Program Najlepsi Pracodawcy 2015

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Program Rozwoju Młodych Talentów (PRMT)
Advertisements

Słabe strony administracji publicznej wg Narodowej Strategii Spójności 2007
Jak zatrzymać najlepszych pracowników?
B UDOWANIE KOMPETENCJI DO WSPÓŁPRACY MIĘDZYSAMORZĄDOWEJ I MIĘDZYSEKTOROWEJ JAKO NARZĘDZI ROZWOJU LOKALNEGO I REGIONALNEGO Budowanie partnerstw- perspektywa.
Studenci na START Program stażowy dla studentów Grupa Bureau Veritas w Polsce.
system zarządzania zasobami ludzkimi
E-learning Równowaga pomiędzy pracą, a życiem osobistym w IBM. Work-life balance. Jolanta Jaworska Dyrektor Programów Publicznych IBM Polska.
Zintegrowane podejście do systemu motywacyjnego w ZUS
System ewaluacji NPR i NSRO
Zatrudnienie Fair Play Promocja kultury przedsiębiorczości i etyki rynku pracy.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Ul. Gdyńska 31/33 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Wartość czynności doradczych audytu Agata Kumpiałowska
Temat wystąpienia Optymalizacja Zarządzania Strukturą Oddziałową w Organizacjach Jolanta Cabaj.
Budowanie wizerunku pracodawcy – trzy perspektywy
7. Platformy informatyczne przyszłości (wizja SAP)
Trendy na rynku pracy finansowo-bankowym
Zarządzanie projektami
Idea flexicurity w projektach innowacyjnych
Pod tym adresem pracujemy dla Ciebie!.
Profesjonalizacja branży eventowej
Katedra Zarządzania Miastem i Regionem
DIAGNOZA DOSTOSOWANIA UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH DO WYMOGÓW LUBUSKIEGO RYNKU PRACY ZAŁOŻENIA PROJEKTU Projekt jest współfinansowany przez Unię
Działania w celu zwiększenia kompetencji przyszłych pracowników KGHM
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
PARTYCYPACJA PUBLICZNA – czym jest?
Szkolenia, Coaching, PR.
„Każdy pracownik jest ważny – podniesienie kompetencji pracowników o niskich kwalifikacjach” „Firmy rodzinne” Chciałabym zaprezentować Państwu dwa projekty.
Inwestycje Kapitałowe – nowy fundusz na innowacyjny biznes Krzysztof Krzysztofiak Kraków, 6 kwiecień 2009 r.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Wzorowy i zmotywowany personel - wizytówką hotelu
Title Slide 1 It starts with you
WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE Wspólnie na Zamojszczyźnie- projekt.
Click to add text © 2011 IBM Corporation IBM Polska – programy dla Studentów i Absolwentów Emilia Szymczuk Graduate Program Manager Poland.
Strategia Rozwoju Klastra „Innowacyjna Medycyna”
Copyright Universum 2009 Zatrudniamy ok. 200 osób na 5 kontynentach. Siedziba główna Universum znajduje się w Sztokholmie. Zaufało nam ponad klientów,
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Zarządzanie innowacją. Adaptacja i zastosowanie sprawdzonych rozwiązań hiszpańskich na gruncie polskim. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Agnieszka Bieniak Zaangażowanie pracowników – 365 dni zaangażowania.
Sektorowe Rady ds. Kompetencji Ocena Strategiczna Warszawa, 1 grudnia 2015 roku.
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
XII Sympozjum Krajowej Rady Koordynatorów Projektów Badawczych UE (KRAB) 2 grudnia 2015, Narodowe Centrum Badań Jądrowych, Świerk Pozyskiwanie i realizacja.
CENTRUM NAUCZANIA W JĘZYKU ANGIELSKIM UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W POZNANIU – JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA, WSPÓŁPRACA MIĘDZYNARODOWA, PROMOCJA UCZELNI I MIASTA Prof.
POD DOBRĄ OCHRONĄ. O NAS  Jedyna organizacja na Dolnym Śląsku skupiająca zarówno świadczeniodawców podstawowej, jak i specjalistycznej opieki zdrowotnej.
Prezentacja Firmy TRENING SYSTEM GRUPA SZKOLENIOWO DORADCZA Kraków Piotr Serwin.
Departament Handlu USA | Urząd ds. Handlu Międzynarodowego Każda firma znajdzie to, co pozwoli jej odnieść sukces: kontakty, cenne informacje, wymagane.
Zintegrowane systemy informatyczne
WYKŁAD dr Krystyna Kmiotek
„Event – skuteczne narzędzie HR” Agnieszka Zyśk-Pożoga CSR & Events Manager Provident Polska S.A.
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Specjalność Przedsiębiorczość i Zarządzanie MŚP Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Metoda weryfikacji zakresu wdrożenia standardu ISO w przedsiębiorstwach Prowadzący: Krzysztof Janicki, Auditor Wiodący PRS Certyfikacja Termin i.
STĄD DO JAKOŚCI Wielkopolskie Stowarzyszenie Badań nad Jakością Centrum Badań i Monitorowania Jakości w Poznaniu.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
POMIAR PROCESÓW – GWARANCJA SZYBKIEGO PODNIESIENIA EFEKTYWNOŚCI
Badanie ewaluacyjne współfinansowane przez Unię Europejską w ramach
Konkurs „Biznes z Sercem” - Dlaczego warto
Oferta badawczo-edukacyjna dla sektora zdrowia i pomocy społecznej
Zwiększenie udziału partnerów społecznych w kształtowaniu strategii umiejętności i rozwoju kapitału ludzkiego, w celu lepszego ich dostosowania do.
Równościowe zarządzanie projektem
Raport po ocenie 360° - fragment
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół wspierający
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół konsultantów
Zapis prezentacji:

Program Najlepsi Pracodawcy 2015

Program Najlepsi Pracodawcy Aon Hewitt Badanie Najlepsi Pracodawcy prowadzimy w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Węgry Bułgaria Rumunia Rosja Turcja Ukraina Kraje Bałtyckie Czechy Słowacja Polska Unikalna na rynku formuła badania zaangażowania i satysfakcji pracowników dająca szansę na zdobycie prestiżowego tytułu „Najlepszy Pracodawca”. Dostęp do najlepszych, sprawdzonych praktyk HR i sposobów zwiększania wyników firmy, który zawsze łączymy z doradztwem. Klub Dobrych Pracodawców – forum wymiany doświadczeń i wiedzy o najnowszych trendach i praktykach HR.

Korzyści z badania w ramach Programu Najlepsi Pracodawcy Poprawa wyników biznesowych przez zaangażowanie pracowników   Budowanie marki pracodawcy Ekspertyza i ugruntowana metodologia Aon Hewitt (20 lat doświadczenia na rynku doradczym w Polsce). Kompleksowe podejście ukierunkowane na wzrost zaangażowania i wyników biznesowych, tj. koncentracja na obszarach mających wpływ na wyniki firmy. Rzetelność analiz i łatwość przełożenia wyników na działania. Obraz organizacji widziany z różnych perspektyw, w tym badanie wpływu poszczególnych aspektów środowiska pracy na zaangażowanie pracowników. Największe badanie tego typu w Polsce – w naszym badaniu wypowiedziało się już ponad 320 tysięcy pracowników i ponad 4 tysiące przedstawicieli kadry zarządzającej. Wiarygodny ranking – pracodawców oceniają właśni pracownicy – w ciągu 9 lat przyznano 96 tytułów „Najlepszego Pracodawcy”. Największa baza danych porównawczych – ponad 740 badań zrealizowanych w samej Polsce dla niemal 500 organizacji. Prestiżowy tytuł „Najlepszego Pracodawcy”. Obiektywność oraz brak uznaniowości w procesie wyboru „Najlepszego Pracodawcy”.

Jak definiujemy zaangażowanie? Co rozumiemy przez ZAANGAŻOWANIE? Część pracowników danej organizacji, którzy są ANGAŻOWANI = Zaangażowany pracownik pozytywnie wypowiada się na temat firmy w rozmowach z współpracownikami, klientami oraz przyjaciółmi. Zaangażowany pracownik wiąże swoją przyszłość z firmą. Zaangażowany pracownik czuje się zmotywowany do dawania z siebie więcej, niż określa to jego zakres obowiązków.

Strefa niepewności i braku zaufania Strefa wysokich wyników Co dają firmie zaangażowani pracownicy? Związki między zaangażowaniem a wynikami biznesowymi Na podstawie wysokości wskaźnika zaangażowania wyniki firmy możemy podzielić na 3 grupy. Zarówno na poziomie globalnym jak i na poziomie Polski widzimy wyraźne związki między poziomem zaangażowania pracowników a wynikami, jakie generują oni dla firmy. Strefa neutralna Strefa niepewności i braku zaufania Strefa wysokich wyników Średnio w Polsce 2014 (50%) Najlepsi Pracodawcy 2014 (77%) *TSR: (Total Shareholder Return): całkowita stopa zwrotu dla akcjonariuszy: suma całkowitego zysku dla udziałowców podzielona przez ubiegłoroczną cenę akcji Źródło: Baza danych Aon Hewitt

Model angażującego środowiska pracy Postawy Mówi Pozostaje Działa Wyniki biznesowe Zarząd Kierownictwo Kariera Rozwój pracownika Zarządzanie wynikami Wynagradzanie i docenianie ANGAŻUJĄCE ŚRODOWISKO PRACY Wskaźniki HR: Absencja Retencja Realizacja celów indywidualnych % pracowników z wysokim potencjałem Marka wyróżniki Angażujący przywódcy Kultura wysokich wyników Wiarygodna marka pracodawcy Wskaźniki finansowe: Wzrost przychodu/ sprzedaży Dochód/marża TSR Zysk netto na pracownika Praktyki i polityki Praca i warunki Współpraca Autonomia i wpływ na decyzje Zadania Akceptacja różnorodności Organizacja pracy Zapewnienie podaży pracowników baza Podstawowe aspekty Równowaga praca-życie

Przykładowe narzędzia i analizy Zaangażowanie i satysfakcja w firmie Wynik zaangażowania Rozkład zaangażowania Strefa neutralna Pracownicy angażowani Pracownicy nieangażowani Strefa neutralna Górny kwartyl Dolny kwartyl Strefa niepewności i braku zaufania Strefa wysokich wyników Firma 2015 (25%) Średnio w Polsce 2014 (50%) Benchmark 2015 (38%) Najlepsi Pracodawcy 2014 (77%) Satysfakcja z 14 kategorii zaangażowania Potencjał do budowania zaangażowania – Segmentacja pracowników

Przykładowe narzędzia i analizy Wskazujemy, co robić, by zwiększyć zaangażowanie pracowników Analiza priorytetów budowania zaangażowania uwzględnia równolegle trzy aspekty: Siłę wpływu na zaangażowanie Statystyczny wpływ danej kategorii na wynik zaangażowania Bieżącą ocenę Liczba pracowników (%), którzy pozytywnie postrzegają dany obszar Odchylenie od benchmarku Odległość od normy – wynik na tle norm rynkowych (benchmark) Bieżąca ocena Wpływ na zaangażowanie Odchylenie od benchmarku Analiza wpływu według modelu RWA (Relative Weight Analysis) umożliwia klasyfikację oraz usystematyzowanie wszystkich badanych kategorii na obszary wymagające poprawy, monitorowania lub też utrzymania obecnych wyników:

Przykładowe narzędzia i analizy Porównanie wyników firmy do rynku Aon Hewitt dysponuje największą bazą benchmarków w Polsce (ponad 740 przeprowadzonych badań). Globalnie zrealizowaliśmy ponad 7000 badań z firmami z niemal 70 branż. W ciągu ostatnich 4 lat przebadaliśmy prawie 25 milionów respondentów. Standardowymi benchmarkami, z którymi firmy porównują się, są: „Średnio w Polsce 2014” (108 firm), „Średnio wśród Najlepszych Pracodawców 2014” (11 firm) oraz benchmark branżowy. Oferujemy również benchmarki szyte na miarę. Benchmark branżowy w Polsce Liczba firm w benchmarku (2014) Liczba firm w benchmarku (2006 – 2014) Finanse i Bankowość 11 26 Ubezpieczenia 10 16 IT 6 38 Produkcja 25 83 Handel 7 32 I wiele innych, np.: Farmacja, Logistyka, Media i Reklama, Usługi, Professional Services, Shared Services, Energetyka, FMCG. Logistyka Ubezpieczenia € Finanse & bankowość  Media & reklama  IT Energetyka Retail Farmacja

Jak zostać Najlepszym Pracodawcą w Polsce? Zatrudnienie minimum 50 pełnoetatowych pracowników Obecność w Polsce minimum 3 lata Wypełnienie 3 kwestionariuszy (przez pracowników, Zarząd oraz HR) Warunki uczestnictwa w badaniu Wskaźnik zaangażowania w Strefie Wysokich Wyników (w 2014 na poziomie minimum 67%) Wynik dla 3 indeksów wyróżniających Najlepszych Pracodawców na wymaganym poziomie Warunki uzyskania tytułu Najlepszego Pracodawcy Indeksy wyróżniające Najlepszych Pracodawców Kultura wysokich wyników Wiarygodna marka pracodawcy Wysokie zaangażowanie Angażujący przywódcy = x x x x Średnio wśród Najlepszych Pracodawców 2014 Średnio w Polsce 2014

Najlepsi Pracodawcy w Polsce w latach 2006 - 2014

Jak Aon Hewitt promuje Najlepszych Pracodawców Jak Aon Hewitt promuje Najlepszych Pracodawców? Co roku, na zakończenie edycji, organizujemy Galę Najlepszych Pracodawców RZĄD GÓRNY: Jan Woliński, dyrektor ds. personalnych, Dywizja Żywności Medycznej (Polska, Ukraina, Kraje Bałtyckie), Nutricia Polska Katarzyna Rudzińska, dyrektor ds. zarządzania zasobami ludzkimi, Dywizja Żywności dla Dzieci, Nutricia Polska Paweł Adamiak, przewodniczący rady nadzorczej, Dom Kredytowy NOTUS Paweł Skurski, dyrektor ds. HR, Dom Kredytowy NOTUS Robert Pepłoński, prezes zarządu, Dom Kredytowy Notus Maciej Ossowski, Director of Market Expansion, GetResponse Krzysztof Jonak, Central Eastern Europe Region Territory Manager, Intel Technology Poland Katarzyna Jóźwik, dyrektor ds. marketingu, członek zarządu, Provident Polska Zbigniew Hojka, dyrektor ds. zasobów ludzkich, Provident Polska RZĄD ŚRODKOWY: Zofia Dukielska, menedżer programu „Najlepsi Pracodawcy”, Aon Hewitt w Polsce Edward Stanoch, dyrektor zarządzający, członek zespołu Aon Hewitt w Polsce, w ramach europejskich struktur Aon Hewitt – szef praktyki Talent Przemysław Gacek, prezes zarządu, Grupa Pracuj Maciej Kobiałko, dyrektor Biura Techniczego, Xstream Piotr Dziedzic, Director, PageGroup Przemysław Czechowski , Senior Marketing & Communication Specialist, PageGroup Yannick Coulange, Executive Director, PageGroup Paweł Wierzbicki, Director, PageGroup Katarzyna Bieńkowska, dyrektor personalany i operacyjny, Liberty Ubezpieczenia Marcin Waszewski, dyrektor generalny, Liberty Ubezpieczenia RZĄD DOLNY: Agnieszka Krajnik, koordynator ds. społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, Provident Polska Joanna Pietrzak, kierownik ds. personalnych i administracji, LeasePlan Fleet Management Polska Iwona Potajczuk-Pomarańska, HR Business Partner, Xstream Agnieszka Bieniak, Senior HR Manager, Grupa Pracuj Rafał Nachyna, dyrektor zarządzający, Grupa Pracuj Sabina Dąbrowska-Olbryś, Learning & Development Coordinator, Grupa Pracuj Krystyna Matysiak, dyrektor pionu HR, członek zarządu, LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń Roger Hodgkiss, prezes zarządu, LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń

Jak Aon Hewitt promuje Najlepszych Pracodawców Jak Aon Hewitt promuje Najlepszych Pracodawców? Współpraca z partnerami medialnymi

Partnerzy medialni Programu Najlepsi Pracodawcy „Najlepszych Pracodawców” aktywnie promujemy w mediach. Przedstawicieli zwycięskich firm zapraszamy do udziału w pisanych wspólnie artykułach, wywiadach, wystąpieniach telewizyjnych i radiowych oraz prezentacjach case study podczas wydarzeń organizowanych przez nas i naszych partnerów. W 2014 r. ukazało się niemal 600 materiałów, w których głos oddaliśmy zwycięskim firmom. W tegorocznej edycji patronat nad Programem objęli: BIZNES: HR: RYNEK PRACY: Patronat nad Galą Programu Najlepsi Pracodawcy 2014 objęli m.in.:

Regionalna certyfikacja Globalna certyfikacja Jak zostać Najlepszym Pracodawcą w regionie i na świecie | Kryteria regionalnej i globalnej certyfikacji Warunki uczestnictwa Kryteria Regionalna certyfikacja Minimum 1000 pełnoetatowych pracowników w regionie Certyfikat Najlepszego Pracodawcy przynajmniej w 3 krajach regionu, które reprezentują co najmniej 40% populacji firmy w regionie Przynajmniej 30% pracowników zatrudnionych poza siedzibą firmy Wskaźnik zaangażowania może znajdować się w dolnym kwartylu w krajach reprezentujących mniej niż 10% populacji regionu Globalna certyfikacja Minimum 5000 pełnoetatowych pracowników na świecie Certyfikat Najlepszego Pracodawcy przynajmniej w 2 regionach

Harmonogram Programu Najlepsi Pracodawcy 2015 REKRUTACJA DO BADANIA REKRUTACJA DO KOLEJNEJ EDYCJI BADANIA PRZEPROWADZANIE BADAŃ PRZEPROWADZANIE BADAŃ W KOLEJNEJ EDYCJI DIAGNOZA: RAPORTY ROZSZERZONE PLANOWANIE DZIAŁAŃ I PROJEKTOWANIE PROGRAMÓW WARSZTATY KLUBU DOBRYCH PRACODAWCÓW Gala Najlepszych Pracodawców - ogłoszenie rankingu Najlepszych Pracodawców 2015: 20 października 2015 r. 01.15 03.15 05.15 07.15 09.15 11.15 01.16

Program Najlepsi Pracodawcy 2015 Przykładowy harmonogram badania Zgłoszenie udziału firmy w Programie Najlepsi Pracodawcy 2015 Dostarczenie zamówionego raportu PRZYGOTOWANIE BADANIA PRZEPROWADZENIE BADANIA – ZBIERANIE DANYCH ANALIZA WYNIKÓW – PRZYGOTOWANIE RAPORTU KOMUNIKACJA BADANIA 2-4 tygodnie 2 tygodnie 4-6 tygodni* Podpisanie umowy Wybór opcji uczestnictwa w Programie (Pakietu) Przygotowanie wytycznych do badania (np. metryczka w kwestionariuszu, pytania dodatkowe*) Wybór formy przeprowadzenia badania (online, ankiety papierowe, forma mieszana) Przygotowanie kwestionariuszy (testowanie aplikacji online, wydruk kwestionariuszy papierowych**) Dystrybucja kwestionariuszy do pracowników (dane do logowania do ankiety online, ankiety papierowe)** Bieżący monitoring frekwencji Podsumowanie uzyskanej frekwencji w badaniu Przygotowanie zamówionych analiz i raportów* * Niektóre opcje dopasowania kwestionariusza do firmy oraz zakres analiz przygotowywanych po badaniu uzależniony jest od opcji uczestnictwa w Programie ** Wydruk oraz dystrybucja kwestionariuszy do pracowników leży po stronie firmy

Wykaz dostępnych w raportach analiz w ramach Pakietów PAKIET RANKING – Raport Rankingowy zawierający: Wskaźnik zaangażowania i satysfakcji pracowników na poziomie całej firmy; Wyniki dla 14 kategorii zaangażowania na poziomie całej firmy; Wyniki dla indeksów na poziomie całej firmy; Porównania danych z benchmarkami: Średnio w Polsce 2014; Średnio wśród Najlepszych Pracodawców w Polsce 2014; 10 najwyżej i 10 najniżej ocenionych w kwestionariuszu pytań na poziomie całej organizacji PAKIET BENCHMARKING – Przeglądarka wyników w formacie xls zawierająca dodatkowo: Wynik zaangażowania i satysfakcji pracowników z uwzględnieniem wszystkich przekrojów demograficznych (jednostki organizacyjne, stanowisko, wiek, staż, płeć) *; Odpowiedzi na wszystkie pytania zamknięte i otwarte; Porównanie z dodatkowym benchmarkiem dopasowanym do potrzeb organizacji (np. branżowym). PAKIET PRIORYTETY – Raport „Zaangażowanie pracowników w organizacji” zawierający dodatkowo: Analizę zaangażowania kadry zarządzającej; Analizę wpływu na poziomie całej firmy**; Segmentację pracowników na poziomie całej firmy***; Analizę indeksów w Badaniu; Analiza konkurencji na rynku pracy z perspektywy pracowników firmy; Analizę wszystkich wyników uzyskanych w Badaniu; komentarze Konsultanta; Wyniki dla dodatkowych pytań dodanych przez firmę do kwestionariusza dla pracowników (max. 15 pytań zamkniętych i otwartych). PAKIET PERSPEKTYWY i PROGRAM BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA Możliwość porównania z dodatkowym benchmarkiem „szytym na miarę” Pakiet PERSPEKTYWY kompleksowe spojrzenie na organizację Pakiet RANKING podstawowa opcja uczestnictwa w Badaniu Pakiet BENCHMARKING możliwość porównania z rynkiem Pakiet PROGRAM BUDOWY ZAANGAŻOWANIA Pakiet PRIORYTETY porównanie z rynkiem oraz wyznaczenie kluczowych kierunków rozwoju * Wszystkie analizy obliczane są dla grup respondentów min. 10 osobowych ** Analiza prezentowana dla grup respondentów min. 30 osobowych *** Analiza prezentowana dla grup respondentów min. 50 osobowych

Do kogo kierujemy poszczególne pakiety? PAKIET RANKING – Dla kogo ten pakiet? Dla firm, których głównym celem jest wzmocnienie marki pracodawcy; Dla firm, które chcą przede wszystkim wziąć udział w konkursie na Najlepszego Pracodawcę, natomiast nie jest ich głównym priorytetem kompleksowa diagnoza organizacji. PAKIET BENCHMARKING –Dla kogo ten pakiet? Dla firm, którym, poza uczestnictwem w rankingu, zależy na porównaniu się z rynkiem, w tym ze sprofilowanym do ich potrzeb benchmarkiem branżowym; Dla firm, które chcą poznać opinie pracowników nie tylko na poziomie całej firmy, ale także poszczególnych jednostek organizacyjnych i grup demograficznych. PAKIET PRIORYTETY – Dla kogo ten pakiet? Dla firm, którym zależy zarówno na kompleksowej diagnozie organizacji jak i wzmocnieniu marki pracodawcy ; Dla firm, którym zależy na połączeniu korzyści wynikających z wykorzystania wystandaryzowanego, sprawdzonego narzędzia badawczego z możliwością dostosowania go do swoich wewnętrznych potrzeb (np. dodanie swoich pytań, dostosowanie metryczki); Dla firm, które oczekują wsparcia w zrozumieniu, interpretacji i komunikacji wyników w organizacji; Dla firm, które planują konkretne inicjatywy po badaniu i chcą otrzymać jasne rekomendacje co do kluczowych obszarów działań. PAKIET PERSPEKTYWY– Dla kogo ten pakiet? Dla firm, które, poza porównaniem opinii pracowników, chcą także porównać swoje praktyki i polityki HR do standardów rynkowych; Dla firm, którym zależy na dodatkowych opcjach rozbudowania/ dostosowania standardowego kwestionariusza do wewnętrznych potrzeb, np. dodania swoich pytań czy dodatkowego przekroju demograficznego. PAKIET PROGRAM BUDOWY ZAANGAŻOWANIA– Dla kogo ten pakiet? Dla firm, które oczekują kompleksowego i elastycznego wsparcia doradczego w obszarze budowania zaangażowania pracowników po badaniu Pakiet PERSPEKTYWY kompleksowe spojrzenie na organizację Pakiet RANKING podstawowa opcja uczestnictwa Pakiet PROGRAM BUDOWY ZAANGAŻOWANIA Pakiet BENCHMARKING możliwość porównania z rynkiem Pakiet PRIORYTETY porównanie z rynkiem oraz wyznaczenie kluczowych kierunków rozwoju

O Aon Hewitt  Aon Hewitt: lokalny partner dla globalnych firm Aon Hewitt to światowy lider w zakresie doradztwa i rozwiązań outsourcingowych w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Aon Hewitt wspiera organizacje w najbardziej złożonych wyzwaniach z zakresu wynagrodzeń, zarządzania talentami, budowania zaangażowania, doprowadzając do poprawy wyników biznesowych firm. Najważniejszą wartością, jaką Aon Hewitt kieruje się w swoich działaniach jest wdrażalność rozwiązań, ściśle dostosowanych do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Klientów.  Aon Hewitt: lokalny partner dla globalnych firm 30,000 pracowników 12,000 Klientów 90 krajach Działamy w Naszą ekspertyzą, zaangażowaniem i stosowaniem nowoczesnych narzędzi wspieramy przedsiębiorstwa w podnoszeniu ich konkurencyjności na rynku. 95% naszych klientów z obszaru HR pracuje z nami dłużej niż 5 lat 80% Obsługujemy ponad firm z listy Fortune 500 i ponad 60% z listy FTSE 100 Consulting 20 lat na polskim rynku Zarządzanie wynagrodzeniami Zarządzanie zaangażowaniem Rozwój przywództwa i zarządzanie talentami Outsourcing 9 lat na polskim rynku Outsourcing procesów biznesowych Outsourcing procesów zarządzania zasobami ludzkimi Outsourcing procesów finansowych  Aon Hewitt w Polsce Niemal 1000 doświadczonych konsultantów i specjalistów w biurach w Warszawie i w Krakowie. W warszawskim biurze firmy pracuje kilkudziesięciu konsultantów, którzy doradzają zarządom i dyrektorom HR w najbardziej złożonych wyzwaniach z zakresu wynagrodzeń, zarządzania talentami i budowania zaangażowania pracowników.

Aon Hewitt Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 96 00-807 Warszawa Zespół Programu Najlepsi Pracodawcy 2015 Menedżer Programu Najlepsi Pracodawcy Zofia Dukielska zofia.dukielska@aonhewitt.com +22 556 85 43 Opiekunowie Klientów Olga Leszczyńska olga.leszczynska@aonhewitt.com +22 556 85 40 Agata Nagórska agata.nagorska@aonhewitt.com +22 696 52 22 Magdalena Ciesielska magdalena.ciesielska@aonhewitt.com +22 556 85 54 Magda Olech magda.olech@aonhewitt.com +22 556 85 47 Aleksandra Prokop aleksandra.prokop.2@aonhewitt.com +22 696 52 33 Zespół analityczny Maria Kaliniak maria.kaliniak@aonhewitt.com +12 399 07 83 Żaneta Szymańczak zaneta.szymanczak@aonhewitt.com +12 399 07 82 www.najlepsipracodawcy.pl najlepsipracodawcy@aonhewitt.com Aon Hewitt Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 96 00-807 Warszawa t + 22 696 52 20 f + 22 696 52 21