MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 4 WARTOŚCI.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja wyników ewaluacji Szkoły Promującej Zdrowie
Advertisements

Efektywność kształcenia Jak ją poprawiać?. Kształcenie – to całość doświadczeń składających się na proces zdobywania przez jednostkę umiejętności, wiedzy.
w nowej podstawie programowej
Wybierając zawód, musisz wziąć pod uwagę zarówno swoje zainteresowania, wartości, umiejętności, jak i informacje o różnych zawodach.
Uczeń z trudnościami - problem czy wyzwanie?.
Kim jestem? Wciąż sobie zadaję to pytanie…
mgr Ewa Jagodzińska -SPZ Lublin 2004
Gazetka Szkolna LUZ Projekt realizowany w ramach programu wyrównywania
Koncepcja pracy szkoły
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Planowanie działań.
Jak być własnym szefem?.
Jak projekt eTwinning pomaga nauczycielowi w jego awansie zawodowym
DZIECI UCZĄ SIĘ TEGO, CZEGO DOŚWIADCZAJĄ…
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
CHIŃSKIE PRZYSŁOWIA.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Prezentacja multimedialna
Chcesz dobrze wychować dziecko?
Szkoła Podstawowa Nr 22 im. Marii Dąbrowskiej w Olsztynie.
Priorytet 2 Wzmacnianie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Działanie 2.1. Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwości.
DEKALOG NAUCZYCIELA.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Techniki pracy z motywacją Zajęcia 4
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
Szkoła Muzyczna.
Projekt realizowany w Zespole Szkół nr 5 im. Józefa Rymera VII Liceum Ogólnokształcące i V Liceum Profilowane w latach
MODU Ł Kszta ł cenie ponadgimnazjalne – systemy rekrutacyjne Klasa I.
NASZA OFERTA DLA CIEBIE POZNAJ – ZANIM WYBIERZESZ WYCHOWANIE FIZYCZNE.
JEST TYLE MOŻLIWOŚCI TA PREZENTACJA POMOŻE CI WYBRAĆ NAJLEPSZĄ
Zwycięstwo prywatne 3 zasady
Poradnictwo edukacyjno – zawodowe w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej dla Młodzieży.
Koncepcja i strategia Szkoły Promującej Zdrowie
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Zachowania agresywne uczniów - dane z ewaluacji zewnętrznej w szkołach.
Mądrze zaplanuj swoją przyszłość
Wartości w życiu człowieka
Mądrze zaplanuj swoją przyszłość
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH „Jeśli potrafisz o tym marzyć, to potrafisz także tego dokonać” Walt.
WYCHOWAWCA –JAK BUDOWAĆ AUTORYTET
Cel priorytetowy : Cel priorytetowy : PROMOWANIE ZDROWEGO STYLU ŻYCIA WŚRÓD UCZNIÓW SP STARE KUROWO Cele szczegółowe:  Zapewnienie warunków sprzyjających.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych „Szczęście to jest to.
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 7 SPOTKANIE.
Wizja STARLIFE Uświadomić ludziom profilaktykę zdrowia w oparciu o skarby ziemi Pobudzać innych do niezależnej przedsiębiorczości Wypracować niezależność.
U nas każdy jest jak #VIP przekonaj się sam w Bielsku Podlaskim.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 6 SPOTKANIE.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ Program zajęć dla uczniów szkoły podstawowej 2 spotkanie „Naszą największą słabością jest poddawanie się. Najpewniejszą.
Prawa dziecka ... a co to takiego???
Praca pedagogiczna w Zespole Szkół Usług i Przedsiębiorczości w Płocku „Walka, rywalizacja i sukces to fatalne słowa. One paraliżują nas w życiu” Krystyna.
Warszawski System Doradztwa Zawodowego jako forma wsparcia karier uczniów w obliczu współczesnej rzeczywistości Kraków, r.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
Bieżąca tematyka jako element cyklu zajęć Ku refleksji „Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź.
Ogólnopolski Tydzień Kariery 2015 r. „Poznaję siebie – poznaję zawody”- prowadzenie grupowych zajęć warsztatowych z uczniami klas drugich gimnazjum „Oferta.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 3 ZAWODY.
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 1 RYNEK.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 2 Moja.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. MATEMATYKA.
W YCHOWANIE DO ŻYCIA W RODZINIE NSP Nasza Szkoła im. J. Korczaka.
Świadome planowanie – świadomy wybór, czyli zajęcia z doradztwa zawodowego w gimnazjum Dorota Cebulak, Jolanta Wydmuch – doradca zawodowy w Gimnazjum nr.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Propozycje wyzwań i celów strategicznych opracowanych w ramach obszaru badawczego USŁUGI SPOŁECZNE.
Lekcje o oszczędzaniu Data 3 października Zasięg: szkoła
„TYM, CO ZA OJCZYZNĘ…” – OBCHODY ŚWIĘTA NIEPODLEGŁOŚCI
Wychowanie do życia w rodzinie
Zawody w moim najbliższym otoczeniu
Zapis prezentacji:

MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 4 WARTOŚCI „Aby człowiek mógł być za­dowo­lony z życia, jed­nym z na­jis­totniej­szych wa­runków jest, aby był prze­kona­ny, ze ma ono ja­kiś sens, ja­ kaś wartość”. Władysław Tatarkiewicz 1886 – 1980r., filozof, etyk, historyk sztuki, członek Polskiej Akademii Nauk.

Jakie wartości są dla Ciebie najważniejsze, uszereguj je wg. ważności Pieniądze Praca Niezależność Odpowiedzialność Bezpieczeństwo Stabilność Wyzwania Rodzina Zdrowie Miłość Wiara Szacunek Sprawiedliwość Awans Jakie wartości zamierzasz zdobyć? Jak je osiągasz dziś ? MÓJ SYSTEM WARTOŚCI

DO CZEGO DĄŻĘ? Wypisz 3 wartości dla Ciebie najważniejsze: 1………… 2………… 3………… Następnie dopisz zawody, w których możesz realizować te wartości.

Test wartości – w załączniku

DZIĘKUJEMY I DO ZOBACZENIA WKRÓTCE Opracowanie: Radosława Kompowska-Marek, Małgorzata Polkowska, Beata Grzelak