III Zespół Edukacyjno-Terapeutyczny „C” SOSW w Szczytnie Opracowały: Hanna Ojcewicz Alina Witkowska 1.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PRZEMOC I AGRESJA Jak zapobiegać?
Advertisements

SP 8SP 20SP 44 SP 50SP 67SP 74SP 78 SP 83SP 93SP 107 ZSzP 4 SOSzW 10 SP 98 SSzP Optimum III GRUPA ZSz 15 SP 12.
Dr Grażyna Poraj Instytut Psychologii Uniwersytet Łódzki
PROGRAM ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR
Cele spotkania: Uświadomienie rodzicom problemu jakim staje się nasilające się wśród dzieci i młodzieży zjawisko agresji. Zapoznanie rodziców z pojęciem.
Przy Szkole Podstawowej nr 6 w Łodzi od trzech lat działa oddział zerowy dla dzieci sześcioletnich. W obecnym roku szkolnym klasa 0 liczy 21 wychowanków.
im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
- Odmienne strony - Szkoły z Charakterem. Szkoła Jaka ta szkoła jest, wszyscy widzą… Już na pierwszy rzut oka! Dzieci takie uśmiechnięte, radosne, starsi.
OBCHODY DNIA PRAW CZŁOWIEKA
Broszura opisuje zjawisko przemocy i agresji oraz jego formy
Negatywne wpływy TV 1. Pokonuje bariery wiekowe Zniewala umysły. 3. Pobudza zachowania aspołeczne. 4. Popularyzuje negatywne wzorce. 5. Zaciera.
„ MÓJ WYBÓR – MOJE ŻYCIE ”
Konwencja Praw Dziecka
II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM.ZIEMI KOCIEWSKIEJ
Szkoła Podstawowa nr 139, im
Z ESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W Z GIERZU TO SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE.
Przyczyny agresji i przemocy wśród dzieci i młodzieży
KODEKS SZKOŁY BEZ PRZEMOCY
Rola biblioteki szkolnej w organizacji czasu wolnego uczniów jako formy przeciwdziałania zagrożeniom Łańcut,
Cele projektu Celem projektu jest zwalczanie rasizmu, ksenofobii i antysemityzmu poprzez upowszechnianie postawy fair play dla większego zrozumienia innych.
Program „Szkoła bez przemocy”
BUDOWANIE PRZYJAZNEJ ATMOSFERY W SZKOLE
Gwiazdka – zabłyśnij pomysłem (projekt animowanej kartki świątecznej)
Kreatywny uczeń XXI wieku
Koło wolontariatu działające przy Gimnazjum w Czarnym Borze Podziel się swoim talentem.
POZNAJEMY TRADYCJE ANDRZEJKOWE - DZIS BĘDZIEMY WRÓZYĆ SOBIE
Kodeks „SZKOŁY BEZ PRZEMOCY”. Sporządziła: Krystyna Wesołowska
5 października 2013 r. zorganizowaliśmy VIII edycję Rajdu pieszego z udziałem pracowników szkoły, uczniów i rodziców. Impreza organizowana cyklicznie w.
Zespół Szkół w Słupnie Szkołą Promującą Zdrowie
POMORSKIE CENTRUM PSYCHOEDUKACJI, DIAGNOZY I TERAPII W GDAŃSKU.
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Stowarzyszenie na rzecz dzieci i młodzieży „Józef” w Opolu ul
Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka ul. BernardaWały Mysłowice.
O czym musimy pamiętać ? Listopad 2014r.
Andrzejki 2014 w świetlicy szkolnej
PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA w PILE BIBLIOTEKA GŁÓWNA.
 Zajęcia są prowadzone od powstania Naszej placówki. Jest to wspaniała propozycja dla dzieci, które jeszcze nie rozpoczęły swojej przygody z przedszkolem,
Działalność Poradni Psychologiczno-pedagogicznej nr 1 w Gdańsku
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
W PRACY NAUCZYCIELA- WYCHOWAWCY KLASY
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
Zachowania trudne u osób z autyzmem i Zespołem Aspergera
Godność ucznia a postawa nauczyciela
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie Opracowały Hanna Ojcewicz i Alina Witkowska MAJ 2014.
II Autorzy i realizatorzy: Hanna Ojcewicz, Alina Witkowska.
III ZESPÓŁ EDUKACYJNO – TERAPEUTYCZNY „C” Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie Opracowały: Hanna Ojcewicz, Alina Witkowska.
III ZESPÓŁ EDUKACYJNO – TERAPEUTYCZNY „C” Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie Opracowały: Hanna Ojcewicz, Alina Witkowska Maj 2012.
W SIECI Warsztaty W SIECI zrealizowane w III Zespole Edukacyjno-Terapeutycznym „C” Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie.
W ankiecie dotyczącej realizacji Szkolnego Programu Wychowawczego wzięło udział 59 rodziców uczniów Punktu Przedszkolnego, Oddziału Przedszkolnego oraz.
J EDEN ŚWIAT WIELKANOCNE EKOJAJKO Zajęcia warsztatowe w III zespole edukacyjno--terapeutycznym „C” gimnazjum.
ANALIZA ORZECZEŃ POD KĄTEM PRZYDATNOŚCI DO SIO Opracowała Hanna Ojcewicz.
W dniu 25 listopada 2015 r. dzieci z oddziału przedszkolnego reprezentowały naszą szkołę w VII Turnieju pod hasłem „Bezpieczny przedszkolak”. Uczestnicy.
IV Autorzy i realizatorzy: Hanna Ojcewicz, Alina Witkowska.
Podsumowanie Ośmieszanie i inne formy przemocy w sieci potrafią być bardzo krzywdzące. Kiedy jesteś ofiarą przemocy, szukaj pomocy u rodziców, nauczyciela.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie Opracowały: Alina Witkowska, Hanna Ojcewicz GRUDZIEŃ 2012.
INTEGRACYJNE PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 4 W BARTOSZYCACH „Niepełnosprawni są wśród nas”
Dzień Kobiet w Świetlicy Szkolnej „Pszczółki” 8 Marca 2016r. Główne cele uroczystości: ● Kultywowanie i wzbogacanie dobrych tradycji związanych z Dniem.
Wykaz Krajowych i Narodowych Programów Profilaktyki – zawierających zadania resortu edukacji.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
DZIEŃ OTWARTY SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 30 w Dąbrowie Górniczej 19 maja 2016 r. „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat” Janusz Korczak.
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
Koncepcja pracy na lata Przedszkola Nr 124 im. Marii Konopnickiej.
Skuteczne grono pedagogiczne: kiedy mamy szanse wygrywać z przemocą? Tomasz Wojciechowski.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
Program profilaktyki Szkoły Podstawowej Nr 94 w Warszawie
Świetlica Szkoły Podstawowej nr 257 im prof
Edukacja dla dialogu międzykulturowego w województwie zachodniopomorskim mgr Agnieszka Żyszkiewicz Dyrektor OKU TWP.
Zapis prezentacji:

III Zespół Edukacyjno-Terapeutyczny „C” SOSW w Szczytnie Opracowały: Hanna Ojcewicz Alina Witkowska 1

Warsztaty dla rodziców 2

Cele: Zapoznanie rodziców z mechanizmami powstawania agresji i przemocy Uświadomienie różnic między złością, agresją a przemocą Zwrócenie uwagi na to, jak relacje wewnątrzrodzinne wpływają na tworzenie modelu zachowań agresywnych Propagowanie form oddziaływań pedagogicznych zapobiegających kształtowaniu się zachowań agresywnych 3

Galeria fotografii 4

5

6

7

Warsztaty dla uczniów i rodziców. 8

Cele: Kultywowanie tradycji i zwyczajów ludowych naszych przodków Integrowanie uczniów i ich rodziców Wspomaganie zdrowia po przez ruch i relaks psychiczny Stworzenie atmosfery wspólnej, kulturalnej i miłej zabawy Bogacenie wiedzy o elementy tradycji polskiej Uświadomienie dzieciom, że wróżba to zabawa 9

1. Sposoby na wspólne spędzanie czasu z dzieckiem. 10

Inspiracje: Źródło: Internet 11

Źródło: Internet. 12

Galeria fotografii: 13

14

15

16

17

2. Czary – mary … 18

Galeria fotografii: „O ANDRZEJKACH PRAWIE WSZYSTKO” – prezentacja multimedialna 19

20

21

22

23

24

25