MATHS IN EVERY FRAME project Szkoła Podstawowa nr 26 we Wrocławiu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co to jest Pulpit eTwinning?
Advertisements

E-twinning w naszej szkole
REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
Projekt eTwinning Szkoły Podstawowej nr 1 w Bolesławcu.
Zespół Placówek Oświatowych im. hm Janka Bytnara „Rudego”
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
PROJEKTY W SP 15 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
PROJEKT CER 2 W RAMACH INTERREG III B CADSES PROJEKT CER 2 W RAMACH INTERREG III B CADSES DR BOGUSŁAW KLIMCZUK WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA I ADMINISTRACJI.
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
Jak przygotować prezentację w programie Power Point
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
FESTIWAL NAUKI SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 NASZA SZKOŁA PRZYSTĄPIŁA DO PROJEKTU SZKOŁY Z KLASĄ 2.0. W PROJEKCIE UCZESTNICZYLI UCZNIOWIE.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Europejska współpraca szkół Zespół Szkolno-Przedszkolny w Janowicach w projekcie Słowniczek dźwiękowo-obrazkowy.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Fotografia naszym życiem
N ASZA PRACA Czyli jak rozwijamy nasze umiejętności.
mgr Karolina Góryjowska
„LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ – RAZ JESZCZE”
mgr Karolina Góryjowska
ETwinning w Szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie Magdalena Nazim Joanna Biskupska SP nr 95 w Krakowie VI B.
Zdolni Chętni do pracy UCZNIOWIE PRZYNALEŻĄCY DO SZKOLNYCH ZESPOŁÓW KOMPETENCYJNYCH Joanna Kossowska Uniwersytet Gdański.
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
9 grudnia 2011 r.Szkoła Podstwowa nr 3 w Krośnie DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0.
Szkolne centrum informacji składa się z trzech pomieszczeń: czytelni, w której uczniowie mają dostęp do księgozbioru i do 8 komputerów podłączonych do.
WIELOKĄTY WOKÓŁ NAS PARKIETAŻE
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 1 im. Józefa Piłsudskiego
Z KLASĄ ..
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.
W którym z krajów europejskich żyje się dostatnio? Autorami projektu są uczniowie klasy Ig Gimnazjum w Bieńkowicach pod opieką nauczyciela Łukasza Zaborowskiego.
Korespondencja seryjna
Pan Bałagan i jego biurko
PROJEKT EDUKACYJNY „Trzy biografie – wiele historii”
E-Twinning project Christmas postcard Easter
Nasi partnerzy: Collège Jean Rostand (DRAGUIGNAN, Francja) Colegiul Tehnic "Ioan Ciordaş" (Beius, Rumunia)
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
EGZAMIN GIMNAZJALNY PROCEDURY. Na salę nie wolno wnieść: telefonów komórkowych, MP3, MP4, itp. kalkulatorów korektorów lub wymazywaczy jedzenia.
PROJEKT EUROPEAN MULTIGUIDE PREZENTACJA DOKONAŃ W RAMACH PROJEKTU PO PIERWSZYM ROKU REALIZACJI.
IDĄ ŚWIĘTA, WYSYŁAMY KARTY ŚWIĄTECZNE. Projektem zostali objęci uczniowie klasy III Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Rzerzęczycach pod opieką.
Lekcje z komputerem, 2006.
PRZEDSZKOLAKI W PSP odbyły się w naszej szkole zajęcia dla przedszkolaków zorganizowane przez panią Danutę Jeziorowską nauczycielkę matematyki.
Comenius w Zespole Szkół w Siedlcu W ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Prezentację przygotowała Jowita Kalitka Siedlec 2014.
Lekcja prowadzona przez uczennice klasy VI „c”
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
eTwinning - to europejska współpraca szkół realizowana przy pomocy mediów elektronicznych. Uczniowie i nauczyciele wykorzystują Internet we współpracy.
W roku szkolny 2015/2016 szkoła uczestniczy w trzech projektach europejskiego programu eTwinning.
Sprawdzian w klasie szóstej szkoły podstawowej w roku szkolnym 2015/2016.
PRESENT YOUR CITY- A PHOTO STORY GUIDE TO EUROPE Szkoła Podstawowa nr 26 we Wrocławiu.
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015.
TIK na lekcjach – od czego rozpocząć ? Projekt pt. „Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
W Szkole Podstawowej nr 2 w Kórniku im. Teofili z Działyńskich Szołdrskiej - Potulickiej.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 1 w Wodzisławiu Śląskim.
20 LUTY 2016 GIMNAZJUM NR UCZ I UCZ SIĘ Z TIK – WYKORZYSTUJEMY TECHNOLOGIĘ NA LEKCJACH 2. PRZESTRZEGAMY ZASAD NETYKIETY 3. RESPEKTUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
Od września w naszej szkole realizowany jest program „Szkoła z klasą”.
Programowanie dla każdego
Wyniki egzaminu gimnazjalnego
Innowacja pedagogiczna „Pasja programowania”
Klasa 5d uczy klasę 4c Ułamki zwykłe.
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
gry dla przyszłych programistów
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
Happening: ,,Tarcza zwycięskiej szkoły”
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
COMENIUS.
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

MATHS IN EVERY FRAME project Szkoła Podstawowa nr 26 we Wrocławiu

Nasi partnerzy to przede wszystkim uczniowie ze szkoły Şehit Çavuş Bülent Kula Ortaokulu w Izmir (Turcja) oraz Liceul Teoretic Jean Monnet w Bukareszcie (Rumunia).

Udział w projekcie rozpoczęliśmy od zaprezentowania naszej szkoły. Sami zrobiliśmy zdjęcia i przygotowaliśmy krótki film: Nasza szkołaNasza szkoła

Nasza grupa, czyli uczniowie będący członkami Kółka Matematycznego MAT26, zrealizowała zadanie zaproponowane przez naszych partnerów pt. MATHS IN FASHION. Zadanie polegało na wykonaniu projektów strojów, na których pojawiają się figury geometryczne. Pracę poprzedziło przypomnienie wiadomości o różnych figurach.

Następnie tworzyliśmy własne projekty:

Wszystkie figury, które zostały wykorzystane w projekcie, musiały zostać podpisane w języku polskim i angielskim. Znaleźliśmy angielskie nazwy figur w słownikach internetowych. Przykłady projektów:

Zakończeniem naszej pracy było stworzenie prezentacji multimedialnej opisującej naszą pracę, w której zamieściliśmy także przykłady strojów ze wzorami z figur geometrycznych. Prezentację zamieściliśmy na platformie TwinSpace i na stronie kółka matematycznego:

Aktywnością w projekcie była nasza propozycja MATHS IN CHRISTMAS CARDS. Wykonaliśmy kartki świąteczne, korzystając ze znanych nam edytorów graficznych, w taki sposób by pojawiały się na nich kształty geometryczne:

Nasza grupa zaproponowała zadanie MATEMATYKA POD NASZYMI STOPAMI. Pracę poprzedziły prezentacje i ćwiczenia dotyczące wielokątów.

Następnie korzystaliśmy z tangramów – układaliśmy różne wielokąty z papieru oraz wykorzystywaliśmy gry internetowe:

Tworzyliśmy parkietaże korzystając ze szkolnych pomocy:

Wykonaliśmy projekty własnych parkietaży:

Zakończeniem zadania było znalezienie przykładów parkietaży i figur geometrycznych pod naszymi stopami. Nasze „znaleziska” sfotografowaliśmy.