Projekt edukacyjny: JEJ WYSOKOŚĆ DYNIA realizowany w Specjalnej Szkole Przysposabiającej Do Pracy nr 4 20.10.- 6.11.2014.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Łukasz Andrzejowski Rekonstrukcja zabytków archeologicznych z wykorzystaniem grafiki komputerowej w środowisku 3D Promotor mgr inż. Daniel Jaroszewski.
Advertisements

Rodzic jako doradca zawodowy
Sprawozdanie z akcji Piramidy Żywienia Przedszkolaka
Szkoła Podstawowa nr 175 w Łodzi
Kucie metali Kucie - proces technologiczny, rodzaj obróbki plastycznej, polegający na odkształcaniu materiału za pomocą uderzeń lub nacisku narzędzi. Narzędzia.
Metody wytwarzania arkusza drukarskiego
Planowanie pracy i proces technologiczny
Zespołu Szkół nr 1 w Zakrzówku
Zespół Szkół Specjalnych w Brzeziu
PODAJ DALEJ DECOUPAGE – PIERWSZE KROKI
„Jakość jest tym czego brak oznacza straty dla wszystkich”
Historia Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Praszce
Poznajemy budowę książki
Prezentacja multimedialna dla uczniów
Ramka na zdjęcia.
Kissen nähen.
AKADEMIA ZDROWEGO PRZEDSZKOLAKA
AKWARELA.
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
RODZAJE ŚCIEGÓW Ściegami nazywa się różnorodne układy
Projekt edukacyjny klasy IIIa Gimnazjum w roku szkolnym 2012/2013
TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU Restrukturyzacja otoczenia szkoły Luty Maj 2009.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Gnieźnie
"Techniki plastyczne" Nazwy technik plastycznych przyjęto od materiałów i narzędzi używanych w pracy . Wyodrębniamy techniki : rysunkowo – graficzne, malarskie.
Sprawozdanie z realizacji obchodów DBI 2014
Projekt Edukacyjny „JAKI ZNAK TWÓJ – ORZEŁ BIAŁY
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.  Krótkie wprowadzenie na temat tego, po co tu jesteśmy  Przypomnienie zeszłorocznego kodeksu  Dyskusja na temat zastosowania kodeksu.
Nasza szkoła w liczbach i procentach
Morskie drogowskazy polskiego wybrzeża
Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka ul. BernardaWały Mysłowice.
Dbamy o prawidłowe i zdrowe odżywianie oraz aktywność społeczną.
Murarz Murarz - to nazwa zawodu, oraz określenie rzemieślnika wykonującego ten zawód. Do zakresu czynności realizowanych przez rzemiosło murarskie należy :
Publiczny Zespół Szkolno – Gimnazjalny w Dziepółci
Podczas zajęć organizowanych przez fundację „Siłaczka” uczniowie dowiedzieli się, jak należy oszczędzać papier, jak powstaje i w jaki sposób można go.
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ PROFILAKTYCZNO- WYCHOWAWCZYCH REALIZOWANYCH W GMINNYM GIMNAZJUM PUBLICZNYM IM. JANA.
Śniadanie, które nam daje moc Nasze przygotowania do śniadania poprzedziło spotkanie z p. Danutą Olsińską, która jest higienistką szkolną. Mówiła nam jak.
Świąt Wielkanocnych-między
KÓŁKO PLASTYCZNE „AKWARELKI” ROK SZKOLNY 2014/2015.
„Odblaskowa szkoła” w oddziale zerowym
DAM RADĘ!. Główne zagadnienie problemowe projektu to: samodzielność dzieci w ich codziennym funkcjonowaniu. Cele: 1. Planowanie zakupów w sklepie spożywczym,
„Skąd Się Wziął Nauczyciel?” Ewa przed występem – ostatnie poprawki.
DOKUMENTACJA TECHNICZNA.
8 LISTOPADA 2012 r. W RACIBORZU W DWUJĘZYCZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 IM. JANA BRZECHWY DLA MNIEJSZOŚCI NIEMIECKIEJ ODBYŁO SIĘ PODSUMOWANIE PROJEKTU „ŚNIADANIE.
Klasa 2 Szkoła z klasą 2.0.
r. Dzień Zdrowego Śniadania w klasie III A w Szkole Podstawowej nr 11 w Łodzi.
Technika iris folding Kartka walentynkowa.
ze Szkoły Podstawowej nr 10 w Tomaszowie Mazowieckim
ŚNIADANIE DAJE MOC 8 listopada 2011r. Uczniowie Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Baryczy przyłączyli się do akcji „Śniadanie daje moc” Uczniowie.
Akcja edukacyjna „Śniadanie daje moc”
MATEMATYKA W ŻYCIU CODZIENNYM.
Paragraf 1.5 Sporządzamy wykresy.
1a Aleksandra Natanek Natalia Rymarz 2a Karolina Święs Emila Witek Martyna Bińkowska 2b Arek Głowacki Natalia Dębska Artur Szewczyk Nauczyciel prowadzący.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
Program Śniadanie Daje Moc jest realizowany w naszej szkole po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni. W tym roku szkolnym do projektu przystąpiły klasy.
Obszary – tematy i techniki badawcze Opracowała: Krystyna Dzikowska
Egzamin gimnazjalny Na podstawie § 32 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Kółko biologiczne Izolacja DNA z cebuli.
Szkoła Podstawowa im. Piotra Wysockiego w Dropiu.
SZKOŁA PRZYSPOSABIAJĄCA DO PRACY W EWANGELICKIM CENTRUM DIAKONII I EDUKACJI UL. WEJHEROWSKA WROCŁAW WROCŁAW 2011.
„WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspierania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim” KONKURS NR 1/3.5/POKL/2012.
Dzień Zdrowego Śniadania w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kostomłotach Dzień Zdrowego Śniadania w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej.
Kucharz w kuchni króluje. Dobre posiłki gotuje ;).
Autorzy -Piotr Jałocha -Wojciech Bzowy -Bartłomiej Koczorowski.
Zdrowe odżywianie jest dla prawidłowego rozwoju..
Preferencje zawodowe uczniów Publicznego Gimnazjum Nr 24 w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Białymstoku w roku szkolnym 2014/2015 Opracowała:
Programowanie dla każdego
Prezentacja Zespołu Wychowawczego
Kalejdoskop – potrzebne rzeczy
Projekt Edukacyjny „JAKI ZNAK TWÓJ – ORZEŁ BIAŁY
Zapis prezentacji:

Projekt edukacyjny: JEJ WYSOKOŚĆ DYNIA realizowany w Specjalnej Szkole Przysposabiającej Do Pracy nr 4 20.10.- 6.11.2014

JEJ WYSOKOŚĆ DYNIA!

Przygotowanie szkoły do święta dyni

Funkcjonowanie osobiste i społeczne blok matematyczno-przyrodniczy Nauczyciel: Beata Spychała-Kulma

1. Historia dyni

2. Rodzina dyniowatych

3. Wielkie odkrycia geograficzne

4. Oś czasu

5. Obliczenia procentowe

6. Właściwości dyni

7. Prawidłowe rozróżnianie dyniowatych

8. Test z wiadomości o dyni

Przysposobienie do pracy – pracowania krawiecka nauczyciel: Natalia Nowak

1. Przygotowanie materiału 2. Odrysowanie wykroju części dyni

3. Spięcie materiału szpilkami 4. Wykrojenie form

5. Wykrojenie form wykroju 6. Wykrojenie części dyni

7. Zszycie części dyni 8. Zszyta dynia z pozostawionym otworem na wywinięcie

9. Zszyta dynia z pozostawionym otworem na wywinięcie materiału na prawą stronę

10. Przygotowanie wypełnienia - watoliny

11. Nadawanie kształtu i zszycie otworu

12. Wprowadzenie nitki w boczne szwy

13. Przymocowanie ogonka dyni i gotowa!

Przysposobienie do pracy – pracownia ślusarstwa nauczyciel: Maciej Turajski Nauczyciel: Maciej Turajski

1. Przygotowanie drewna

2.Szlifowanie papierem ściernym

3. Dokonanie pomiaru

4. Wykonanie obrysu

5. Wykrój materiału

6. Malowanie drewna

7. Wykonanie pracy w drewnie

8. Wykończenie prac

9. Efekt końcowy

Przysposobienie do pracy – pracownia sporządzania i wydawania posiłków nauczyciel: Iwona Galantowicz Nauczyciel: Iwona Galantowicz

1.Przygotowanie dyni do sporządzenia przetworów

2.Obieranie dyni ze skórki

3.Krojenie dyni w kostkę

4.Starcie skórki cytrynowej

5.Gotowanie dyni

6.Miksowanie

7.Wekowanie musu z dyni z nutą pigwy i cytryny

8.Przygotowanie zupy z dyni

9.Obieranie marchewki

10.Gotowanie warzyw

11.Łączenie wywaru z warzyw zupa dyniowa

Pracownia wytwarzania przedmiotów dekoratorskich i pamiątkarskich Nauczyciel: Beata Drózd-Janicka

1.Dobór kolorystyki

2.Zaplanowanie kompozycji pracy

3.Zastosowanie techniki wydzieranki z bibuły kolorowej

4.Praca wykonana techniką kuleczek z krepiny

5. Nakładanie tła

6.Wykończenie prac plastycznych

7.Ostatnie poprawki

Wspólne podsumowanie projektu

Projekt edukacyjny „Jej wysokość Dynia” realizowali nauczyciele : Beata Drózd-Janicka Iwona Galantowicz Natalia Nowak Beata Spychała-Kulma Maciej Turajski oraz uczniowie Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy nr 4 w Poznaniu

Dziękujemy!