ZABAWA KLOCKAMI LEGO JAKO PRZYKŁAD AKTYWNEJ FORMY SPĘDZANIA CZASU RODZICÓW Z DZIECKIEM Janusz Andrzej Czuba – PROFESJON@LNY TRENER
CELE SZKOLENIA Aktywizowanie rodziców do twórczego spędzania czasu z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym Uświadomienie konieczności stałego kontaktu rodziców z dzieckiem i kształtowania więzi rodzicielskich Uświadomienie roli domu rodzinnego w rozwoju kompetencji intelektualnych, społecznych i etycznych Ukazanie roli zabawy z dzieckiem w rozwoju jego osobowości
RÓŻNE FORMY ZABAW RODZICÓW Z DZIEĆMI I SPOSOBY SPĘDZANIA CZASU OŚRODKI KULTURY I REKREACJI, np. imprezy dla dzieci, rozrywka, kino, teatrzyk, sport NA POWIETRZU, np. place zabaw, rower, hulajnoga, rolki, piłka DOM, np. zabawki (modele pojazdów, puzzle, klocki, lalki, gry), instrumenty, komputer
DBAŁOŚĆ O WSZECHSTRONNY ROZWÓJ DZIECKA W sferze intelektualnej, np. przestrzenne myślenie, planowanie W sferze duchowej, np. czytanie książek, kontakt z rodzicami W sferze fizycznej, np. sprawność manualna
ŚWIAT KLOCKÓW LEGO CASTLE CITY MINDSTORMS CARS THE LORDS OF THE RINGS CHIMA FRIENDS TECHNIC STAR WARS CASTLE MINDSTORMS THE LORDS OF THE RINGS NINJAGO CREATOR HERO FACTORY
DOMOWY ŚWIAT LEGO CITY JASIA
PRACA W GRUPACH
W jakim stopniu zabawa klockami LEGO rozwija sprawność manualną i przestrzenną dziecka?
Jak widzę siebie w roli rodzica układającego z dzieckiem klocki?
Dziękuję za uwagę