BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Idea kampanii Ideą kampanii jest zwiększenie świadomości w zakresie bezpiecznego kontaktu z elektrycznością oraz właściwego korzystania z urządzeń elektrycznych. Podniesienie wiedzy w społeczeństwie na temat udzielania pierwszej pomocy w przypadku porażenia prądem. Kampania skierowana jest do dzieci, młodzieży, dorosłych i nauczycieli.
I etap Kampanii Białystok 17 września Bydgoszcz 5 października Ośrodek TVP3 w Białystok 17 września Bydgoszcz 5 października Gorzów 19 września Lublin 7 września Łódź 12 września Katowice termin ustalany Kielce 24 września Kraków 10 września Olsztyn 3 września Opole 21 września Poznań 18 września Rzeszów 28 września Szczecin 11 października Warszawa termin ustalany Wrocław 20 października
Patronat honorowy Partnerzy Patronat medialny
Grupa docelowa dla kampanii społecznej W związku z tym, że kampanię kierujemy do całego społeczeństwa przekazywane treści są zróżnicowane w zależności od przedziału wiekowego odbiorców kampanii. W ramach całej akcji przygotowano trzy przekazy zróżnicowane pod względem treści i środków: przekaz skierowany do dzieci (do 13 lat), przekaz skierowany do młodzieży (gimnazjum i szkoły ponadgimnazjalne), przekaz skierowany do dorosłych. Integralną częścią jest kampania skierowana do nauczycieli jak również zwiększenie świadomości o bezpiecznym korzystaniu z energii elektrycznej na terenach wiejskich.
Środki przekazu wykorzystywane w kampanii cd. Filmy edukacyjne Odbiorcy: dorośli i młodzież Czas: seria krótkich 3-5 minutowych filmów Treść: główne problemy związane z bezpieczeństwem w elektryce, infolinia SEP. Patronat medialny (TVP 3) Odbiorcy: dzieci Czas: seria krótkich 3-5 minutowych filmów, emitowanych w czasie programów dla dzieci lub w okolicach tych programów propagowanie bezpieczeństwa i świadomego posługiwania się urządzeniami elektrycznymi, Media: TVP,
Nauczyciele – charakterystyka przekazu kampanii Specjalna część kampanii skierowana do nauczycieli ma na celu uczulenie nauczycieli na przekazywanie dzieciom i młodzieży wiedzy z zakresu bezpiecznego korzystania z elektryczności, jak również udzielenia pierwszej pomocy. nakłonienie nauczycieli żeby poświęcili przynajmniej 10 minut godziny wychowawczej w ciągu roku szkolnego na problematykę dotyczące bezpiecznej elektryczności, szkolenia i seminaria dla nauczycieli (lub przygotowanie materiałów dydaktycznych szkolących nauczycieli do przeprowadzenia zajęć) pod patronatem Ministerstwa Edukacji.
Gorzów Wielkopolski
Kraków
Poznań
Białystok
Wykonawcą kampanii jest agencja reklamowa Concept Media Group z siedzibą w Warszawie, która przedstawiła najciekawsze rozwiązania i pomysły na realizację tego wspólnego przedsięwzięcia.