Gimnazjum nr 1 Gimnazjum nr 1 Gimnazjum nr 1

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
HiszPANIA Przygoda zycia 3 miesiace … 12 tygodni … 90 dni … 2160 godzin … Pieciu polskich uczniów w odleglym kraju.
Advertisements

Jak koziołek trafił do herbu Lublina
BIBLIOTEKA PRZYSZŁOŚCI Marcin Wójcik
Oszczędzanie -szkolny happening kliknij.
Jak Lublin został Lublinem
na podstawie książki Astrid Lindgren "Dzieci z Bullerbyn"
ALLELUJA!!! JEZUS ZMARTWYCHWSTAŁ!!
NIE TAKA MATMA STRASZNA
„LITERACKIE ZAPROSZENIE DO TORUNIA” Konkurs Międzyszkolny
VII GMINNY MULTIMEDIALNY KONKURS PROFILAKTYCZNY pod honorowym patronatem Pana Burmistrza Miasta i Gminy Niepołomice mgr inż. Romana Ptaka Organizatorzy:
PROJEKT EDUKACYJNY DZIECI HOLOKAUSTU
‘’Moja szkoła w multimediach,,
Chłopiec w pasiastej piżamie
U fryzjera.
Listy dzieci do Pana Boga
Tydzień kultury słowa
Czy jesteś osobą otwartą?
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
Droga, prędkość, czas nasza strona uczy Was… 
15 czerwca 2012 r. Gimnazjum nr 132 z Oddziałami Integracyjnymi
Zaczarowany liść Autorzy:
Tajemniczy liść Autorzy: Kamila Kowalska, Karol Zommer,
Tam gdzie spadają Anioły
Projekt edukacyjny „Zostać przedsiębiorczym”
SCENARIUSZ ZAJĘĆ ZINTEGROWANYCH KLASA 1
CINDELLA. Tysiąc lat temu żyła mała dziewczynka o imieniu Tysiąc lat temu żyła mała dziewczynka o imieniu Cindella. Miała 13 lat i była niewolnicą. Od.
dobry humor, smutek, mądrość, duma; a wszystkich razem łączyła miłość.
dobry humor, smutek, mądrość, duma; a wszystkich razem łączyła miłość.
BAJKA O ZASMUCONYM SMUTKU
Opracowała Joanna Hajor- Klimek
Przygotuj się by uwierzyć!!!
dobry humor, smutek, mądrość, duma; a wszystkich razem łączyła miłość.
ROK JANUSZA KORCZAKA - w naszej szkole
dobry humor, smutek, mądrość, duma; a wszystkie razem łączyła miłość.
Nasze dzieci.
Promowanie i wspieranie w środowisku twórczości
Sukcesy sportowe uczniów Gimnazjum Sportowego nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Rybniku Rok szkolny 2012/2013.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY „BEZPIECZEŃSTWO W SIECI”
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 10 W ZGIERZU. W akcji „Zboża zjadamy energię z nich mamy” wzięły udział wszystkie cztery grupy naszej placówki. Poszczególne etapy.
U fryzjera.
Zespół Szkolno – Przedszkolny w Spytkowicach
Z łyżką i wiosłem – kulinarny rejs wokół Bałtyku Prezentacja uczennic klasy V Szkoły Podstawowej w Zalesiu.
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
TARGI 2.0 KODEKS 2.0. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie !
Jasełka 2012/2013 projekt edukacyjny z zastosowaniem TIK realizowany przez klasę Va - zachęcamy do wspólnego kolędowania-
Jaki wpływ ma Internet na Twoje życie ?
Czyli św. Teresa od Dzieciątka Jezus
A czy znasz ty bracie młody, Twoje ziemie, twoje wody… Innowacja pedagogiczna.
Nasi czworonożni przyjaciele Prezentacja projektu Szkoła z klasą 2.0 realizowanego w klasie II SP w Łężanach.
Gry i zabawy naszych dziadków Przygotował Przemek Wilk
ZADANIE VIII CZYTANIE ŁĄCZY POKOLENIA – RODZICE, DZIADKOWIE, NAUCZYCIELE.
„KTO CZYTA KSIĄŻKI, ŻYJE PODWÓJNIE” UMBERTO ECO.
„W ARTOŚĆ CZŁOWIEKA – TOLERANCJA ” ZSP w Pewli Małej Gimnazjum w Pewli Małej.
PRAWDA FAŁSZ. ŚNIEG JEST: -CIEPŁY -BIAŁY -ZIMNY -WESOŁY.
Spacerkiem po mieście. Bydgoskie kościoły - świadkowie historii miasta.
 Zespół Szkoły z Klasą 2.0 realizował w pierwszym semestrze roku szkolnego 2014/2015 projekt pt. „Kielce – świętokrzyskie Serce”.  W jego skład weszły.
Był raz sobie mały, biały króliczek. Miał cztery miękkie łapki i dwa długie, różowe uszka oraz błyszczące oczka. Niestety nie był szczęśliwy. Chciał być.
Przedszkole Miejskie Nr 12 im. Króla Maciusia w Legionowie
Ka pe lu sze.
Dlaczego warto czytać książki?
NADLEŚNICTWO LUBLINIEC.
„CZYTAM, BO LUBIĘ” PROJEKT CZYTELNICZO-POLONISTYCZNY realizowany w Publicznym Gimnazjum im. Ofiar Katynia w Piątnicy r. – r.
Przygody małego wilczka
Lubię czytać!.
TARGI 2.0.
Co warto czytać?.
Nasza Drużyna Prezentacja programu rozwijania umiejętności społecznych realizowanego w Przedszkolu Integracyjnym nr 45.
dobry humor, smutek, mądrość, duma; a wszystkie razem łączyła miłość.
MOJE INFORMATYCZNE OSIĄGNIĘCIA
Z UŚMIECHEM PRZEZ ŻYCIE
Zapis prezentacji:

Gimnazjum nr 1 Gimnazjum nr 1 Gimnazjum nr 1 Zespół Szkolno -Przedszkolny nr4 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzeszczach Gimnazjum nr 1 Zespół Szkolno -Przedszkolny nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzeszczach Gimnazjum nr 1 Zespół Szkolno -Przedszkolny nr4 z Oddziałami Integracyjnymiw Brzeszczach Gimnazjum nr 1

Projekt edukacyjny klas II W roku szkolnym 2012/2013

„Każdy może być literatem.” Piszemy ilustrowaną książkę dla dzieci. Projekt był realizowany pod opieką: mgr Ewy Myśliwiec mgr Krystyny Bryksy mgr Barbary Ledwoń

Realizacja projektu: Braliśmy udział w warsztatach w Bibliotece Miejskiej Ośrodka Kultury. Pracowaliśmy w trzech grupach. Podczas realizacji : -doskonaliliśmy redagowanie opowiadania, -poznaliśmy różne techniki ilustrowania książek, -umiemy złożyć i wydrukować tekst bajki, -znamy podstawy introligatorstwa, - wykorzystaliśmy swoje umiejętności informatyczne, Poznaliśmy nowe techniki komputerowe. Umiemy pracować w grupie.

Podsumowanie projektu:

Książki…^

„Jak Kacperek, Melchiorek i Baluś uratowali Gwiazdkę” - Dziadku, nudzi nam się! – krzyknęli chórem i zaczęli wspinać mu się na kolana. Dziadek podrapał się po brodzie i odchrząknął. - No to posłuchajcie pewnej bardzo starej historii… Ledwie zaczął mówić, gdy nagle w magiczny sposób wszyscy przenieśli się w czasie o dwa tysiące lat wstecz, na zimne piaski pustyni. Panował okropny mróz. Wtem na tle ciemnego nieba zobaczyli trzy poruszające się postacie, siedzące na garbatych wielbłądach. - Przepraszam, czy nie spotkaliście po drodze Gwiazdki? – zapytali brodaci panowie w koronach na głowie. – Widzicie, zgubiliśmy drogę do Betlejem i nie wiemy jak dotrzeć do Jezusa. - Niestety nie. Ale możemy pomóc wam szukać! Prawda, że możemy, dziadku? Staruszek pokiwał głową i chłopcy wskoczyli na garby wielbłądów. Powoli pokierowali się przed siebie. „Jak Kacperek, Melchiorek i Baluś uratowali Gwiazdkę”

Autorzy: Marcelina Adamaszek Katarzyna Walczyk Żaneta Paszek Dominik Borończyk Marta Moroń Julia Bielska

-Mamusiu , mamusiu , gdzie jesteś? – powiedział kotek. Gdy przechadzał się po podwórku wołając tak smutnie usłyszał go piesek. Był to młody kundelek, bardzo wesoły i dobry, ale nieco głupiutki. -Co się stało , dlaczego jesteś taki smutny? -Zgubiłem mamusie i bardzo za nią tęsknie. -Nie płacz! Pomogę Ci ją znaleźć. Powiedz , jak ona wygląda? -Ma miękkie , pachnące , puszyste futerko – powiedział „Kocia historia”

Ilustracje i opracowanie Autorzy Kinga Starzec Patrycja Chwiędacz Ilustracje i opracowanie Paweł Wójcik Konrad Nikiel

„Mikołajkowa Przygoda Kasi” Wyszła na dwór, bardzo padało. Dziewczynka beztrosko skakała po kałużach i łapała żaby. Jedna z nich skakała tak szybko, że Kasia nie mogła jej złapać. Pobiegła za nią , aż do wielkiego sadu. Wysokie drzewa przysłaniały promienie słońca. Różne straszne odgłosy dobiegały z wszystkich stron. Nagle usłyszała szelest w liściach, nachyliła się aby sprawdzić i wtedy ziemia się osunęła, zaczęła spadać i zobaczyła ciemność. „Mikołajkowa Przygoda Kasi”

Autorzy Aga Pastuszka Jakub Jarnot Patrycja Kolasa Angelika Ptaszek Olga Sobczak

„Z wizytą u pierwszaków”

„Z wizytą u pierwszaków”

„Z wizytą u pierwszaków”

„Z wizytą u pierwszaków”

Opracowanie: Jakub Jarnot, uczeń klasy II b Zdjęcia: mgr Joanna Gasidło (wychowawczyni klasy I) Opracowanie: Jakub Jarnot, uczeń klasy II b Opieka: mgr Krystyna Bryksa