Prezentacja Firmy TRENING SYSTEM GRUPA SZKOLENIOWO DORADCZA Kraków Piotr Serwin
Trening System Rok założenia Firmy -1996, do 2000 roku – wdrażanie systemów ISO oraz szkolenia produktowe w branży motoryzacyjnej obecnie: - szkolenia - doradztwo personalne, - konsulting - nabory pracownicze, - budowanie systemów wynagrodzeń i ocen pracowniczych.
Szkolenia otwarte i zamknięte : handlowe, komunikacyjne treningi indywidualne szkolenia integracyjne zarządzanie: projektami personelem strategiczne stresem
Doradztwo personalne dobory kadr dokonuje weryfikacji kadr wprowadza systemy ocen pracowniczych dokonuje outsourcingu personelu buduje strategie personalne modyfikuje i wdraża systemy motywacyjne Trening System prowadzi również :
Konsulting menadżerski personalny finansowy Zajmujemy się również: budową strategii organizacji budową marki
Nasi Klienci: BEL Polska BERDA BHMD CEZAL Centrum Zaopatrzenia Medycznego EDPOL ETOLL EWA EXELLENT PROFILE EXTECH - Solo FER COLLECTION FUCHS OIL CORPORATION FUGAZI GRUP AUTO POLSKA GRUPA POLSKA STAL HATLAPA HAMMER-MED INTER GLOBAL INTERPRINT Polska JAPAN CARS KIM LEROY MERLIN MISPOL – Dystrybucja
Nasi Klienci : ORGANIKA PETRO - OIL POLI - ERG RATAJ II RAMSAT RBB STAL ROBERT BOSCH RODON SAGA – AUTO SCHAFFNER SEAT SOKOŁÓW SAGA - AUTO STALER Towarzystwo Gospodarcze STATOIL LUBRICANS STOLBUD TECCOM YAK YUMA Zakłady Chemiczne LUBOŃ Zakłady Przemysłu Cukierniczego WAWEL
Metodologia prowadzenia projektów Analiza kompetencji oczekiwanych na stanowisku pracy Opracowanie/modyfikacja programu szkoleniowego – nabór pracowniczy Działania szkoleniowe Ocena efektów szkolenia Raport do Zarządu Zakończenie pierwszej części projektu
Narzędzia audyt. szkolenia. treningi indywidualne. zadania po szkoleniowe. treningi indywidualne monitoring.
Monitoring Kryteria: wiedza. umiejętności. postawy i zachowania. Metody: pytania opisowe. zlecenie zadania i ocena wyników. obserwacja sposobu wykonania zadania. wywiady.
Założone obszary rozwojowe „Miękkie” aspekty zarządzania personelem. Metodologia i narzędzia zarządzania zespołami pracowniczymi. Ciągła ocena potencjału i kompetencji podległych zespołów pracowniczych. Budowanie systemów motywacyjnych. Osobista skuteczność menadżerów (orientacja na osiągnięcia, zarządzanie sobą w czasie, asertywność, odporność na stres). Metodologia zarządzania międzyfunkcyjnymi procesami i projektami biznesowymi. Powiązanie planów strategicznych firmy z zarządzaniem produkcją, marketingiem i finansami. Zasady funkcjonowania działalności operacyjnej.
Program działania Spotkanie z zarządem. Audyt. Opracowanie programu szkoleniowego. Szkolenie „Komunikacja w zespole”. Zadania. Ocena zadań przez trenera. Szkolenie „Organizacja czasu pracy, delegowanie uprawnień”. Zadania. Ocena zadań przez trenera. Przygotowanie indywidualnego toku szkoleniowego na podstawie oceny zachowań podczas szkolenia jak również realizacji zadań.
Podsumowanie Powyższe działania zapewniają: Skuteczną diagnozę potrzeb szkoleniowych. Opracowanie programów szkoleniowych szytych na miarę. Przeprowadzenie szkoleń Zadania indywidualne dla pracowników angażujące przełożonych w rozwój osobowy uczestnika programu. Ciągły monitoring procesu.
Dziękuję za uwagę Piotr Serwin