SLAJD 1 WWW.SPECJAL.COM.PL. SLAJD 2 WWW.SPECJAL.COM.PL Dywersyfikacja szeroki zakres działania obejmujący branże: KOMPLEKSOWY PARTNER DLA TWOJEGO BIZNESU.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Advertisements

- na rynku od 1990 r. Kielce 2006.
Strategia rozwoju Spółki Jutrzenka SA w dobie globalizacji gospodarki
Wrzesień Kilka słów o nas Przedstawienie kadry GOBLL Aeroklub Polski – sytuacja i plany Wyniki finansowe 2009, 2010 GOBLL na tle naszej konkurencji.
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE.
7. Platformy informatyczne przyszłości (wizja SAP)
SYSTEM INFORMACJI MARKETINGOWEJ
Sosnowiec 17 października 2006 GRUPA KAP I TAŁOWA.
WSPARCIE INNOWACJI W SEKTORZE ROLNO – SPOŻYWCZYM NA PRZYKŁADZIE
KATEDRA EKONOMII Obszary badawcze Przykładowe tematy prac dyplomowych
Charakterystyka klastra
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Franchising TWÓJ sposób na sukces
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
Polish Open University
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji KOORDYNATOR: Maria Szwarc.
Sztandarowy przykład firmy rodzinnej
Listopad 2008 Co właściciel małej firmy wiedzieć powinien, a o co nie ma czasu zapytać. Nowoczesne oprogramowanie w Twojej firmie Mała firma, szerokie.
„Korzystaj z nowych możliwości” Grzegorz Kowalik, NAV.COM
BADANIE RYNKOWE I MARKETINGOWE
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Inwestycja w NetBrokers. Historia 18 stycznia 2000powołanie spółki marzec 2000 do grona udziałowców dołącza ComArch SA 1 czerwca 2000uruchomienie programu.
Inwestycje Kapitałowe – nowy fundusz na innowacyjny biznes Krzysztof Krzysztofiak Kraków, 6 kwiecień 2009 r.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
DYSTRYBUCJA TWARDOWSKI Lidzbark Wielki Łęck 81a
Comarch – producent i dostawca nowoczesnych systemów informatycznych
Analiza ekonomiczno – finansowa
Handel w polskiej polityce przemysłowej DR M A FALIŃSKI.
VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2015
SPÓŁEK DYSTRYBUCYJNYCH
III edycja Brains Attack
Od 20 lat wspieramy przedsiębiorczość Polaków i co dalej?
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Businessman InstituteWarszawa, styczeń Nasze cele Celem spółki jest zwiększenie możliwości rozwoju oraz generowanych zysków poprzez rozszerzenie.
Sylwia Badowska Sopot 23/03/2011 Klaster jako narzędzie rozwoju branży w regionie.
Problemy zrównoważonego rozwoju różnych formatów handlu w Polsce Autor: dr Urszula Kłosiewicz-Górecka, prof. IBRKK PRZEDSIĘBIORSTWA SEKTORA HANDLU I USŁUG.
Katedra Logistyki dr Cezary Gradowicz. Katedra Logistyki kierując się potrzebą uzupełnienia i poszerzenia wiedzy podstawowej oferowanej w ramach przedmiotów.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Znaczenie centrów handlowych dla rozwoju rynków lokalnych dr Jan Mikołajczyk Katedra Handlu i Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
KUJAWSKO-POMORSKI FUNDUSZ POŻYCZKOWY SP. Z O.O. TO INSTYTUCJA POWOŁANA PRZEZ SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Człowiek - najlepsza inwestycja Projekt "Rola bezpośrednich inwestycji zagranicznych w kształtowaniu aktualnego i przyszłego profilu gospodarczego województwa.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
Stan i perspektywy rozwoju handlu kosmetykami, produktami higienicznymi i chemią gospodarczą w Polsce i chemią gospodarczą w Polsce dr, prof. Urszula Kłosiewicz-Górecka.
Nr ewidencyjny: Opiekun: mgr Teresa Wójcicka VI Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego W Kielcach.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Wiarygodność rynkowa i sukces ekonomiczny – jak informatyka pomaga osiągnąć przewagę konkurencyjną Warszawa r.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Obligacje przychodowe a strategia. 2 teza bez zdefiniowanej strategii jednostka organizacyjna jest niewiarygodna.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
platforma b2b.net i jej wpływ na poprawę rentowności
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Efektywne planowanie i monitorowanie portfela inwestycji z Hadrone PPM
Wprowadzenie do dyskusji panelowej: Konkurencja i współpraca w łańcuchach dostaw żywności na rynku wewnętrznym UE i na rynkach krajów trzecich Forum.
Prezentacja biznesplanu
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
dr hab. Aleksandra Grzesiuk
MemoriesFactory Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi
Prezentacja biznesplanu
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
Prezentacja biznesplanu
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo
Zapis prezentacji:

SLAJD 1

SLAJD 2 Dywersyfikacja szeroki zakres działania obejmujący branże: KOMPLEKSOWY PARTNER DLA TWOJEGO BIZNESU

SLAJD 3 Stabilność 25 LAT DOŚWIADCZENIA TRAFNE DECYZJE BIZNESOWE WYSOKI KAPITAŁ ZAKŁADOWY I AKCYJNY SPÓŁEK SPECJAŁ zł NASZ SKLEP zł WYPRACOWANY ZYSK W CAŁOŚCI PRZEKAZYWANY NA INWESTYCJE RENTOWNOŚĆ

SLAJD 4 WARTOŚĆ KAPITAŁU ZAKŁADOWEGO make video

SLAJD % POLSKA FIRMA

SLAJD 6

SLAJD 7 Konsekwencja działania oraz systematyczne inwestycje

SLAJD 8 Konsekwencja działania BRANŻA MEDYCZNA OCHRONA SPECJAŁ BRANŻA OCHRONIARSKA oraz systematyczne inwestycje BRANŻA FINANSOWA 1999 HURT I DETAL MEDYCZNY CEZAL RZESZÓW 2004 HURT I DETAL MEDYCZNY CEZAL ŚLĄSKI PPU ARMA KROSNO OCHRONA MAGNUM RZESZÓW SPECJAŁ FINANSE 2014

SLAJD 9 Zasoby ludzkie NAJWAŻNIEJSZĄ WARTOŚCIĄ W FIRMIE SĄ JEJ PRACOWNICY ZATRUDNIAMY PONAD 4000 OSÓB JESTEŚMY ZPCHR (niższe koszty) STABILNA, DOŚWIADCZONA ZAŁOGA

SLAJD 10 Dzięki nim jesteśmy na drodze dynamicznego wzrostu

SLAJD 11 Sprzedaż GK Specjał

SLAJD 12 Plan sklepów franczyzowych na koniec 2017 r w twardej franczyzie

SLAJD 13 Wysokie pozycje w rankingach polskich i międzynarodowych

SLAJD 14 Modernizacja i usieciowienie małych sklepów Nieuniknionym i nieodwracalnym trendem w handlu drobno powierzchniowym jest jego modernizacja i usieciowienie Liczba sklepów w kanale tradycyjnym [`000] 6,5% 14,5% -10,03% -12,7% CAGR `12 -`18 Systematycznie maleje ilość sklepów niezrzeszonych Sklepy zrzeszone w sieciach zajmują coraz większą część rynku Źródło: Roland Berger -4,6%-2,8% CAGR `07 -`12

SLAJD 15 Formaty sklepów w sieci Nasz Sklep i LD Holding w liczbach TOP express

SLAJD 16 Pracownicy w sieci NS i LD Holding 48 koordynatorów + 8 kierowników regionalnych 28 koordynatorów + 9 kierowników regionalnych

SLAJD 17 Wsparcie w zakresie marketingu Wizualizacja zewnętrzna i wewnętrzna Planogramy Uniwersytet Przedsiębiorczości

SLAJD 18 Programy lojalnościowe Atrakcyjna pozycja w ofercie dla konsumentów Punkty przyznawane są za zakupy i zamieniane na atrakcyjne nagrody Klienci zbierają punkty za zakupy na kwotę minimum 20 zł Wyróżnienie dla lojalnych klientów Uzbierane punkty wymieniane są na nagrody rzeczowe

SLAJD SKLEPÓW posiada twardą deklarację uczestnictwa w pakiecie startowym z produktami producentów Akcję kierujemy do 4820 SKLEPÓW

SLAJD 20 Tworzymy dla naszych Franczyzobiorców i ich pracowników system szkoleń, warsztatów i nowoczesnych narzędzi edukacyjno-informacyjnych by zapewnić: Dostęp do wiedzy i doświadczeń ekspertów rynku FMCG Budowanie przewagi konkurencyjnej na polskim rynku FMCG Generowanie godziwych zysków

SLAJD 21

SLAJD 22 Partner dostarczający asortyment zaspokajający potrzeby sklepu Asortyment regionalny Asortyment ogólnopolski

SLAJD 23 Strategia rozwoju GK Specjał Jak chcemy osiągnąć zamierzone cele? Rozwój organiczny oraz przejęcia Synergia NASZ SKLEP i LD HOLDING Przejęcia sieci detalicznych oraz franczyzowych Inwestycje w twardą franczyzę

SLAJD 24

SLAJD 25 SPECJAŁ: nabiał, alkohole, artykuły spożywcze trwałe DELKO: chemia, kosmetyki, chemia gospodarcza, artykuły higieniczne, drobne AGD PT DYSTRYBUCJA: wyroby tytoniowe, alkohole, parafarmaceutyki, produkty impulsowe, produkty i usługi elektroniczne m.in.: karty, startery, prepaid, billpayment itp. Zawiązanie wspólnej spółki ROZSZERZENIE PROJEKTU O NOWYCH WSPÓLNIKÓW: Ogólnopolski dystrybutor mięsa, wędlin, owoców, warzyw, nonfood, pieczywo, prasa, mrożonki, inne

SLAJD 26 przychody całkowite (PLN): (FRANCZYZA) = kapitał zakładowy (PLN): ilość przedstawicieli handlowych: 361 ilość oddziałów:38 powierzchnia magazynów (m 2 ): flota samochodów dostawczych:768 POTENCJA Ł:

SLAJD 27 DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ