W szkole brakuje miejsca, gdzie uczniowie mogą spotykać się po lekcjach lub w czasie wolnym. W rozmowach z kolegami często padały propozycje stworzenia.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co powinno się zmienić w Twojej szkole, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi Klasa IIIa.
Advertisements

Opracowa n i e : Marta Plewa Dawid Głowacki. Prowadzący spotkanie udzielają lub w razie potrzeby odbierają głos osobie przemawiającej. Dyskusja trwać
Biblioteka "Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał.
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
DZIECI - DZIECOM.
Działania realizowane w ramach projektu „Matura z matematyki”
DEMOKRATYCZNE WYBORY WŁADZ SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE 30 września 2013 r.
STOP.
Dlaczego Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzeźnicy jest fajna??
„Czy jest nam potrzebny ogólnodostępny plac zabaw?”
W O L N T A R I.
J AK MOŻNA ZAANGAŻOWAĆ RODZICÓW Z R ADY R ODZICÓW DO PRACY S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO ? Sylwia Michta Angelika Borowska.
Gimnazjum Nr 1 im. Orląt Przemyskich w Przemyślu.
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
CZAS WOLNY DZIECKA.
Nie pytaj co inni mogą zrobić dla Ciebie, pomyśl co Ty możesz zrobić dla innych – o samorządności w naszej szkole.
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
Czyli współpraca uczniowska jako wyraz samorządności w naszej szkole.
Gimnazjum nr 9 im. św. Królowej Jadwigi w Rzeszowie
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
„Szkoła bez wulgaryzmów”
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Szkolna pracownia informatyczna jest otwarta dla uczniów i społeczności lokalnej Zespół Szkół nr 2 w Tychach.
Jak społeczność lokalna może wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
„Samorząd - realnie czy na papierze?”
Współpraca w naszej szkole
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
Szkoła z pasją... Klasa Va.
- potrzeba czy balast w naszej szkole?
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Co chcieliśmy osiągnąć?
LOGO Szkoła Współpracy. SZKOLNY PLAN AKTYWNEJ WSPÓŁPRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W SANOKU ROK SZKOLNY 2014/2015, 2015/2016.
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Debata Jakie wsparcie dyrekcji szkoły, nauczycieli i innych dorosłych jest potrzebne uczniom chcącym rozwijać samorządy w swoich szkołach?
1 Projekt ROZÚZLENIE. 2 ANKIETA  dla poprawy współpracy między młodzieżą i samorządem lokalnym (miastem, gminą),  koncentrująca się na poznaniu preferowanych.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Debata „ Samorządność” 03 kwietnia 2012 r.. Od lewej: Kinga Graczyk i Anita Psonak.
Jak jest? W Gorzowie Wlkp. Jest bardzo dużo takich przedsiębiorstw, jak: apteki banki biura nieruchomości Jest bardzo mało, albo wcale: kręgielni basenów.
Plan debaty Czas trwania debaty: Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja II Rok szkolny 2014/2015.
Krótkie streszczenie naszych przygotowań
Z C OMENIUSEM W T URCJI Adana, 3-9 listopada 2013 r.
W ramach „Sejmu Dzieci i Młodzieży”. Plan debaty: 1.Powitanie i przedstawienie gości. 2.Wprowadzenie i przedstawienie głównego tematu debaty. 3.Przedstawienie.
„WOLONTARIAT NA RZECZ AKTYWNOŚCI OBYWATELSKIEJ” EST LIBERALE OFFCIUM SERERE BENEFICIUM UT METERE POSSIS FRUCTUM. - JEST TO SZLACHETNE ZAJĘCIE SIAĆ DOBRODZIEJSTWO,
. Jak można pomóc ludziom potrzebującym? Czy da się zmienić ich życie na lepsze? Czy można pomóc dzieciom, kształcić się i rozwijać? Myślimy, że dzięki.
XX SESJA SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY „Młodzi aktywni?... … czyli co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?”
1. Radiowęzeł – szkolne radio. 2. Gazetka szkolna. 3. Wieczorki filmowe. 4. Krany z wodą pitną. 5. Dyskoteki. 6. Pączki. 7. Wyjazd edukacyjny do remizy.
Nasza „mała” demokracja
Prezentacja 1.
WOLONTARIAT.
Tematy do wypracowania propozycji i wniosków. 1. Co można zrobić, by młodzi chętniej się angażowali się w życie społeczne? W czym leży problem? Jakie.
Innowacja pedagogiczna „Moja przygoda z fletem” -podsumowanie
Marian Sobczyk Jan Skalik Barbara Brezdeń. Kompetencje Rady Samorządu Uczniowskiego REPREZENTUJE SZKOŁĘ I UCZNIÓW;WYRAŻA WOLĘ UCZNIÓW INNYM ORGANOM.
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Spotkanie podsumowujące.
Szkolne Koło Caritas w Szkole Podstawowej nr 86 działa już 10 lat.
Projekt edukacyjny „Czytanie jest trendy”
Ogólnopolska Kampania Społeczna UCZEŃ TEŻ CZŁOWIEK TWÓRCZY INDYWIDUALISTA.
KILOMETRY DOBRA Zespół Szkół w Borkach-Kosach Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im. Żołnierzy Wyklętych Borki – Kosy 2016.
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
Alchemia czy wróżbiarstwo
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY IM. JANA PAWŁA II W RUDNIKACH
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I ZACHOWANIA UCZNIÓW W ROKU SZKOLNYM 2017/2018
Szkolne centrum multimedialne w czytelni
Co chcieliśmy osiągnąć?
Zapis prezentacji:

W szkole brakuje miejsca, gdzie uczniowie mogą spotykać się po lekcjach lub w czasie wolnym. W rozmowach z kolegami często padały propozycje stworzenia szkolnej kawiarenki. Aby lepiej zgłębić ten problem przeprowadziliśmy wśród uczniów krótką ankietę.

1. Czy widzisz w szkole potrzebę stworzenia szkolnej kawiarenki? a) nie b) tak 2. Czy byłbyś gotów do pomocy przy jej tworzeniu? a) nie b) tak 3. Czy sam skorzystał byś z tej oferty? a) nie b) tak

ARGUMENTY PRZEMAWIAJĄCE ZA REALIZACJĄ TEGO PROJEKTU Moglibyśmy w takim miejscu: Spotykać się po lekcjach lub w czasie wolnym Integrować się, pomagać sobie nawzajem Organizować spotkania tematyczne (dyskoteki, wieczorki poetyckie) Organizować dyskusje na różne tematy Korzystać z multimediów - zamiast spędzać czas na ulicy można go mile spędzać w naszej kawiarence.

Powołać komitet organizacyjny Uzgodnić z dyrekcją szkoły wygospodarowanie miejsca na kawiarenkę Zgromadzić fundusze (szukanie wsparcia u Rady Rodziców, zbiórki pieniędzy, loterie, poszukiwanie sponsorów) Wspólnymi siłami zaprojektować wystrój kawiarenki - meblowanie, dekorowanie.

Uważamy, że ten projekt jest wspaniałym pomysłem na zagospodarowanie wolnego czasu młodzieży. Dzięki jego realizacji możemy zaangażować uczniów do wspólnej pracy. Pobyt w naszej kawiarence może stanowić alternatywę dla demoralizujących zachowań w szkole i po za nią. Można będzie tutaj rozwinąć swoje zdolności, zainteresowania, zarażać innych swoimi pasjami, dobrze się bawić oraz czerpać z doświadczeń i pomocy innych.

Mateusz Marchewka Katarzyna Zamolska Aneta Deja Milena Deja Katarzyna Tokarska Weronika Mendrek Marta Stachowicz