Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie.
Rozwiń Biznes Dzięki Technologii
Rozwój e-commerce/m-commerce i płatności on-line.
EBPP - nowy trend na rynku
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
SOS SYSTEM OBSŁUGI SZKOŁY
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
Prezes Zarządu eCard S.A.
W gąszczu cen…... czyli jak optymalizować cenę w dobie masowej customizacji?
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
SYSTEMY INFORMATYCZNE - Altamira, CRM i Remedy
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
InfinitERP prezentacja systemu.
Marketing elektroniczny w turystyce
Twoje narzędzie do pracy grupowej
Elektronizacja współpracy pomiędzy Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
Hot Spot - korzyści 1. Zaspokojenie rosnących oczekiwań klientów 2. Przewaga nad konkurencją 3. Prestiż lokalizacji – miejsce spotkań biznesowych.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
PREZENTACJA PLATFORMY
Extended Sites nowa jakość w e-commerce. Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru.
Platforma Usług Elektronicznych
QR-CERT Centrum Certyfikacji i Personalizacji
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
System POCZTA kierunki rozwoju
Jak zwiększyć potencjał każdego Contact Center?
Bankowość Internetowa w P-SFUK
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
Kontakt: Adam Jarus tel
Prezentacja usługi Przelewów Masowych dla
Comarch OPT!MA użytkowników, mikro, małe i średnie firmy
Ogólnokrajowa karta miejska
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Moduł H e-Biznes Opiekun: dr Małgorzata Grzegorczyk Tematyka modułu obejmuje podstawy teoretyczne Nowej Gospodarki, obejmujące zagadnienia tworzenia różnych.
System synchronizacji oraz współdzielenia plików pomiędzy wieloma użytkownikami oraz urządzeniami poprzez sieć Internet Rafał Olszewski Promotor: Mgr inż.
Na pasku narzędzi wybrać formant Karta
Agenda O Nas Ogólne informacje o Produkcie Job Manager – idealne rozwiązanie Aplikacja Webowa Aplikacja Kliencka Najnowsze zmiany.
Program CRM + PTS (zarządzanie relacjami z klientami + moduł wsparcia technicznego dla branży przetwórstwa tworzyw sztucznych)
Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A.
Nasz cel - sprawny urząd i zadowoleni mieszkańcy Oparta na doświadczeniach ze współpracy z samorządami, ngo’s i mieszkańcami, Całościowe zrządzanie BO.
Zintegrowane systemy informatyczne
DHL24 – INSTRUKCJA DHL Parcel Warszawa, maj 2016.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu wspomagania pracy Referatu Reprografii Promotor: mgr inż. Dariusz OlczykWykonała: Katarzyna Ściwiarska.
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam na prezentacji wizytówki Prezentacja Wizytówki.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
DHL24 – instrukcja Warszawa, sierpień 2017 DHL Parcel.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
Nowoczesne zarządzanie
Zarządzanie sklepem internetowym
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
eConnect Inteligentne centrum obsługi
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
MARKETING INTERNETOWY
Zarządzanie sklepem internetowym
Zapis prezentacji:

Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A. Portal Usług Pocztowych Krzysztof Przezak POSTDATA S.A. Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.

Oczekiwania Klientów Poczty Polskiej Jedno miejsce dostępu do usług pocztowych w Internecie Oczekiwania Klientów Poczty Polskiej “Chcemy mieć możliwość realizacji usług pocztowych za pośrednictwem Internetu” Monitorowanie realizacji umów i usług poprzez Internet “Chcemy mieć możliwość stałego monitorowania realizowanych umów i poszczególnych usług „ Integracja aplikacji Klientów z systemami pocztowymi “Potrzebujemy możliwości integracji naszych systemów z systemami pocztowymi”

Portal Usług Pocztowych jest jak centrum handlowe Idea Portalu Usług Pocztowych Portal Usług Pocztowych jest jak centrum handlowe Jaka jest wartość dla Klienta? Jaka jest wartość dla sklepów? Jakie sklepy otworzyć najpierw? źródło :http://www.galeria.lodzka.pl

Serwisy samoobsługowe Internetowa Książka Nadawcza ePocztówka Elektroniczny znaczek Pobieranie numerów nadania Zlecanie i monitorowanie usług Zamawianie kuriera, poczta firmowa PZW Internet Prenumerata pocztowa Sklep filatelistyczny …

Liczba internautów w Polsce – 16,7 mln Internauci w Polsce Liczba internautów w Polsce – 16,7 mln

Handel elektroniczny

Handel elektroniczny w Polsce Wartość polskiego rynku e-commerce dane w mln PLN – źródło :www.smb.pl

Integracja kanałów sprzedaży Internet Urzędy Pocztowe Sprzedaż Call Center

Poczta Polska Marka Wysokiej Reputacji Marka Poczty Polskiej Poczta Polska Marka Wysokiej Reputacji

Portal Usług Pocztowych - założenia Współpraca z systemami okienkowymi, MRUm, ZST, CKP … Udostępnienie funkcjonalności dla systemów klientów Poczty Polskiej Otwarta architektura – możliwość rozbudowy o dodatkowe moduły Intuicyjny interfejs Bezpieczeństwo

Portal Usług Pocztowych - funkcje Informacja Katalog produktów Cenniki Regulaminy Marketing Newsletter, mailing, reklamy Akcje promocyjne, konkursy Baza klientów Sprzedaż Sklepy internetowe Sprzedaż produktów i usług Wsparcie sprzedaży w innych kanałach Realizacja Serwisy samoobsługowe Płatności elektroniczne Webserwisy Obsługa serwisowa Monitorowanie umów Śledzenie przesyłek Reklamacje

Portal Usług Pocztowych - Moduły Internetowa Książka Nadawcza Rejestracja przesyłek Eksport /import plików do UP Wydruki Adresaci Użytkownicy Zarządzanie użytkownikami Parametry systemu Parametry przesyłek eBOK Informacje o umowach Zakres umów Realizacja Faktury Reklamacje Adresy pomocnicze Nalepki na koperty Książka Nadawcza Raporty ePocztówka Wirtualne kartki Materializacja kartek elektronicznych Płatności List elektroniczny Znaczek elektroniczny Generowanie Sprzedaż Wydruk na kopertach Kontrola wykorzystania Pocztowe Zlecenie Wypłaty Przyjmowanie zlecenia Płatności elektroniczne Monitorowanie realizacji ………………….

PUP - ePocztówka Wirtualne kartki Tworzenie własnych kartek Katalog kartek Listy elektroniczne Płatności Drukowanie Doręczanie

PUP – Znaczek elektroniczny Zakup znaczka Generowanie Nadruk na kopercie, adresy pomocnicze Centralne monitorowanie wykorzystania znaczków

Prezentacja Portalu Usług Pocztowych

Korzyści z PUP dla Klientów Jedno miejsce dostępu do usług pocztowych w Internecie Dostęp do usług pocztowych 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu Pomoc przy korzystaniu z usług pocztowych Nowe usługi za pośrednictwem Internetu Monitorowanie realizacji umów Śledzenie zleconych usług

Korzyści z PUP dla Poczty Polskiej Nowy kanał dystrybucji produktów i usług Zwiększenie elastyczności wprowadzanych zmian i szybsza reakcja na oczekiwania klientów Nowe usługi z wykorzystaniem Internetu Większe możliwości marketingowe Serwisy samoobsługowe - szybkie i tanie udostępnienie usług dla wybranych grup odbiorców Zwiększenie satysfakcji Klientów Większe możliwości integracji z klientami biznesowymi

Pytania ?

Krzysztof Przezak POSTDATA S.A. Dziękuję za uwagę Krzysztof Przezak POSTDATA S.A.