Język angielski szansą na rynku pracy
Realizacja projektu Rok szkolny 2011/2012 Zajęcia dwa razy w tygodniu po 45 minut – w sumie 37 godzin lekcyjnych Uczestnicy projektu – 15 uczniów drugiej klasy liceum profilowanego
Organizacja zajęć Zajęcia prowadzone były w grupach 3-4 osobowych Wykorzystana została metoda małych projektów zgodnie z którą uczniowie: samodzielnie gromadzą i systematyzują informacje opracowują poszczególne zagadnienia w zespołach tworzą prezentacje prezentują swoje prace na forum klasy
Tematyka, czyli co robiliśmy… Uczyliśmy się słownictwa za pomocą samodzielnie wykonanych gier
Tematyka, czyli co robiliśmy… Opracowaliśmy stronę z książki kucharskiej z przepisem na naszą ulubiona potrawę
Tematyka, czyli co robiliśmy… Święta i tradycje krajów anglojęzycznych Korzystając z WebQuestu zapoznaliśmy się z tematem i przedstawiliśmy go w postaci filmu przygotowanego w programie Movie Maker
Tematyka, czyli co robiliśmy… Pojechaliśmy na wirtualne wakacje do Irlandii i zrobiliśmy pamiątkowe albumy z podróży
Tematyka, czyli co robiliśmy… Zaprojektowaliśmy ulotki na temat zdrowego stylu życia
Tematyka, czyli co robiliśmy… Wykorzystując narzędzie GLOGSTER opracowaliśmy interaktywne plakaty zwane GLOGAMI na temat zagrożonych gatunków zwierząt
Efekty realizacji projektu Uczestnicząc w zajęciach rozwinęliśmy swoje umiejętności: językow e komputerow e (PowerPoint, Movie Maker, Glogster, programy graficzne itp.) interpersonaln e (praca w zespole, zdobywanie i selekcja informacji, twórcze myślenie, samodzielność, planowanie i organizacja pracy własnej)
Dziękuję za uwagę ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH Adres szkoły: ul. Świerklańska Rybnik Telefon: (tel/fax) Strona internetowa: