Wpływ elementów identyfikacji wizualnej i werbalnej na wizerunek miasta.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak żyć długo i szczęśliwie ?
Advertisements

Czyli jak zrobić prezentację komputerową?
- Jak mężczyzna może najszybciej popełnić samobójstwo
Krajobraz I jego elementy Prowadzący: mgr Łukasz Stokłosa
Portal Systemu Jakości Kształcenia Jak się zalogować? Instrukcja dla pracowników UMCS Przygotowanie: Urszula Wojtczak, Zespół Obsługi Systemu Jakości Kształcenia.
PROJEKT WEDŁUG DILBERTA
AUTOR :WOJTEK NOWIK REPORTER : PATRYK SORMAN LUK SMIS PIOTREK COLO (KOLO) MAX SOWT.
To jest bardzo proste  Lekcja nr 3
WNIOSKI Z PRZEPROWADZONEJ ANKIETY NA TEMAT SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ORAZ GAZETKI SZKOLNEJ „KUJONEK”
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Dlaczego to dobry pomysł?. Pomysł stworzenia Szkolnego Centrum Kultury narodził się w naszych głowach w czasie spotkania w małej grupie znajomych. Chcieliśmy.
Debata- samorządność.. Samorząd Uczniowski to działająca w szkole instytucja, obejmująca całą społeczność uczniowską, niezależna od administracji oświatowej.
Nasze pomysły i propozycje…. Organizowanie warsztatów Rozmowy z uczniami podczas godzin wychowawczych.
Pomoc słabszym w nauce Sprzątanie pobliskiego terenu Pomoc starszym.
Antropologii Kultury Koło naukoweAntropologii Kultury Zakładu Europeistyki WSIiZ.
Powiedzmy, że jest i wracasz do domu samochodem (oczywiście sam) po niezwykle ciężkim dniu pracy. Jesteś naprawdę zmęczony i sfrustrowany.
Podstawy programowania
Prawa Dziecka.
Powiatowy Urząd Pracy Grodzisk Mazowiecki,
Nieformalne miejsca spotkań. ANKIETY Przeprowadziliśmy wśród uczniów gimnazjum ankietę na temat nieformalnych miejsc spotkań. Przedstawimy przykładowe.
Uwaga !!! Uczniowie SP 32 w Toruniu ! Zapraszamy was i Wasze rodziny do wzięcia udziału w Festynie Zdrowia, który odbędzie się 31 maja 2013 roku podczas.
W jakich sprawach uczniowie, a w szczególności samorząd powinien zabrać głos-czyli walczymy o swoje prawa Debata Plenarna.
W jaki sposób uczniowie ZSE mogą działać na rzecz ekorozwoju lokalnego?
Weź kartkę papieru i ołówek!!!!!!!!
Antonie de Saint-Exupery
To co się liczy naprawdę
Jesteś mikro, małym lub średnim przedsiębiorcą z województwa podlaskiego, lub warmińsko-mazurskiego? Potrzebujesz środków na inwestycje lub kapitał obrotowy?
Czym jest i dokąd prowadzi.
W naszej klasie jest 7 dziewczynek i 9 chłopców. Lubimy się wspólnie uczyć, bawić i chodzić na wycieczki. A oto kilka zdjęć z życia naszej klasy w tym.
HABEMUS PAPAM..!!.
Znaczenie trzeźwości od alkoholu i narkotyków w miłości
Polskie cyfrowe miasto ? Marzenia a rzeczywistość. Maxymilian Bylicki - Zakopane, Polskie cyfrowe miasto - marzenia a rzeczywistość Maxymilian.
Prawo lokalne w Internecie Jakub Kasprzycki
Przygotowali : Szymon, Filip i Piotrek
Bezpieczny Internet Ty też jesteś częścią wirtualnego świata.
ZARZĄDZANIE PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI PRZEZ EVENT MARKETING
SKĄD WIEM, KIM JESTEM? O TOŻSAMOśCI I TOŻSAMOŚCIACH
Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Prezentacja usług Badania opinii publicznej.
KINECT – czyli z czym to się je?. Damian Zawada
BEZPIECZNY INTERNET. PRZEGLĄDANIE STRON INTERNETOWYCH.
AS-CONSULTING Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces - Henry Ford.
To śmieszne...
Gospodarowanie Zużytymi Oponami Wyniki Ankiety. Opony są bardzo cennym surowcem wtórnym. Niestety dopiero niedawno została zainicjowana kampania informacyjna,
Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Ocena i oczekiwania.
To popularny portal internetowe. Pisząc blog informujemy internautów o swoich zainteresowaniach np. o modzie lub gotowaniu. Niestety czasem zapominamy.
PolGIS jako nowoczesny system do paszportyzacji sieci
Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia! Ogólnopolski Konkurs CSR Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia!
Są w życiu chwile, kiedy tak bardzo odczuwamy brak obecności innych,
Słowo Życia Listopad 2012.
Jak napisać reportaż Krok po kroku.
CZY JESTEŚMY DLA SIEBIE ŻYCZLIWI?
Psychologia w sprzedaży. Co wpływa na decyzje klienta? Załącznik do videocastu nr 2 Agata Matuszewska.
Budowanie świadomości marki
W.K. (c) Bazy danych Access. 2W.K. (c) 2007 Baza danych - definicje Baza danych to zbiór informacji dotyczących określonego tematu (stanowiących.
Temat 5: Elementy meta.
1. Celem naszych działań w roku szkolnym 2011 / 2012 będzie zwiększenie wyniku średniego naszej szkoły. 2. Zmniejszymy liczbę uczniów osiągających wynik.
Informacje podstawowe
Przyczyny, przejawy, skutki
KLIMAT PROWADZENIA BIZNESU W POWIECIE SOKÓLSKIM w latach prezentacja wyników ankiet przeprowadzonych wśród lokalnych przedsiębiorców.
Matmatura 2013; 2014; 2015; 2016; 2017…. p. Katarzyna Misztal z uczniami klasy 2F: Monika Tobera Milena Ściana Radosław Stochmal KTO?
Hanna Michalak ASK V REKLAMA...
Pomorze 2030 – scenariusze rozwoju i kluczowe technologie Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową Informacja nt. projektu Gdańsk, listopad 2009 r.
WoF PLATFORMA KOMUNIKACJI. WoF jest platformą komunikacji systemem wspomagającym obieg informacji oraz zarządzanie w firmie Zapewnia elektroniczny obieg.
Rzeszów r.. Liczba osób badanych 3 Odpowiedzi badanych na temat stosowania krzyku przez rodziców 4.
Największym bólem w życiu nie jest śmierć, lecz bycie ignorowanym.
TYPY KOBIET WEDŁUG INTERNAUTÓW.
Lui : Elle : KOBIETY MAJA ZAWSZE OSTATNIE SLOWO….
Analiza procesów metodą siatki jakości, badanie satysfakcji klienta, doskonalenie z wykorzystaniem analizy ryzyka 24 kwietnia IV Konferencja Analizy.
KW2 Czy można żyć bez KW2? - Można, ale co to za życie?... [S.Toton 2001r.n.e.]
FORMY CZASOWNIKA ‘mieć = have got’
Zapis prezentacji:

Wpływ elementów identyfikacji wizualnej i werbalnej na wizerunek miasta.

Czym jest wizerunek? Wyobrażenia, nasza opinia o... Dlaczego wizerunek jest ważny? Wpływa na nasze podejście do... Co tworzy wizerunek? Zarówno nasze działania jak i ich zaniechanie...

Jak zarządzać wizerunkiem?

Rozpoznawalność Znajomość oferty Odpowiedniość cena, przydatność, zaspokaja potrzebę Jakość pasuje do mnie, zaufanie, jest wyjątkowa Przewaga lider, jest najlepsza, reputacja, identyfikuję się z nią Spełnienie obietnicy Zadowolenie z używania Lojalność / powracanie Wierność / polecanie ŚWIADOMOŚĆ ROZWAŻANIE DOŚWIADCZENIE LOJALNOŚĆ

Czym jest miasto wobec nas? Instytucją Miejscem zamieszkania, pracy, nauki, życia Lokalizacją naszej inwestycji Atrakcją turystyczną Jak się z nami komunikuje?

Dlaczego WIZERUNEK jest tak ważny?

WIZERUNEK BENEFIT PERSONALIZACJ A RELACJE SKOJARZENIA WARTOŚCI

Wizerunek jest odpowiedzią na pytania: Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy? Co chcemy osiągnąć? Jak będziemy realizować naszą misję? Wizerunek Zespół niepowtarzalnych cech i unikalnych wartości, pozytywnie wyróżniających Idealny obraz (miasta) - pożądany sposób postrzegania WIZERUNEK

W wyniku swojej działalności KAŻDY FORMUŁUJE PEWIEN WIZERUNEK WIZERUNEK TEN MOŻE BYĆ UŚWIADOMIONY LUB IGNOROWANY MOŻNA NIM ZARZĄDZAĆ LUB POZOSTAWIĆ WŁASNEMU LOSOWI JEGO ODWZOROWANIE W UMYSŁACH INTERESARIUSZY, może skutecznie wpłynąć na SUKCES LUB KLĘSKĘ podejmowanych inicjatyw

NIEPOSPOLITA / INDYWIDUALNA / MOCNA REPUTACJA SILNY / WYRAZISTY WIZERUNEK ZNACZĄCE WSPARCIE INICJATYW

Kiedy należy zarządzać WIZERUNKIEM....

JEŚLI DOŚWIADCZASZ NISKIEJ LOJALNOŚCI I STALE TRACISZ KLIENTÓW JEŚLI WPROWADZASZ NOWE PRODUKTY, NOWE ROZWIĄZANIA I NOWE USŁUGI JEŚLI ZMIENIA SIĘ PODEJŚCIE I WZORCE ZACHOWANIA TWOICH KLIENTÓW JEŚLI CHCESZ WEJŚĆ NA NOWE RYNKI ZAGRANICZNE LUB KRAJOWE JEŚLI TWÓJ OBECNY WIZERUNEK NIE PASUJE DO AKTUALNYCH WYMAGAŃ I OCZEKIWAŃ INTERESARIUSZY JEŚLI NA TWÓJ RYNEK WCHODZĄ SILNI KONKURENCI WPROWADZAJĄC DO GRY RYNKOWEJ NOWE TOŻSAMOŚCI PORÓWNUJĄC DO BIZNESU:

Budowanie marki i zarządzanie wizerunkiem WYRÓŻNIA na rynku i sprawia że zostaniesz ZAUWAŻONY Podkreśla INDYWIDUALNOŚĆ, ODMIENNOŚĆ – CHARAKTER I STYL Sprawia, że miasto zyskuje ŁATWOŚĆ ROZPOZNANIA ZAPAMIĘTANIA przez klientów