SLAJD 1
SLAJD 2 Dywersyfikacja szeroki zakres działania obejmujący branże: KOMPLEKSOWY PARTNER DLA TWOJEGO BIZNESU
SLAJD 3 Stabilność 25 LAT DOŚWIADCZENIA TRAFNE DECYZJE BIZNESOWE WYSOKI KAPITAŁ ZAKŁADOWY I AKCYJNY SPÓŁEK SPECJAŁ zł NASZ SKLEP zł WYPRACOWANY ZYSK W CAŁOŚCI PRZEKAZYWANY NA INWESTYCJE RENTOWNOŚĆ
SLAJD 4 WARTOŚĆ KAPITAŁU ZAKŁADOWEGO make video
SLAJD % POLSKA FIRMA
SLAJD 6
SLAJD 7 Konsekwencja działania oraz systematyczne inwestycje
SLAJD 8 Konsekwencja działania BRANŻA MEDYCZNA OCHRONA SPECJAŁ BRANŻA OCHRONIARSKA oraz systematyczne inwestycje BRANŻA FINANSOWA 1999 HURT I DETAL MEDYCZNY CEZAL RZESZÓW 2004 HURT I DETAL MEDYCZNY CEZAL ŚLĄSKI PPU ARMA KROSNO OCHRONA MAGNUM RZESZÓW SPECJAŁ FINANSE 2014
SLAJD 9 Zasoby ludzkie NAJWAŻNIEJSZĄ WARTOŚCIĄ W FIRMIE SĄ JEJ PRACOWNICY ZATRUDNIAMY PONAD 4000 OSÓB JESTEŚMY ZPCHR (niższe koszty) STABILNA, DOŚWIADCZONA ZAŁOGA
SLAJD 10 Dzięki nim jesteśmy na drodze dynamicznego wzrostu
SLAJD 11 Sprzedaż GK Specjał
SLAJD 12 Plan sklepów franczyzowych na koniec 2017 r w twardej franczyzie
SLAJD 13 Wysokie pozycje w rankingach polskich i międzynarodowych
SLAJD 14 Modernizacja i usieciowienie małych sklepów Nieuniknionym i nieodwracalnym trendem w handlu drobno powierzchniowym jest jego modernizacja i usieciowienie Liczba sklepów w kanale tradycyjnym [`000] 6,5% 14,5% -10,03% -12,7% CAGR `12 -`18 Systematycznie maleje ilość sklepów niezrzeszonych Sklepy zrzeszone w sieciach zajmują coraz większą część rynku Źródło: Roland Berger -4,6%-2,8% CAGR `07 -`12
SLAJD 15 Formaty sklepów w sieci Nasz Sklep i LD Holding w liczbach TOP express
SLAJD 16 Pracownicy w sieci NS i LD Holding 48 koordynatorów + 8 kierowników regionalnych 28 koordynatorów + 9 kierowników regionalnych
SLAJD 17 Wsparcie w zakresie marketingu Wizualizacja zewnętrzna i wewnętrzna Planogramy Uniwersytet Przedsiębiorczości
SLAJD 18 Programy lojalnościowe Atrakcyjna pozycja w ofercie dla konsumentów Punkty przyznawane są za zakupy i zamieniane na atrakcyjne nagrody Klienci zbierają punkty za zakupy na kwotę minimum 20 zł Wyróżnienie dla lojalnych klientów Uzbierane punkty wymieniane są na nagrody rzeczowe
SLAJD SKLEPÓW posiada twardą deklarację uczestnictwa w pakiecie startowym z produktami producentów Akcję kierujemy do 4820 SKLEPÓW
SLAJD 20 Tworzymy dla naszych Franczyzobiorców i ich pracowników system szkoleń, warsztatów i nowoczesnych narzędzi edukacyjno-informacyjnych by zapewnić: Dostęp do wiedzy i doświadczeń ekspertów rynku FMCG Budowanie przewagi konkurencyjnej na polskim rynku FMCG Generowanie godziwych zysków
SLAJD 21
SLAJD 22 Partner dostarczający asortyment zaspokajający potrzeby sklepu Asortyment regionalny Asortyment ogólnopolski
SLAJD 23 Strategia rozwoju GK Specjał Jak chcemy osiągnąć zamierzone cele? Rozwój organiczny oraz przejęcia Synergia NASZ SKLEP i LD HOLDING Przejęcia sieci detalicznych oraz franczyzowych Inwestycje w twardą franczyzę
SLAJD 24
SLAJD 25 SPECJAŁ: nabiał, alkohole, artykuły spożywcze trwałe DELKO: chemia, kosmetyki, chemia gospodarcza, artykuły higieniczne, drobne AGD PT DYSTRYBUCJA: wyroby tytoniowe, alkohole, parafarmaceutyki, produkty impulsowe, produkty i usługi elektroniczne m.in.: karty, startery, prepaid, billpayment itp. Zawiązanie wspólnej spółki ROZSZERZENIE PROJEKTU O NOWYCH WSPÓLNIKÓW: Ogólnopolski dystrybutor mięsa, wędlin, owoców, warzyw, nonfood, pieczywo, prasa, mrożonki, inne
SLAJD 26 przychody całkowite (PLN): (FRANCZYZA) = kapitał zakładowy (PLN): ilość przedstawicieli handlowych: 361 ilość oddziałów:38 powierzchnia magazynów (m 2 ): flota samochodów dostawczych:768 POTENCJA Ł:
SLAJD 27 DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ