„ZA CO KOCHAM MOJEGO MISIA”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
III Warsztaty Przedszkolaków
Advertisements

Adam Miratyński Towaroznawsto 1021b.
MÓJ MAŁY ŚWIAT aUTOR AUTOR: EWA BOROWSKA SOKÓŁKA, 20 LIPIEC 2010 R.
KOMPUTER NARZĘDZIE, KTÓRE MNIE KSZTAŁCI I ROZWIJA.
Co ma zrobić Misiek mały by go plecki nie bolały?
Konrad Rzucidło - uczeń kl. IV e w Szkole Podstawowej nr 2 W Lublinie
Witam Państwa!.
Proszę Państwa oto.
JESIENNE RYMOWANKI Autorzy – uczniowie klasy IIa
25 listopada ŚWIATOWY DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA
Międzynarodowe Święto Bibliotek.
SPRAWOZDANIE PRZEDSZKOLAK PEŁEN ZDROWIA ZIMA 2012/2013.
Scenariusz zajęć prowadzonych wg Metody Dobrego Startu
Czego nie lubi książka? Dbajmy o nie… Tak szybko je niszczymy…
Gotowe na wszystko…….
Miejskie Przedszkole nr 90 im. Wróbelka Elemelka w Katowicach
„Ortograffiti w mojej szkole”
Odporność wzmacniamy bo o zdrowe żywienie i higienę dbamy.
ODPORNOŚĆ WZMACNIAMY BO O ZDROWE ŻYWIENIE I HIGIENĘ DBAMY
ŚWIATOWY DZIEŃ ŻYCZLIWOŚCI I POZDROWIEŃ
ŚWIATOWY DZIEŃ ZWIERZĄT Dzień ten obchodzony jest 4 października
Omówienie znaków drogi ewakuacji
BAW SIĘ I UCZ! ŚWIETLICA SZKOLNA PRZYJAZNA UCZNIOWI PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W POŁAŃCU ŚWIETLICA.
Światowy Dzień Pluszowego Misia Światowy Dzień Pluszowego Misia
BAW SIĘ I UCZ! ŚWIETLICA SZKOLNA PRZYJAZNA UCZNIOWI
BEZPIECZNE FERIE ZIMOWE
BAJKA O ZDROWIU MISIA CHYSIA
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROGRAMU „AKADEMIA ZDROWEGO PRZEDSZKOLAKA” OPRACOWAŁY: DANUTA SZMANDRA, ANNA BEDNAREK „ODPORNOŚĆ WZMACNIAMY BO O ZDROWIE I HIGIENĘ.
PRZYJACIEL LASU.
Projekt: bezpieczna szkoła-demokratyczny kraj
Światowy Dzień Pluszowego Misia Wykonali Członkowie Koła Przyjaciół Książki.
Posłuchajcie melodii. Czy rozpoznajecie tę piosenkę.
DZIEŃ DZIEWCZYNEK W ŚWIETLICY SZKOLNEJ „PSZCZÓŁKI” 6 MARCA 2015 r. „KOLEŻANKA SKAKANKA” Pod takim hasłem odbyła się uroczystość z okazji Dnia Kobiet Cele:
WIZYTA PRZEDSZKOLAKÓW W Ś WIETLICY SZKOLNEJ „pszczó Ł ki” PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W PO Ł A Ń CU 19 MARCA 2015r NASZE ŚWIETLICOWE „PSZCZÓŁKI”
ŚWIETLICA SZKOLNA „PSZCZÓŁKI” PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W POŁAŃCU „KOTKI” Z WIZYTĄ W ŚWIETLICY SZKOLNEJ „PSZCZÓŁKI”
Konkurs e-Portfolio dla szkół specjalnych Marcin Józef Klasa III A Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Leśnicy.
ŚWIATOWY DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA PRZYPADA na 25 LISTOPADA.
Czy to jutro, czy to dziś, wszystkim jest potrzebny miś!
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
POLSKA ZŁOTA JESIEŃ ZADANIE X
ŚWIETLICA SZKOLNA „PSZCZÓŁKI” PRZY PSP W POŁAŃCU ROK SZKOLNY 2015/2016.
Czy to jutro, czy to dziś-
ANDRZEJKI W ŚWIETLICY Tradycją naszej świetlicy są wróżby andrzejkowe, które w tym roku szkolnym zorganizowaliśmy 30 listopada Główne cele uroczystości:
MIKO Ł AJKI W Ś WIETLICY Tradycją naszej świetlicy jest spotkanie z Mikołajem, który w tym roku odwiedził nas przed świętami. Dzieci wcześniej przygotowały.
MATEMATYCZNO – PRZYRODNICZE PASOWANIE NA ŚWIETLICZAKA W związku z tym, że w tym roku szkolnym jednym z kierunków polityki oświatowej jest edukacja matematyczna.
Ś wiatowy Dzie ń Drzewa 10 października obchodziliśmy Światowy Dzień Drzewa z tej okazji wesoło się bawiliśmy i zdobywaliśmy nową wiedzę nt. drzew. Uświadomiliśmy.
Adam Mickiewicz Prezentację wykonali uczniowie klasy trzeciej.
Dzień Kobiet w Świetlicy Szkolnej „Pszczółki” 8 Marca 2016r. Główne cele uroczystości: ● Kultywowanie i wzbogacanie dobrych tradycji związanych z Dniem.
Historia pluszowego misia
ŚWIATOWY DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA
Pewnego słonecznego dnia wracając ze szkoły Piotruś, bo tak miał na imię bohater tego opowiadania, zobaczył w zaroślach małego kotka. Piotruś pomyślał,
Z tą osobą chcielibyśmy porozmawiać…. Wójt Gminy Lubień – Kazimierz Szczepaniec zdj. Z prywatnego archiwum wójta.
MALUSZKI W MIESIĄCU WRZESIEŃ
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
Rok w Przedszkolu Borzęcin Duży 2016/2017.
ODŻYWIAJ SIĘ ZDROWO- ŻYJ KOMFORTOWO
Współpraca z Dziennym Domem Pomocy „Caritas” „Młodzi duchem, młodzi wiekiem, każdy ważnym jest człowiekiem”. Przedszkole Miejskie nr 10 „Kolorowy Świat”
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
25 listopada - Światowy Dzień Pluszowego Misia
W ramach powyŻszego tematu PODJĘLIŚMY SZEREG DZIAŁAŃ:
SZKOŁA PODSTAWOWA – 37 uczniów GIMNAZJUM – 28 uczniów
Jesień z Kubusiem Puchatkiem - czyli jak literatura dla dzieci inspiruje nas do działań twórczych jesień 2016.
MARIA KONOPNICKA – AUTORKA UTWORÓW DLA DZIECI
WRZESIEŃ W ŚWIETLICY SZKOLNEJ
L I S T O P A D ŚWIETLICA Szkoły Podstawowej Nr 1 w Słupnie
MÓJ NAJLEPSZY PRZYJACIEL
DZIEŃ DZIECKA W ŚWIETLICY SZKOLNEJ „PSZCZÓŁKI”
Sześciolatek w przyjaznej szkole
DZIEŃ MISIA W GRUPIE 0E.
PREZENTACJA MULTIMEDIALNA
Zapis prezentacji:

„ZA CO KOCHAM MOJEGO MISIA” POD TAKIM HASŁEM WYCHOWANKOWIE ŚWIETLICY SZKOLNEJ „PSZCZÓŁKI” PO RAZ KOLEJNY OBCHODZILI ŚWIATOWY DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA GŁÓWNE CELE ZAJĘĆ: Zapoznanie z historią Światowego Dnia Misia Rozwijanie zainteresowania literaturą dziecięcą Kształtowanie konieczności szanowania zabawek i książek Wdrażanie do kilkuzdaniowych wypowiedzi na podany temat

„ZA CO KOCHAM MOJEGO MISIA” Z WCZEŚNIEJ PRZYGOTOWANEJ GAZETKI, DZIECI DOWIEDZIAŁY SIĘ DLACZEGO I OD KIEDY OBCHODZONY JEST DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA

„ZA CO KOCHAM MOJEGO MISIA” CHĘTNE DZIECI OPOWIADAŁY O SWOICH MISIACH I ZA CO JE KOCHAJĄ

„ZA CO KOCHAM MOJEGO MISIA” „JADĄ, JADĄ MISIE…” DZIECI PIOSENKĘ ŚPIEWAŁY I ĆWICZENIA WYKONYWAŁY: MISIE WESOŁO PODSKAKUJĄ MISIE WSPINAJĄ SIĘ NA DRZEWO PO MIÓD MISIE WYBIERAJĄ MIÓD Z DZBANKA MISIE OPĘDZAJĄ SIĘ OD ROJU PSZCZÓŁ MISIE GŁASZCZĄ SIĘ PO BRZUSZKU NAJEDZONE MISIE ODPOCZYWAJĄ

„ZA CO KOCHAM MOJEGO MISIA” PO KRÓTKIEJ ZABAWIE DZIECI WYPOWIADAŁY SIĘ O ZNANYCH IM BAJKACH I KSIĄŻKACH, KTÓRYCH BOHATERAMI SĄ MISIE. BYŁY TO: - „COLARGOL”, MÓJ BRAT NIEDŹWIEDŹ”, „TROSKLIWE MISIE”, MIŚ USZATEK”, „MIŚ YOGI”, „GUMISIE”, NO I OCZYWIŚCIE „KUBUŚ PUCHATEK”. JEDNOCZEŚNIE ZWRÓCILIŚMY UWAGĘ, ŻE NALEŻY SZANOWAĆ ZABAWKI I KSIĄŻKI. DUŻĄ POMOCĄ BYŁA GAZETKA TEMATYCZNA.

„ZA CO KOCHAM MOJEGO MISIA” PO DUŻEJ DAWCE WIADOMOŚCI PRZYSZŁA KOLEJ NA „JESIENNY MASAŻ”: Przyszła jesień z deszczowymi chmurami, a po parku chodzą dzieci parami („maszerowanie” palcami po plecach kolegi/koleżanki) Na alejkach ścielą się z liści dywany (głaskanie całą ręką) i brązowe spadają kasztany (delikatne „ukłucia” palcami) My zbieramy te dary jesieni (chwyt pięcioma palcami) Układamy je w rządkach na ziemi (rysowanie na plecach linii grzbietem dłoni) W domu tato wywierci w nich dziurki (wiercenie opuszkiem palców)] Nawleczemy je wtedy na sznurki (dwie faliste linie rękoma po plecach)

„ZA CO KOCHAM MOJEGO MISIA” DZIECIOM BARDZO PODOBAŁ SIĘ WIERSZ – ZAGADKA HELENY BECHLEROWEJ -”LEKARSTWO MISIA”. W TRAKCIE CZYTANIA NAUCZYŁY SIĘ GESTÓW I OCZYWIŚCIE ODGADŁY NAZWĘ LEKARSTWA, KTORE LUBI MISIU Koło pieca siedzi miś. Taki chory jestem dziś! -Co cię boli? Bok i brzuszek, Tu się ciągle trzymać muszę, Katar już od piątku trwa I tu ból mam, a tu dwa Grypa, misiu. Dam ci proszki nie pomogą, takie gorzkie! Aspirynę, misiu, zażyj! Może ziółka ci zaparzyć? Aspiryna nie pomoże, A po ziółkach będzie gorzej. Przyznam ci się Zosiu sam, Że lekarstwo lepsze znam. Łyżka, dwie wystarcza chyba. Będę po nim zdrów jak ryba, Będę mruczeć mógł jak z nut. Cóż to za lekarstwo? Wszystkie dzieci odpowiedziały, że tym lekarstwem jest - MIÓD!!

„ZA CO KOCHAM MOJEGO MISIA” DUŻO ŚMIECHU BYŁO PRZY ZABAWIE RUCHOWO – NAŚLADOWCZEJ PT. „NIEDŹWIADEK” ŚPIEWANEJ NA MELODIĘ PIOSENKI „MAM CHUSTECZKĘ…” Jedna łapka, druga łapka (podnoszą prawą, potem lewą rękę) ja jestem niedźwiadek (pokazują na siebie) Trzecia łapka czwarta łapka (pokazują prawa, lewą nogę) a to jest mój zadek. (klepią się po pupie) Lubię miodek, kocham miodek (masują brzuszek prawą, lewą ręką) Wybieram go pszczółkom (pokazują wybieranie miodu) Jedną łapką, drugą łapką( podnoszą prawą, lewą rękę) Albo piję rurką.(naśladują picie rurką).

ZABAWA RUCHOWO – NAŚLADOWCZA „NIEDŹWIADEK”

„ZA CO KOCHAM MOJEGO MISIA” CHĘTNE DZIECI NARYSOWAŁY PORTRET SWOJEGO MISIA. NA ZAKOŃCZENIE ZAJĘĆ ZROBILIŚMY ZDJĘCIE DZIECI Z MISIAMI

„ZA CO KOCHAM MOJEGO MISIA” NASZA UROCZYSTOŚĆ SZYBKO DOBIEGŁA KOŃCA, A DZIECI OBIECAŁY, ŻE BĘDĄ O SWOJE MISIE DBAŁY Osoba odpowiedzialna: Maria Myślak Opracowanie: Ilustracje, teksty piosenek, wierszy: Źródło: INTERNET