RAPORT PRASOWY lipiec 2010 Opracowanie: Aleksandra Kujawska ARCHAMEDIA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz - BADAJ SWOJE DZIECKO
Advertisements

NA PODSTAWIE DANYCH FIRMY LOKALNE BADANIA SPOŁECZNE
System informacyjny dla organizacji pozarządowych
Oferta dzienników regionalnych
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Łódź, 18 marca 2011 r. Konferencja podsumowująca realizację projektu Kompleksowy program podnoszenia kwalifikacji zawodowych uczniów Technikum Urządzeń
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Departament Wdrażania Programów Rozwoju Regionalnego Ministerstwo Gospodarki i Pracy Komitet Monitorujący ZPORR 5. posiedzenie POMOC TECHNICZNA Warszawa,
Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce
AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI A Ty czyje?.
1 Zasada równości szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy Mikołajki, lutego 2010 r. Bartosz Szurmiński – Kierownik Zespołu ds. Informacji i Promocji.
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Rynek ubezpieczeń w Polsce I kwartał 2008
Wyszukiwanie informacji
AUTORSKI PROJEKT Redakcji TTG Poland WIRTUALNE BIURO PRASOWE Poli sh Press Center.
MIĘDZYNARODOWY ROK SPÓLDZIELCZOŚCI W MAŁOPOLSCE - PROPOZYCJE Kraków
Tytuł Projektu: Do pracy – marsz!. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie: 1.3 w ramach Ogólnopolskiego Programu Integracji i Aktywizacji Zawodowej.
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
Monitoring Online Mediów Internetowych
Matematyka Federacji Początki Federacji Federacja na rzecz Kobiet i Planowania Rodziny powstała jesienią 1991 roku jako porozumienie 5 organizacji. Została.
Podsumowanie wyników badań
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
MAGAZYN FAMILIA PROPOZYCJA NA MEDIA PLAN O MAGAZYNIE… Katolicki miesięcznik o profilu społeczno-kulturalnym skierowany do kobiet i ich rodzin, Główne.
Internet dla zagrożonych wykluczeniem cyfrowym
15 kwietnia 2011 r. Alicja Kuźniar, Biuro Projektów Transferu Wiedzy
Departament Planowania Strategicznego i Gospodarczego Wydział Rozwoju Przedsiębiorczości Biuro Produktu Markowego Zakończenie oceny projektów w ramach.
CZASOPISMA.
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm.
Koncern Bauera.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Z nami dotrzesz do milionów 1 Wspólna akcja edukacyjno-promocyjna prowadzona przez: Śląskie Centrum Chorób Serca Wojewódzkiego Konsultanta w dziedzinie.
Profil pisma Gwiazdy to:
EDI NET - badania.
Metodologia badań wydatków reklamowych
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Beata Kozielska-Oleś SP 21 w Rybniku
UTWORZENIE SPÓJNEJ ANTYTERRORYSTYCZNEJ STRATEGII INFORMACYJNEJ
5 lat Obserwatorium Obserwatorium realizuje badania cykliczne oraz badania jednorazowe, odpowiadające na bieżące potrzeby informacyjne. Przygotowuje również
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r.; podstawa procentowania - populacja Polski w wieku lat. 19% Polaków nie.
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
OBRONY WOLNOŚCI SŁOWA Wydatki KPRM i ministerstw
Polski konsument a nowości
Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego Proces cyfryzacji czasopism naukowych Uniwersytetu Łódzkiego Aleksandra Brzozowska, Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego.
IPISIW Internetowa Platforma Informacyjna Sieci Instytutów Wschodnich.
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
WARSZAWA LIPIEC 2015 Mazowiecki Ośrodek Badań Regionalnych URZĄD STATYSTYCZNY W WARSZAWIE DZIEŃ Z ŻYCIA MIESZKAŃCA MAZOWSZA.
Monitoring Wydatków Reklamowych Kantar Media
Źródło: SMG/KRC Poland-Media, TGI, woj.. Pomorskie, fala I – VI’2002 Czytelnictwo Dziennika Bałtyckiego poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobota.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Zmiany w Planie Komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko - Mazurskiego.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca Regionalny Program Operacyjny.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Oznaczanie i promocja projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata Regionalny Program.
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
Wytyczne przygotowanie prezentacji
Strategia Promocyjna sieci ELEKTRO-RTV-AGD analiza gazetek promocyjnych q1-q vs q1-q Warszawa, lipiec 2016.
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Informacje reklamowe i partnerskie
Kosztorysy Inwestorskie
Ewaluacja jakości działalności naukowej
Zapis prezentacji:

RAPORT PRASOWY lipiec 2010 Opracowanie: Aleksandra Kujawska ARCHAMEDIA

ŁĄCZNA LICZBA ARTYKUŁÓW / PRODUKTÓW EVELINE COSMETICS ZAPREZENTOWANA W MEDIACH W LIPCU 2010 R. 51 Zestawienie uwzględnia magazyny, które ukazały się w lipcu 2010. Zestawienie uwzględnia publikacje internetowe.

PRARASA DRUKOWANA: ŁĄCZNA LICZBA PRODUKTÓW EVELINE COSMETICS ZAPREZENTOWNA W LIPCU 2010 R. 30 Zestawienie uwzględnia magazyny, które ukazały się w lipcu 2010. Zestawienie nie uwzględnia publikacji internetowych.

18 ŁĄCZNA LICZBA PRODUKTÓW EVELINE COSMETICS [KONKRETNYCH MAREK / LINII ITP.] WYMIENIONA W ARTYKUŁACH W LIPCU 2010 R. 18 Anti-Age Lipstick ● Art. Scenic ● Cienie 3 D Effect ● Colour Instant ● Colour Lip Vitality ● Colour Show ● Fruit Garden ● Gigantic Volume ● Holografic Brillant ● Lakier Vitaminowy ● mascara 3 D Glamm ● mascara Volume Celebrity ● Odżywka 3 w 1 ● Odżywka maksymalny wzrost ● Odżywka Paznokcie twarde i lśniące ● Odżywka SOS ● Puder Jedwabny Shimmer ● Volumix Fiberlast ● wizaż lato 2010 ● zestaw kosmetyków

51 30 PORÓWNANIE LICZEBNE LIPIEC 2009 VS. LIPIEC 2010 LIPIEC 2010

PODZIAŁ WG KATEGORII LICZBA WZMIANEK

PODZIAŁ WG KATEGORII PODZIAŁ PROCENTOWY WZMIANEK

ZAPREZENTOWANE PRODUKTY + liczba wzmianek

ZAPREZENTOWANE PRODUKTY / LINIE LICZBA WZMIANEK 3D Glam 1 Colour Lip Vitality Gigantic Volume Holografic Brillant Lakier Vitaminowy mascara 3 D Glamm Odżywka 3 w 1 Odżywka maksymalny wzrost Odżywka Paznokcie twarde i lśniące Odżywka SOS porady Puder Jedwabny Shimmer spotkanie wizażystki z czytelnikami Volumix Fiberlast Art. Scenic 2 Cienie 3 D Effect 3 Colour Instant puder jedwabny wizaż lato 2010 Colour Show 4 zestaw kosmetyków Anti-Age Lipstick 5 Fruit Garden mascara Volume Celebrity

LISTA TYUŁÓW ZAWIERAJĄCYCH PUBLIAKCJĘ NT. EVELINE COSMETICS 13 tka Magazyn Szczęśliwej Trzynastolatki Avanti Bella Relaks Dziewczyna JOY Kobietą być.pl Kosmetyki Olivia Party Polska Gazeta Krakowska Samo Zdrowie Shape Studentka.pl Twoje Imperium Uroda i zdrowie.pl Wysokie Obcasy, Gazeta Wyborcza Żyjmy Dłużej

WG CZĘSTOTLIWOŚCI UKAZYWANIA PODZIAŁ TYTUŁÓW WG CZĘSTOTLIWOŚCI UKAZYWANIA Nie dotyczy publikacji internetowych

PODZIAŁ TYTUŁÓW WG PROFILU Nie dotyczy publikacji internetowych

TYTUŁY O CHARAKTERZE OGÓLNOPOLSKIM JEDEN TYTUŁ REGIONALNY (MAŁOPOLSKA) PODZIAŁ TYTUŁÓW WG ZASIĘGU TYTUŁY O CHARAKTERZE OGÓLNOPOLSKIM + JEDEN TYTUŁ REGIONALNY (MAŁOPOLSKA)

5 707 000* ŁĄCZNY, LIPCOWY NAKŁAD PISM ZAWIERAJĄCYCH PREZENTACJĘ KOSMETYKÓW EVELINE COSMETICS 5 707 000* egzemplarzy * Dane: Instytut Monitorowania Mediów

5 921 465* ŁĄCZNE CZYTELNICTWO PISM ZAWIERAJĄCYCH PREZENTACJĘ KOSMETYKÓW EVELINE COSMETICS 5 921 465* Prawie 6 miliona konsumentów łącznie miało szansę dotrzeć do publikacji nt. Eveline Cosmetics w lipcu 2010 r. * Dane: Instytut Monitorowania Mediów Nie dotyczy publikacji internetowych

TYTUŁY O NAJWIĘKSZYM CZYTELNICTWIE ZAWIERAJĄCE PUBLIKACJE NT KOSMETYKÓW EVELINE COSMETICS Gazeta Wyborcza Wysokie Obcasy Avanti Kobieta i Życie Joy Olivia Party Super TV Twoje Imperium

1 032 401PLN ŁĄCZNY EKWIWALENT REKLAMOWY Z LIPCA 2010 R. Wartość mierzona wg wielkości całego artykułu zawierającego wzmiankę nt. produktu Eveline Cosmetics Dane: Instytut Monitorowania Mediów Sp. z o.o. Nie dotyczy publikacji internetowych

WNIOSKI Liczba prezentacji produktowych Lipiec 2010 – 21 prezentacji produktowych więcej niż w lipcu 2009

WNIOSKI Ekwiwalent reklamowy Lipiec 2010 – ekwiwalent reklamowy przekroczył wartość 1 miliona PLN –wpłynęła na to obecność prezentacji produktowej w dodatku Wysokie Obcasy, tygodniowym dodatku do Gazety Wyborczej.

WNIOSKI Publikacje zawierające prezentację produktów Eveline Cosmetics statystycznie dotarły w lipcu 2010 r. do ponad 14 proc. wszystkich obywateli Polski i ponad 26 proc. wszystkich dorosłych Polek z terenu całego kraju.

WNIOSKI Struktura produktowa w mediach Wyrównana procentowo obecność produktów z kategorii: usta, paznokcie oraz oczy. Najczęściej prezentowane kosmetyki: mascara Volume Celebrity, Fruit Garden oraz Anti-Age Lipstick.

DZIAŁANIA PODEJMOWANE W LIPCU 2010 spotkania w redakcjach - ok. 6 spotkań tygodniowo codzienna praca z redakcjami dostarczanie kosmetyków i materiałów prasowych do konkretnych artykułów tematycznych czuwanie nad realizacją konkursów czytelniczych w wybranych tytułach (layouty/dokumenty) komunikacja z Wydawnictwem Egmont dotycząca ewentualnego zakupu kosmetyków do insertów w magazynie 13 Magazyn Szczęśliwej Trzynastolatki

WYBRANE PUBLIKACJE – LIPIEC 2010

WYBRANE PUBLIKACJE – LIPIEC 2010

DZIĘKUJĘ Aleksandra Kujawska ARCHAMEDIA