Narzędzia architektury krajobrazu-efekty kształcenia Dr inż. arch

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PITWIN – Portal Innowacyjnego Transferu Wiedzy w Nauce
Advertisements

Budowa Przystani Miejskiej wzorowanej na historycznym Dworcu Wodnym „Płock”   Autorzy Projektu: Paweł Śliwiński, Krzysztof Wiśniewski, Wojciech Rytter,
1 Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych Dla rozwoju Mazowsza Konferencja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
KOMPUTER JAKO ŚRODEK TECHNIKI BIUROWEJ
1 ZAŁOŻENIA PROJEKTOWANYCH ZMIAN KSZTAŁCENIE ZAWODOWE I USTAWICZNE.
Specjalność: Kompleksowe Sterowanie Jakością
E-learning w kształceniu technicznym
Co to jest architektura?
ul. Niemodlińska 40 Opole tel
Praca metodą projektu edukacyjnego
Projekt budowy sieci boisk do streetballa w Markach
To osoba udzielająca pomocy, w formie grupowych i indywidualnych porad zawodowych, młodzieży i osobom dorosłym w wyborze zawodu, kierunku kształcenia i.
POD UTWORZENIE OGRODU BOTANICZNEGO
Powołana w 1987 roku Olimpiada Wiedzy i Umiejętności Budowlanych stanowi kontynuację organizowanego od 1982 roku w średnich szkołach budowlanych Turnieju.
Kształcenie na kierunku gospodarka przestrzenna w uniwersytetach ekonomicznych na przykładzie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie Prof. dr hab. Tadeusz.
Rewitalizacja Parku Zdrojowego w Horyńcu-Zdroju
Projekt nr 12 REWALORYZACJA PARKU PRASKIEGO Projekt m.st. Warszawy
PORADNIK KSZTAŁTOWANIA
POJEZIERZE STAROGARDZKIE - KOCIEWIE
Technik architektury krajobrazu
Gimnazjum im. M. Curie – Skłodowskiej Miasto i Gmina Prabuty
Auschwitz - Birkenau.
Projekt rewitalizacji Parku Miejskiego w Podkowie Leśnej
Technik architektury krajobrazu
Zieleń w mieście – dlaczego jej potrzebujemy?
OFERTA NAUKOWO-BADAWCZA
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
SAMODZIELNY ZAKŁAD OCHRONY I KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA
Moje Hobby - Style rysowania
KRAJOBRAZY ZURBANIZOWANE - OKOLICE STAROGARDU GDAŃSKIEGO
KOŁO PLASTYCZNE.
Projekt realizowany w ramach programu Leonardo da Vinci
Małe projekty Szkolenie beneficjentów 28 marca 2014 r. Zakres realizacji Małych projektów.
SZKOŁA W KOTOWIE PROPONUJE KIERUNKI:
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Turystyka Historyczna specjalność kierunku HISTORIA.
Architekt - zawód moich marzeń
RELACJE I WZAJEMNE UWARUNKOWANIA ELEMENTÓW KOMPOZYCJI
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
UNIWERSYTET WROCŁAWSKI INSTYTUT HISTORYCZNY SPECJALNOŚĆ ZAWODOWA NA STUDIACH HISTORYCZNYCH SPECJALNOŚĆ ZAWODOWA NA STUDIACH HISTORYCZNYCH DOKUMENTALISTYKA.
Transport i logistyka Studia II stopnia Katedra Transportu.
WZGÓRZE ZAMKOWE W DZIERZGONIU
Koło Naukowe „New-Tech” Wydział Inżynierii Mechanicznej i Robotyki Opiekun koła: dr inż. Rafał Mięso.
BRANŻOWA INFORMACJA ZAWODOWA (konspekt webinarium)
DNI OTWARTE 2013 DLA UCZNIÓW SZKÓŁ ŚREDNICH
Plac Długosza.
Projektowanie obiektowe. Przykład: Punktem wyjścia w obiektowym tworzeniu systemu informacyjnego jest zawsze pewien model biznesowy. Przykład: Diagram.
REWITALIZACJA ZABYTKOWEGO PARKU GMINNEGO W ORNONTOWICACH
Konkurs Towarzystwa Urbanistów Polskich na najlepiej zagospodarowaną przestrzeń publiczną w Polsce edycja' 2015 Odtworzenie naturalnego koryta starorzecza.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, ul. Kilińskiego 25 w Sosnowcu.
Rewitalizacja Parku Książąt Pomorskich „A” w Koszalinie Gmina-Miasto Koszalin Szczecin, marzec 2010r.
PARK RATAJE – ANALIZA WNIOSKÓW POKONKURSOWYCH ANALIZY ISTNIEJĄCA ZABUDOWAZIELEŃ / LOKALIZACJA DRZEW.
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej” studia I stopnia kierunek: „Zarządzanie”
Metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI. celeprzedmiotu:celeprzedmiotu:
Ustawa krajobrazowa nowe zadania samorządu województwa Monika Brzeszkiewicz-Kowalska Dyrektor Oddziału Terenowego w Ciechanowie Mazowieckiego Biura Planowania.
Konferencja współfinansowana z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa na terenie Powiatu.
Praca metodą projektu edukacyjnego
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
► Projekt "Inicjatywy oddolne na rzecz Zielonego Podkarpacia
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
Atrakcyjność turystyczna obszarów popoligonowych na przykładzie Bornego Sulinowa dr Joanna Poczta.
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej”
Śladami zabytków Starego Konina część 3
Detale II’2015.
TECHNIK ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU KREATOR PRZESTRZENI
Studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne
Zapis prezentacji:

Narzędzia architektury krajobrazu-efekty kształcenia Dr inż. arch Narzędzia architektury krajobrazu-efekty kształcenia Dr inż.arch.Michał Uruszczak

1.RYSUNEk ODRĘCZNY Efektem kształcenia jest nabycie przez studenta umiejętności: 1.Komponownia rysunku 2. Wprowadzania w umiejętny sposób zasad perspektywy 3. Propozycje projektowe, narysowane w konkretnej technice plastycznej 4. Odpowiednio wykończona praca rysunkowa, czy malarska mogąca stanowić ilustrację koncepcji projektowych, z dziedziny architektury krajobrazu

MARTWA NATURA

RYSUNKI KOMPONOWANE: OBIEKTY MAŁEJ ARCHITEKTURY

OGRODZENIE WRAZ Z BRAMĄ

ALTANA OGRODOWA

ALTANA OGRODOWA

TRZY JEDNORODNE STYLISTYCZNIE DETALE W PARKU LAMPA, ŁAWKA, KOSZ

LAMPA, ŁAWKA, KOSZ

DWÓR W PERSPEKTYWIE

DWÓR W PERSPEKTYWIE

ALEJA PARKOWA W TRADYCYJNYM OTOCZENIU

ALEJA PARKOWA W NOWOCZESNYM PARKU

RZUT I WIDOK OGRODU, TECHNIKA BARWNA

BUDOWNICTWO REGIONALNE

BUDOWNICTWO REGIONALNE EFEKTEM KSZTAŁCENIA STUDENTÓW MA BYĆ ZAPOZNANIE Z TRADYCYJNYM BUDOWNICTWEM LUDOWYM W POLSCE. ODBYWA SIĘ TO POPREZ TRZY CAŁODNIOWE WIZYTY TERENOWE STUDENTÓW Z OPIEKUNAMI, W MUZEACH SKANSENOWSKICH. PIERWSZA WIZYTA TO WYKONANIE INWENTARYZACJI KONKRETNEGO BUDYNKU I OPRACOWANIE BADAŃ W FORMIE ZESZYTU. DWIE NASTĘPNE WIZYTY TO STWORZENIE OPRACOWAŃ RYSUNKOWYCH SYLWET FRAGMENTÓW ODTWORZONYCH UKŁADÓW DAWNYCH WSI

METODYKA WALORYZACJI KRAJOBRAZU

METODYKA WALORYZACJI KRAJOBRAZU EFEKTEM KSZTAŁCENIA W ZAKRESIE TEGO PRZEDMIOTU, JEST NABYCIE PRZEZ STUDENTA UMIEJĘTNOŚCI: ANALIZY BADANEGO OBSZARU (OKREŚLENIE ZASOBU). W TYM CELU DOKONUJE SZEREGU ANALIZ SKŁADOWYCH TAKICH JAK: UKSZTAŁTOWANIA, POKRYCIA, HISTORYCZNEGO PODZIAŁU ANTROPOGENICZNYCH ELEMENTÓW BADANEGO KRAJOBRAZU)

WYNIKIEM TEGO JEST PODZIAŁ TERENU, NA TZW WYNIKIEM TEGO JEST PODZIAŁ TERENU, NA TZW.JEDNOSTKI ARCHITEKTONICZNO- KRAJOBRAZOWE (JARK). PO ICH OKREŚLENIU, NAZWANIU, PONUMEROWANIU, WRAZ Z TABELARYCZNYM ZETAWIENIEM, STUDENT DOKONUJE WALORYZACJI TERENU. SKUTKUJE TO MOŻLIWOŚCIĄ PRZEDSTAWIENIA WYTYCZNYCH PROJEKTOWYCH WRAZ Z PLANEM STREFOWANIA.

PROJEKTOWANIE OBIEKTÓW ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU

PROJEKTOWANIE OBIEKTÓW ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU PRZEDMIOT MA NAUCZYĆ STUDENTA PRWIDŁOWEGO SPOSOBU POSTĘPOWANIA PRZY PODEJMOWANIU SIĘ PRAC PROJEKTOWYCH STUDENT ZAPOZNAJE SIĘ Z KONKRETNYM MIEJSCEM GDZIE BĘDZIE WYKONYWAŁ PROJEKT. DOWIADUJE SIĘ O OCZEKIWANIACH UŻYTKOWNIKÓW, OTRZYMUJE KOMPLET INFORMACJI O TRADYCJI MIEJSCA, TAK ABY UMIEJĘTNIE WPROWADZIĆ ELEMENTARNĄ ZASADĘ : „PRAWO DOBREJ KONTYNUJACJI”, KTÓRA JEDNAKŻE NIE ELIMINUJE MOŻLIWOŚCI WDRAŻANIA NOWOCZESNOŚCI I WSPÓŁCZESNYCH TRENDÓW PROJEKTOWYCH DO TWORZONEGO OPRACOWANIA

BULWARY WIŚLANE W KRAKOWIE

PROJEKT RYNKU, WRAZ ZE SKWEREM W PACANOWIE

PROJEKTOWANIE URBANISTYCZNE

PROJEKTOWANIE URBANISTYCZNE PRZEDMIOT MA NAUCZYĆ STUDENTÓW WŁŚCIWEGO PODEJŚCIA DO PROJEKTOWANIA ARCHITEKTONICZNO-URBANISTYCZNEGO, WRAZ Z UMIEJĘTNOŚCIĄ PRACY W GRUPIE. STUDENCI WYKONUJĄ PROJEKT W KONKRETNYM MIEJSCU, NIE TYLKO WDRAŻAJĄC ZASADĘ „OD OGÓŁU DO SZCZEGÓŁU”. ROWIĄZYWANE SĄ TAKŻE PROBLEMY KOMUNIKACYJNE I KOMPOZYCYJNE. PROPONOWANE SĄ ROZWIĄZANIA PODZIAŁU TERENU, ODPOWIEDNIO KSZTAŁTOWANEGO PRZEZ STUDENTÓW W ZALEŻNOŚCI OD LOKALIZACJI

PROJEKT URBANISTYCZNY UZUPEŁNIA MAKIETA

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ!