BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Piotr Grzegorz Woźniak Podsekretarz Stanu, Główny Geolog Kraju
Advertisements

WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ - IV edycja konkursu Pomysł na biznes Monika Mardas PPNT Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej –
PRZEDSIĘBIORCY NA START - V edycja konkursu Pomysł na biznes Monika Mardas PPNT Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego.
„BEZPIECZNE DZIECIŃSTWO NA WSI”
GŁÓWNY CEL KAMPANII Zwiększenie wśród uczniów i młodych pracowników świadomości zagrożeń związanych z pracą, promocja tematyki bezpieczeństwa pracy w edukacji.
P RAWA DZIECKA NIEPEŁNOSPRAWNEGO O PRACOWANIE : M ARIA R USIN – ST. W IZYTATOR K URATORIUM O ŚWIATY W R ZESZOWIE R ZESZÓW – GRUDZIEŃ
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy.
Profilaktyka HIV/ AIDS w działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
PODZIAŁ ADMINISTRACYJNY POLSKI
Biblioteka Pedagogiczna w Kazimierzy Wielkiej
OFERTA HANDLOWA REKLAMA NA OGÓLNOPOLSKIEJ TV REGIONALNEJ TVP KIELCE
OBSŁUGA PROJEKTÓW UNIJNYCH TVP KIELCE TELEWIZJA POLSKA S.A. ODDZIAŁ W KIELCACH Ul. Plac Moniuszki 2b, Kielce Tel./fax: (041) e -mail:
Roman Sowa Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Kielcach
Biblioteka Pedagogiczna w Chełmie Wydział Zbiorów Specjalnych

Projekt Akademia Młodego Europejczyka został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu Uczenie się przez całe życie.
Analiza bezpieczeństwa osób i mienia na terenie zarządzanym przez PKP PLK S.A. Rok 2010.
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Opracowała Renata Kulik. Organizatorzy akcji: Gazeta Wyborcza wraz z portalem gazeta.pl oraz Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Konferencja 10 października 2012 Organizacja pracy w roku szkolnym 2012/2013.
Deutsch-Wagen-Tour w Polsce
Wdrożony przez STOWARZYSZENIE RODZICÓW NA RZECZ POMOCY SZKOŁOM PRZYJAZNA SZKOŁA.
Ośrodek Działań Ekologicznych Źródła
STRZELCE OPOLSKIE.
SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY
I semestr roku szkolnego 2012/2013. Uczniowie klas I-IV, w dniu 25 września br., spotkali się z przedstawicielami Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej.
IV Suwalska Kampania Białej Wstążki 25 XI – 10 XII 2013r. Patronat Kampanii Prezydent Miasta Suwałk Starosta Suwalski Koordynacja Kampanii Komenda Miejska.
PRZEDSZKOLE W TYKOCINIE. Przedszkole w Tykocinie w roku 2013 roku po raz pierwszy uczestniczyło w programie Akademia Zdrowego Przedszkolaka. Edycja nosiła.
OLSZTYŃSKI BUDŻET OBYWATELSKI. IDEA mieszkańcy i mieszkanki określają cele i sposób wydatkowania określonych kwot Biorą zatem udział w planowaniu wydatków.
O programie Szkoła z klasą 2.0 Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą.
WNIOSKI Z PRZEPROWADZONEJ ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ (marzec 2013 r.) 52 / 107 uczestników konferencji.
Organizacja pomocy psychologiczno - pedagogicznej
„Kleszcz mały czy duży – nic dobrego nie wróży”
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
Specjalne szkolnictwo zawodowe wobec technologii informatycznych
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
WOJEWÓDZTWO jednostka podziału administracyjnego w Polsce/
Wyniki badań "Idea samorządności a rzeczywistość".
Ośrodek Edukacji Ekologicznej w Manowie. W październiku 2011r na terenie Ośrodka Hodowli Zwierzyny Polskiego Związku Łowieckiego w Manowie oddany został.
KONKURS WIEDZY O UBEZPIECZENIACH SPOŁECZNYCH
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2014/2015.
KLASA ZE SNÓW do wzięcia udziału w konkursie artystycznym edycja 2015 / 2016 ZAPROSZENIE.
Przeciwdziałanie powszechności DOPALACZY i innych środków psychotropowych, jako priorytet dla szkół i placówek w roku szkolnym 2015/2016.
Polskie doświadczenia w mediacjach rówieśniczych Agnieszka Rękas sędzia w stanie spoczynku Społeczny Doradca Rzecznika Praw Dziecka Poznań, 23 września.
Informacje dla uczestniczek i uczestników szkolenia dla bibliotek oraz organizacji pozarządowych Biblioteki i organizacje pozarządowe włączają młodych.
WARSZTATY W ZSCH Program kampanii „Zdrowy oddech” obejmował 4 sobotnie spotkania ( ) w ZSCH w celu przeprowadzenia zajęć warsztatowych.
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
Działania Opolskiego Kuratora Oświaty na rzecz poprawy bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w woj. opolskim w roku szkolnym 2014/2015. Plany na rok szkolny.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Podsumowanie działań Agnieszka Zawartko 14 września 2006.
Warszawa, 10 października O PROGRAMIE „MAM KOTA NA PUNKCIE MLEKA”
OKEN Opole, r. OKEN Opole r..
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
DZIAŁANIA KURATORIUM OŚWIATY W LUBLINIE W RAMACH SZKOŁY ZAWODOWCÓW NA RZECZ ROZWOJU SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM ROK SZKOLNY 2014 /
Rok szkolny 2014/2015. Wzbogacenie oferty edukacyjnej szkoły o oddział sportowy w klasie IV.
Warszawa, 3 marca 2011 Małgorzata Rostkowska. Tegoroczne hasło – „Internet to więcej niż zabawa. To Twoje życie”– „Internet to więcej niż zabawa. To Twoje.
Analiza premierowych audycji adresowanych dla mniejszości ukraińskiej nadawanych w programach mediów publicznych w okresie 23 maja – 6 czerwca 2016r.
Cyfrowobezpieczni.pl w 2016 r. i plany na przyszły rok Artur Krawczyk
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Wdrażanie nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego.
Programowanie z eTwinning
ZESPÓŁ DS. PROMOCJI ZDROWIA
„Szkoła Przyjazna Zdrowiu – Bezpieczna Szkoła”
Bezprawnym jest uzależnienie przyjęcia wniosku od uiszczenia opłaty

Dokąd jedziemy na wakacje?
CYKL KAMPANII INFORMUJĄCO-EDUKACYJNEJ W TVP 3
Aktywność – fundusze – mobilność
BEZPIECZNE PRAKTYKI I ŚRODOWISKO 2019.
Zapis prezentacji:

BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna

Idea kampanii Ideą kampanii jest zwiększenie świadomości w zakresie bezpiecznego kontaktu z elektrycznością oraz właściwego korzystania z urządzeń elektrycznych. Podniesienie wiedzy w społeczeństwie na temat udzielania pierwszej pomocy w przypadku porażenia prądem. Kampania skierowana jest do dzieci, młodzieży, dorosłych i nauczycieli.

I etap Kampanii Białystok 17 września Bydgoszcz 5 października Ośrodek TVP3 w Białystok 17 września Bydgoszcz 5 października Gorzów 19 września Lublin 7 września Łódź 12 września Katowice termin ustalany Kielce 24 września Kraków 10 września Olsztyn 3 września Opole 21 września Poznań 18 września Rzeszów 28 września Szczecin 11 października Warszawa termin ustalany Wrocław 20 października

Patronat honorowy Partnerzy Patronat medialny

Grupa docelowa dla kampanii społecznej W związku z tym, że kampanię kierujemy do całego społeczeństwa przekazywane treści są zróżnicowane w zależności od przedziału wiekowego odbiorców kampanii. W ramach całej akcji przygotowano trzy przekazy zróżnicowane pod względem treści i środków: przekaz skierowany do dzieci (do 13 lat), przekaz skierowany do młodzieży (gimnazjum i szkoły ponadgimnazjalne), przekaz skierowany do dorosłych. Integralną częścią jest kampania skierowana do nauczycieli jak również zwiększenie świadomości o bezpiecznym korzystaniu z energii elektrycznej na terenach wiejskich.

Środki przekazu wykorzystywane w kampanii cd. Filmy edukacyjne Odbiorcy: dorośli i młodzież Czas: seria krótkich 3-5 minutowych filmów Treść: główne problemy związane z bezpieczeństwem w elektryce, infolinia SEP. Patronat medialny (TVP 3) Odbiorcy: dzieci Czas: seria krótkich 3-5 minutowych filmów, emitowanych w czasie programów dla dzieci lub w okolicach tych programów propagowanie bezpieczeństwa i świadomego posługiwania się urządzeniami elektrycznymi, Media: TVP,

Nauczyciele – charakterystyka przekazu kampanii Specjalna część kampanii skierowana do nauczycieli ma na celu uczulenie nauczycieli na przekazywanie dzieciom i młodzieży wiedzy z zakresu bezpiecznego korzystania z elektryczności, jak również udzielenia pierwszej pomocy. nakłonienie nauczycieli żeby poświęcili przynajmniej 10 minut godziny wychowawczej w ciągu roku szkolnego na problematykę dotyczące bezpiecznej elektryczności, szkolenia i seminaria dla nauczycieli (lub przygotowanie materiałów dydaktycznych szkolących nauczycieli do przeprowadzenia zajęć) pod patronatem Ministerstwa Edukacji.

Gorzów Wielkopolski

Kraków

Poznań

Białystok

Wykonawcą kampanii jest agencja reklamowa Concept Media Group z siedzibą w Warszawie, która przedstawiła najciekawsze rozwiązania i pomysły na realizację tego wspólnego przedsięwzięcia.