarówno naukami ścisłymi, jak i humanistycznymi. Nauka w klasie o tym profilu sprzyja korelacji różnych dziedzin wiedzy. Nauka w klasie o tym profilu sprzyja korelacji różnych dziedzin wiedzy. Jako absolwent klasy o profilu humanistyczno- matematycznym, młody człowiek jest przygotowany do studiowania między innymi na następujących kierunkach: psychologia, matematyka, archeologia, politologia, socjologia. Jako absolwent klasy o profilu humanistyczno- matematycznym, młody człowiek jest przygotowany do studiowania między innymi na następujących kierunkach: psychologia, matematyka, archeologia, politologia, socjologia.
Klasa humanistyczno-matematyczna – I B Przedmioty rozszerzone: Przedmioty rozszerzone: –matematyka –historia –do wyboru: wos*, język łaciński i kultura antyczna, historia sztuki, język polski Przedmioty uzupełniające: przyroda, logika, wstęp do filozofii, wstęp do prawoznawstwa* Przedmioty uzupełniające: przyroda, logika, wstęp do filozofii, wstęp do prawoznawstwa* * uczniowie, którzy wybiorą jako trzeci przedmiot rozszerzony wiedzę o społeczeństwie, w klasie trzeciej realizują przedmiot uzupełniający – wstęp do prawoznawstwa Języki obce: Języki obce: –język angielski –drugi język do wyboru: język francuski, język niemiecki, język hiszpański
Klasa humanistyczno-matematyczna – I B Ciekawe projekty klas humanistyczno-matematycznych: Ciekawe projekty klas humanistyczno-matematycznych: –Liga Debatancka –Co zmienić w Warszawie – praktyczna strona retoryki ( praktyczna-szkola-retoryki/#more-9794) praktyczna-szkola-retoryki/#more-9794http://fredro.pl/index.php/final-projektu-co-zmienic-w-warszawie- praktyczna-szkola-retoryki/#more-9794
Klasa humanistyczno-matematyczna – I B Do uczniów z zacięciem historycznym skierowany jest także projekt „Z peryferii imperium do wolnej Europy, czyli transformacje stosunków polsko- czeskich w historii najnowszej” realizowany przy współpracy z Centrum Edukacyjnym IPN „Przystanek Historia” Do uczniów z zacięciem historycznym skierowany jest także projekt „Z peryferii imperium do wolnej Europy, czyli transformacje stosunków polsko- czeskich w historii najnowszej” realizowany przy współpracy z Centrum Edukacyjnym IPN „Przystanek Historia” Uczniowie realizując ten projekt uczestniczą m. in. w wymianie zagranicznej z młodzieżą z zaprzyjaźnionej szkoły w czeskiej Ostrawie ( ie-szkoly/wymiana-miedzynarodowa/) Uczniowie realizując ten projekt uczestniczą m. in. w wymianie zagranicznej z młodzieżą z zaprzyjaźnionej szkoły w czeskiej Ostrawie ( ie-szkoly/wymiana-miedzynarodowa/) ie-szkoly/wymiana-miedzynarodowa/ ie-szkoly/wymiana-miedzynarodowa/
Klasa humanistyczno-matematyczna – I B Uczestniczymy też w spotkaniach z wybitnymi fachowcami (m. in. archeolog, prof. Karol Myśliwiec) i świadkami historii (m. in. prof. Władysław Bartoszewski) Wykład prof. K. Myśliwca o polskich wykopaliskach w Sakkarze w Egipcie Spotkanie z prof. W. Bartoszewskim w MHŻP z okazji rocznicy utworzenia „Żegoty”
Klasa humanistyczno-matematyczna – I B Jesteśmy po prostu wszechstronni. Nie wierzysz? No to popatrz: Świętujemy Niepodległość w strojach z epoki
Klasa humanistyczno-matematyczna – I B Elegia o…, czyli wieczór z poezją K. K. Baczyńskiego
Klasa humanistyczno-matematyczna – I B