Opracował: Jan Załęcki – Wiceprezes Marketing Relacji Sp z o.o. na podstawie publikacji Philipa Kotlera oraz opracowania Mark Angelo Reyes, MARKMA Warszawa,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SkyLogic – system zarządzania transportem i dystrybucją
Advertisements

Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
CENY W MARKETINGU CENA jest głównym elementem marketingu mix. Jest także ona swoistym narzędziem gry ekonomicznej. Dla sprzedającego- cena jest elementem.
Autorzy: Janusz Melaniuk Grzegorz Manowski
NASZA WIEDZA O PROGRAMACH KOMPUTEROWYCH Podsumowanie wiadomości zdobytych na lekcjach informatyki.
4. Analiza otoczenia konkurencyjnego przedsiębiorstwa
Prezentacja nowego produktu
zarządzanie produkcją
Równowaga przedsiębiorstwa w różnych strukturach rynkowych
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
CRM Paweł Wąsala.
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
Tomasz Sondej Uniwersytet Szczeciński
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
MARKETING STRATEGICZNY
Kierunki rozwoju marketingu w usługach transportowych
Katedra Marketingu Usług
ISTOTA PRODUKTÓW Plan wykładu
Usługi dodane dla produktów bankowości detalicznej - standard idealizacyjnej teorii Piotr Szawiec Marcin Idzik luty ‘2006.
Wdrażanie Systemu Obsługi Klientów
Teoria wyboru konsumenta
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Rachunek kosztów przedsiębiorstwa
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
POZYSKIWANIE KLIENTA.
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Etykiety Energetyczne jako narzędzie marketingowe: Etykiety energetyczne jako elementy marketingu-mix: - Cena – choć ceny urządzeń z najwyższej klasy są
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Co to są ceny brutto i netto, detaliczne i hurtowe?
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
Satysfakcja klientów to nie wszystko ACNielsen Case Study
Szkolenia, Coaching, PR.
Komunikacja internetowa - kreowanie nowej wartości
Epicor|Scala IT ma znaczenie Maciej Kowalik.
Przedstawienie nowego produktu
Customer Experience ubezpieczonych Czy jest sens się troszczyć
Wykład nr 1 Klasyfikacja kosztów w przedsiębiorstwie
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Planowanie przepływów materiałów
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
MAKSYMALNY ROZWÓJ BIZNESU DZIĘKI SKANEROWI
Aleksandra Popławska Marta Pawłowska
call center to nie tylko infolinia
Na czym polega istota i praktyczna użyteczność w CRM modelu „sześciu rynków” Filip Tadaj
Prezentacja nowego produktu Tytuł. Cel długoterminowy  Podaj cel, który ma zostać zrealizowany.
Kompleksowe rozwiązania VoIP Kompleksowe rozwiązania Innowacja Szkolenia Usługi dodatkowe Wsparcie techniczne.
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Miniprzedsiębiorstwo. Wspólnicy miniprzedsiębiorstwa Jan Majnert – dyrektor naczelny Mateusz Kołpak – dyrektor naczelny Maciej Padrok – dyrektor ds. marketingu.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Sprzedaż bezpośrednia jako instytucja handlu Dr hab. Grażyna Śmigielska, Prof.UEK.
Ewa Dziedzic Katedra Turystyki SGH Potrzeby i luki informacyjne u podmiotów zarządzających turystyką.
Istota i znaczenie marketingu. Plan wykładu 1.Fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa 2.Pojęcie marketingu ▫ rozumienie tradycyjne /historyczne/ ▫ rozumienie.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Afektywne podejście do lojalności
Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach
SEGMENTACJA RYNKU.
ANALIZA SWOT S – strengths – mocne strony W – weaknesses – słabości
Miniprzedsiębiorstwo „BOYS-COMPANY”
Five O’clock Miniprzedsiębiorstwo działające na terenie III LO im. św. Jana Kantego w Poznaniu.
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
PREZENTACJA PRODUKTÓW ORAZ MOŻLIWOŚCI FIRMY JONEX
Złota 7 wytyczne obsługi
Firma działa w Zespole Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim.
Zapis prezentacji:

Opracował: Jan Załęcki – Wiceprezes Marketing Relacji Sp z o.o. na podstawie publikacji Philipa Kotlera oraz opracowania Mark Angelo Reyes, MARKMA Warszawa, 11 stycznia 2016 roku 1 Wartość Klienta, satysfakcja i lojalność, czyli drogowskazy do zysków

2 Klienci Klienci - Marketing jest sztuką przyciągnięcia i utrzymania dochodowych Klientów

3 Klienci Łączna korzyść Klienta – rzeczywiste korzyści uzyskiwane przez Klienta z produktu i / lub usługi

4 Klienci Całkowity koszt Klienta – elementy pieniężne, czasu, energii i kosztów zakupu produktu / usługi

. Klienci Postrzegana wartość - całkowita postrzegana wartość Klienta określana jest przez różnicę całkowitej korzyści dla Klienta i całkowitych kosztów Klienta Postrzeganie

.6 Klienci Więcej korzyści niż kosztów- nad całkowitymi kosztami przeważają korzyści Postrzeganie

.7 Klienci Postrzeganie Przewaga konkurencyjna - oferujesz lepsze produkty / usługi od konkurentów / alternatywnych produktów ?

.8 Klienci Postrzeganie Satysfakcja Klienta - korzystanie z precyzyjnych metodologii pomiaru i monitorowania poziomu satysfakcji Klienta

. Klienci Postrzeganie Lojalność Klienta - Zadowolenie Klienta prawie zawsze prowadzi do lojalności Klienta (lojalność jest zobowiązaniem do ponownego zakupu lub do rekomendowania preferowany produktu)

. Klienci Postrzeganie Zyski - Lojalność Klientów prowadzi do zysków firmy

. Klienci Postrzeganie Zyski Łączna korzyść Klienta Całkowity koszt Klienta Postrzegana wartość Więcej korzyści niż kosztów Przewaga konkurencyjna Satysfakcja Klienta Lojalność Klienta Całkowity koszt Klienta