Fundacja Pracownia Nauki i Przygody. O Fundacji Działamy od 17 stycznia 2012 r. Naszą inspiracją była wiara w edukacyjną i wychowawczą siłę natury i przygody.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROJEKT INTERDYSCYPLINARNY URZĘDU m.st. WARSZAWY WARSZAWA PRZYJAZNA SENIOROM Warszawa, kwiecień 2009 r.
Advertisements

Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Konferencja regionalna „Doradca metodyczny a jakość w edukacji”
Warszawa, stycznia 2012r. Trzy główne zasady efektywnego doskonalenia nauczycieli Jacek Strzemieczny Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Klub Przedsiębiorczego Nauczyciela. Cele Klubu : Podnoszenie jakości pracy nauczycieli Podstaw przedsiębiorczości Podnoszenie jakości pracy nauczycieli.
Ocena jakości pracy Doradcy zawodowego CEN w Białymstoku.
Szkoła nie musi być zamknięta. Realizacja polityki oświatowej w Opolu. Centrum Nauk Przyrodniczych przy PG nr 6, jako przykład zagospodarowania budynku.
Istnieje coś rzadszego od talentu - talent do tego, by dostrzec talent. … Elbert Hubbart.
Akademia Orange - łączy nas kultura program edukacyjny.
Katarzyna Ślaska Biblioteka Narodowa
1 Akademia Orange dla bibliotek. 2 Akademia Orange dla bibliotek wprowadzenie Na mocy porozumienia w sprawie utworzenia programu internetyzacji polskich.
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
Prawa człowieka – edukacja – działanie
„Możliwości i ograniczenia w edukacji dzieci niepełnosprawnych”
Mój program dla STO STRATEGICZNE KIERUNKI DZIAŁAŃ NA LATA dr Anna Okońska-Walkowicz Prezes SKT nr 64 STO Kandydat na Prezesa Zarządu Głównego.
Szkoła Przyjazna Uczniom z Dysleksją SPRAWOZDANIE
SPECJALNOŚĆ NAUCZYCIELSKA NA STUDIACH I i II STOPNIA FILOLOGIA POLSKA OFERTA.
„W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych”
Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach ul. M. Reja 67 B.
Biblioteka jako trzecie miejsce
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
NOWE KOMPETENCJE – NOWE ŻYCIE. PROGRAM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ OSÓB DŁUGOTRWALE POZOSTAJĄCYCH BEZ PRACY W GMINIE KLUCZBORK KLUB,,LUBIĘ BYĆ MAMĄ
Projekt edukacyjny Realizowany w Zespole Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie.
IV Suwalska Kampania Białej Wstążki 25 XI – 10 XII 2013r. Patronat Kampanii Prezydent Miasta Suwałk Starosta Suwalski Koordynacja Kampanii Komenda Miejska.
Wyzwalamy twórczość zamiast odtwórczości w SCE: otworzysz się na nowe doświadczenia w dziedzinie teatru, muzyki i sztuki spotkasz się
Program eCentra - propozycja Bartosz Mioduszewski.
Konferencja upowszechniająca dla kadry kierowniczej szkół System pracy z uczniami zdolnymi jako produkt finalny projektu DiAMEnT Upowszechnianie dobrych.
O programie Szkoła z klasą 2.0 Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą.
POZNAJEMY TRADYCJE ANDRZEJKOWE - DZIS BĘDZIEMY WRÓZYĆ SOBIE
Wolontariat 50+. Pomorskie razem w działaniu! Monika Popow Fundacja Inicjatyw Społecznych Się Zrobi!
Animacja społeczno – kulturowa jako specjalność kształcenia studentów Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego.
ERASMUS + krok do przodu w rozwoju SPORT W NOWYCH WIELOLETNICH RAMACH FINANSOWYCH Gdańsk, r. Arkadiusz Kamil Mierkowski.
ERASMUS+ unijny program w dziedzinie kształcenia, szkoleń, młodzieży i sportu
KOŁO NAUKOWE PEDAGOGIKI OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZEJ „RAZEM” ZAKŁAD PODSTAW WYCHOWANIA I OPIEKI.
To coś dla mnie! WOLONTARIAT przyłącz się!. CZYM JEST WOLONTARIAT? Wolontariat to:  świetna przygoda  nowe doświadczenia i znajomości  możliwość sprawdzenia.
Szkoła Promująca Zdrowie
Strategiczny plan rozwoju Przedszkola Miejskiego nr 4
 Zajęcia są prowadzone od powstania Naszej placówki. Jest to wspaniała propozycja dla dzieci, które jeszcze nie rozpoczęły swojej przygody z przedszkolem,
Aktywne szkoły na rzecz globalnej odpowiedzialności Polska Akcja Humanitarna.
Wychowanie ekologiczne
PORADNIA Oferta doradcy zawodowego Powiatowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Giżycku Marty Knaś.
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Stargardzie Szczecińskim r. Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Stargardzie Szczecińskim.
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
Wrocław Światową Stolicą Książki 2016 Projekt działań bibliotek szkolnych Wrocławia wspierający rozwój czytelnictwa wśród dzieci i młodzieży grudzień.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
K ONCEPCJA P RACY S ZKOŁY I P RZEDSZKOLA Dokąd zmierzamy?
Ewa Palamer-Kabacińska
„Pamiętajcie, że za absurdem kryje się sens i znaczenie. Miejcie świadomość, że liczy się każdy uczynek i każde słowo ma w sobie moc… Musicie budować.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie Projekt „Masz Okazję – Pomóż Sobie”
BARBARA OGRODOWSKA WICESTAROSTA NOWODWORSKI GDAŃSK, 6 CZERWCA 2016 r. POWIAT NOWODWORSKI.
Spotkanie z dyrektorami szkół i placówek oświatowych oraz przedstawicielami JST 1.Powitanie. 2.Wystąpienie Pani Aurelii Michałowskiej Mazowieckiego Kuratora.
Strategiczny plan rozwoju Przedszkola Miejskiego nr 4 im. Pluszowego Misia w Olsztynie.
 Erasmus+ to program Unii Europejskiej w dziedzinie kształcenia, szkoleń, młodzieży i sportu na lata  Jego całkowity budżet wynosi 14,7.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Dobre praktyki w realizacji projektów w ramach programu Erasmus +
Pedagogika, studia II stopnia
Przedszkola Miejskiego nr 4
Centra Inicjatyw Lokalnych w Poznaniu
KOMPETENCJE I PERSPEKTYWY ZAWODOWE
Jak organizować społeczne środowisko uczenia się dzieci w klasie I?
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE im. Jana Karskiego W WIŚNIOWEJ GÓRZE
POLSKIE BIBLIOTEKI DLA NAUCZYCIELI
Działania na rzecz innowacji
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
Prezentację opracowano na podstawie materiałów
Zapis prezentacji:

Fundacja Pracownia Nauki i Przygody

O Fundacji Działamy od 17 stycznia 2012 r. Naszą inspiracją była wiara w edukacyjną i wychowawczą siłę natury i przygody Jesteśmy częścią międzynarodowej sieci Outdoors as a Tool

Misja Celem działania Pracowni Nauki i Przygody jest promocja i rozwój pedagogiki przygody w Polsce. Ten nurt pedagogiczny, niezmiernie popularny na świecie, jest z powodzeniem wykorzystywany w edukacji formalnej, nieformalnej, w treningach, szkoleniach oraz po prostu do zabawy z dziećmi i dorosłymi.

Nasze projekty Warsztaty naukowe mające na celu wprowadzenie dzieci i dorosłych w świat nowoczesnej, atrakcyjnej nauki.

Nasze projekty Celem projektu jest upowszechnienie nowoczesnych metod pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi, wykorzystujących przygodę jako czynnik sprzyjający rozwojowi oraz edukacji człowieka.

Nasze projekty Edukacja Przygodą Projekt dotyczący wymiany myśli i doswiadczeń wokół zagadnienia outdoor i adventure education w Polsce Konferencje: Edukacja Przygodą 2011 Edukacja Przygodą Książki: Edukacja Przygodą. Outdoor i adventure education w Polsce. Teoria, przykłady, konteksty. Przygoda w edukacji I edukacja w przygodze. Outdoor I adventure education w Polsce.

Nasze projekty Cykliczne zajęcia, warsztaty i zabawy, tworzenie „czegoś z niczego”, pasjonujące turnieje przy użyciu prostych rzeczy tj. kreda, patyk, kamyki mają na celu pomóc dzieciom w nawiązywaniu prawdziwych relacji z rówieśnikami w ich najbliższym otoczeniu. Celem jest stworzenie płaszczyzny nauki poprzez doświadczenie dla dzieci w przestrzeni miejskiej.

Mobilny park linowy

Program wolontariacki W Fundacji właśnie kończy się pierwszy rok programu wolontariackiego. Siedmiu wolontariuszy aktywnie uczestniczyło w działaniach i projektach Fundacji.

Współpracują z nami Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki Instytut Globalnej Odpowiedzialności Fundacja Synapsis Szkoły Postawowe np. Eureka w Zalesiu Górnym, SP nr 63 Gimnazja i Licea Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Fundacja Nasza Ziemia MOS SOS w Warszawie

Dziękujemy